Eindelijk daar ben jequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:
Pakket gaat naar een PostNL-punt
We bezorgen je pakket morgen.
@:dombohetolifantje1 ik kan morgen pas gaan studeren
@:scrummie ik krijg morgen m'n lamp pas
Woordle 1665 2/6quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindelijk daar ben je
Benieuwd naar je Woordle
Koop nog wat leuks voor jezelf bij dat PostNL-puntquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:
conimexquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
Zuurkool met appel en briequote:Op zondag 11 januari 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had kip en groente in wrapquote:Op zondag 11 januari 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
12 januari nog een kerst UI hebbenquote:Op maandag 12 januari 2026 07:46 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1668 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1464 4/6
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
Alleen zegt hij meerquote:Op maandag 12 januari 2026 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
de Niro windt er geen doekjes om @:Caland
Ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga een gezonde kapsalon makenquote:Op maandag 12 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een walgelijke walvis.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga een gezonde kapsalon maken![]()
@:onlogisch
Hoe werkt dat, geen saus?quote:Op maandag 12 januari 2026 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga een gezonde kapsalon maken![]()
@:onlogisch
pasta tonijnquote:Op maandag 12 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoete aardappelfriet (verse), kipfilet in reepjes snijden en shoarmakruiden er overheen, ui, sla, ui, tomaat, komkommer en wat geraspte 30+ kaasquote:
Ik ben fan en doe ik ook weleens.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoete aardappelfriet (verse), kipfilet in reepjes snijden en shoarmakruiden er overheen, ui, sla, ui, tomaat, komkommer en wat geraspte 30+ kaas
De knoflooksaus maak ik met magere kwark (200 gram oid), twee teentjes knoflook er doorheen en oregano. Srirachasaus erbij
Hemels voer, echt waar
Oke Herman den Blijkerquote:Op maandag 12 januari 2026 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoete aardappelfriet (verse), kipfilet in reepjes snijden en shoarmakruiden er overheen, ui, sla, ui, tomaat, komkommer en wat geraspte 30+ kaas
De knoflooksaus maak ik met magere kwark (200 gram oid), twee teentjes knoflook er doorheen en oregano. Srirachasaus erbij
Hemels voer, echt waar
quote:
quote:Op maandag 8 december 2025 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens tegenwoordig dat jij @:Lekkerseb op insta bent. Die voor de Allerhande kookt.
Deze ga ik ook eens maken maat.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hemels voer, echt waar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:04 schreef onlogisch het volgende:
Alcohol blijkt schadelijker dan gedacht, zelfs bij kleine hoeveelheden: dit moet je weten
Waarschuwing 4045 voor proleten die alcohol consumeren.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na meer dan twee weken komt ook @:onlogisch ergens achter.
Dat valt me nog mee.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |