Om te modden?quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo even een kijkje nemen in het Ajax topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef alpeko het volgende:
@:onlogisch Och, Robert Jensen, had je die?Was hij gevaccineerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef alpeko het volgende:
@:onlogisch Och, Robert Jensen, had je die?Hij zal gemist worden in Paraguay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haalt onlo ergens wel punten?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat @:onlogisch niet weer een lijstje heeft gemaakt.
0 punten dus, net als andere jaren.
Ach Cocoquote:
Go-tanquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Het overkomt je soms, was ook een lastige. Dat er zoveel worden eindigen met die 5 letters daarentegenquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1671 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 X/6
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
ach
Dit doe je niet goed. Ben ik gewoon heel eerlijk in.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1671 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 X/6
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩