quote:
De mods ook niet, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik straal hier geen autoriteit uit.
Wil jij niet mod wordenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r zit wellicht ook in de goeie tijdzone.
Alleen als jullie alles overenthousiast en nep in goede banen gaan leiden.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:34 schreef Scrummie het volgende:
@:GurneyIsbestOke en ik zouden de perfecte mods zijn aangezien het WK in de VS is.
Addsquote:Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Checkte even hoe FOK! eruit zag als je wel met adds te maken hebt. De tandjes![]()
Koevermansquote:Op donderdag 4 december 2025 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny, nog nooit van gehoord.
Ik denk dat @DombohetOlifantje1 heel graag wil, met @Cocoquote:Op donderdag 4 december 2025 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil jij niet mod worden
Samen met onlogisch
Als het pepernoten zijn welquote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
Want dan moeten we onmiddellijk beginnen met inwerken. Ik heb niet het idee dat jij dingen snel oppakt
Ik schrik hier weer van.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
Want dan moeten we onmiddellijk beginnen met inwerken. Ik heb niet het idee dat jij dingen snel oppakt
Hoppetee.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig kalmeer jij de zaak weer hier met deze belangrijke vraag.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Gelachenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Netflix werd toch te duur.
Ik zie niksquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Papendrecht weer op de kaart @:Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |