Ik ga voor je duimen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ja heb bod gedaan op een woning nu. Oud huurhuis. Dus duimen... donderdag 9:00 einde biedingen
Jouw /6 is heel opmerkelijk, wtf.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1628 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1424 6/6
⬛🟩🟩⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟨🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Dat jij wakker bent op dit tijdstip is ook heel opmerkelijk, wtf.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw /6 is heel opmerkelijk, wtf.
Even snel gepost vanaf het werk.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat jij wakker bent op dit tijdstip is ook heel opmerkelijk, wtf.
Omdat op die eerste positie 5 á 6 letters konden staan. Dus in plaats van één voor één gokken (zoals @Makamba_ dat zou doen) heb ik woorden verzonnen waar die 5 á 6 letters in voorkwamen en als dan iets oranje wordt dan weet je dat je de juiste letter hebt.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw /6 is heel opmerkelijk, wtf.
Hoe zou @nober deze woordle gedaan hebben?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat op die eerste positie 5 á 6 letters konden staan. Dus in plaats van één voor één gokken (zoals @:makamba_ dat zou doen) heb ik woorden verzonnen waar die 5 á 6 letters in voorkwamen en als dan iets oranje wordt dan weet je dat je de juiste letter hebt.
Zo kan je meer gokken in minder woorden.
Dat lijkt me logisch
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat op die eerste positie 5 á 6 letters konden staan. Dus in plaats van één voor één gokken (zoals @:makamba_ dat zou doen) heb ik woorden verzonnen waar die 5 á 6 letters in voorkwamen en als dan iets oranje wordt dan weet je dat je de juiste letter hebt.
Dat lijkt me logisch
Akkoord.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch
Daarover gesproken.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch
Ja, jammer.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Daarover gesproken.
Woordle 1628 4/6
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1424 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Eens een pedo altijd een pedoquote:Op donderdag 4 december 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Vieze Marco vrijgesproken.
@:Caland
@:Zipportal
@:Rambodirk
Graag jullie mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |