Heb ik niet gedaan dit zijn studieboeken die mijn opleider zelf toestuurt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker asociaal om nu wat te bestellen.
Inderdaad niet netjes van dombo. Hopelijk pakt hij jouw feedback positief op.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan dit zijn studieboeken die mijn opleider zelf toestuurt.
Dus voordat je zo bijdehand doet misschien even nadenken voortaan
Toon jij eerst maar eens een beetje emphatie voor Achmed.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan dit zijn studieboeken die mijn opleider zelf toestuurt.
Dus voordat je zo bijdehand doet misschien even nadenken voortaan
GGMM niet. Die krijgt even wat studieboekjes een dagje later en voelt zich meteen weer beter dan opleidingloze bezorger Achmed. Die vermoedelijk wel een doel heeft in het leven en zijn gezin moet zien voeden door hard te werken en een pakketje op de deurmat te leggen bij GGMM.quote:
Nondeju zeg, koekoek.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM niet. Die krijgt even wat studieboekjes een dagje later en voelt zich meteen weer beter dan opleidingloze bezorger Achmed. Die vermoedelijk wel een doel heeft in het leven en zijn gezin moet zien voeden door hard te werken en een pakketje op de deurmat te leggen bij GGMM.
Wat nu overigens niet kan.
Ik maak heerlijke spaghetti.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Er waren tijden dat GGMM zijn mbo2 avonturen hier deelde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM niet. Die krijgt even wat studieboekjes een dagje later en voelt zich meteen weer beter dan opleidingloze bezorger Achmed. Die vermoedelijk wel een doel heeft in het leven en zijn gezin moet zien voeden door hard te werken en een pakketje op de deurmat te leggen bij GGMM.
Wat nu overigens niet kan.
Ik geniet op en top in dit winterweer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Dombo snel uit zijn winterdipje komtik word zomaar aangevallen
Heerlijk weertje idd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geniet op en top in dit winterweer.
Zondagnacht -10. Succes.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geniet op en top in dit winterweer.
velwachterquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
velwachter @:GGMM wordt van alle kanten aangevallen
Dit was gisteren, in het tokkiewinkelcentrum (daar kom ik dus niet).quote:
Slaat dat nog hard, een bij?quote:
Ik ga pizza's bestellen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al wat er op het menu staat: hutspot
Koolvisquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al wat er op het menu staat: hutspot
Tot morgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga kijken wat er zo afgeprijsd isquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip met groentequote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een walvis.quote:
Een ribeye van 23¤ voor 17¤quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat er zo afgeprijsd is
quote:Systeemnotificatie
08-01-2026, 19:06:34Je premium account (abo) verloopt op 09-01-2026 18:18. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Kijk @ChevyCaprice zo kan het ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1664 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1460 5/6
🟩🟨⬛⬛🟨🟨
🟩⬛⬛🟨🟨🟨
🟩⬛🟩⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:
"ik blijf op het werk slapen ivm winterse omstandigheden"quote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:04 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk wil er wel tussenkruipen
[ afbeelding ]
7 topics vol idiotenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
ICE schiet vrouw dood topic gaat als een trein @ NS
Bohhh. Niet alleen @RamboDirkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:04 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk wil er wel tussenkruipen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |