Marco kan weer fan bbq's organiserenquote:Op donderdag 4 december 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Vieze Marco vrijgesproken.
@:Caland
@:Zipportal
@:Rambodirk
Graag jullie mening.
Het blijft een smeerpijp. Met een ontzettend vervelende dochter.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Vieze Marco vrijgesproken.
@:Caland
@:Zipportal
@:Rambodirk
Graag jullie mening.
Dit klinkt wel erg wanhopig.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:25 schreef GGMM het volgende:
3 likes ontvangen in het Marco topic
Niet van Coco maar van een stel nobuddies maar je moet blij zijn met wat je hebt
Arme @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 4 december 2025 13:25 schreef GGMM het volgende:
Niet van Coco maar van een stel nobuddies maar je moet blij zijn met wat je hebt
Ik wilde gaan kijken maar kan het nauwelijks door al die kanjeradds.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:25 schreef GGMM het volgende:
Gewoon doneren makker. Ik vind het heerlijk met mijn abonnement zonder addsquote:Op donderdag 4 december 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken maar kan het nauwelijks door al die kanjeradds.
Bedankt makker, je bent een echte vriendquote:Op donderdag 4 december 2025 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Kleine donatie gedaan aan mijn zeer goed vriend @:Caland
Je gunt zo'n jongen bannervrij fokken
Iedereen wordt omgekocht om maar in FB stil te zijn!quote:Op donderdag 4 december 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker, je bent een echte vriend
@Danny zou er goed aan doen iedereen een gratis abonnement te geven voor 1 maand.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Iedereen wordt omgekocht om maar in FB stil te zijn!
@GGMM regelt dat wel even.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Danny zou er goed aan doen iedereen een gratis abonnement te geven voor 1 maand.
Respect voor je principes. Je ergert je liever de hele dag (want echt werken doe je niet) aan ads dan dat je 12 euro uitgeeft.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken maar kan het nauwelijks door al die kanjeradds.
Met 12 euro kun je ook anderhalve maand Netflixen en daar kom je jouw flutposts niet tegen.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Respect voor je principes. Je ergert je liever de hele dag (want echt werken doe je niet) aan ads dan dat je 12 euro uitgeeft.
quote:Op donderdag 4 december 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met 12 euro kun je ook anderhalve maand Netflixen en daar kom je jouw flutposts niet tegen.
Dat dat allemaal maar wordt geaccepteerd.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
gebruiker @:aberkullie komt het topic binnengevlogen en haalt genadeloos uit naar veldwachter @:GGMM
[ afbeelding ]
VBL SC is uitdelen en incasseren.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat dat allemaal maar wordt geaccepteerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |