Zijn probleem.quote:
Je hebt die blauwe laatst aangeschaft voor je gymsessies maar de adboer heeft het nog niet door dat je nu al voorzien bentquote:
ik stuur je binnenkort wel even een fotoquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt die blauwe laatst aangeschaft voor je gymsessies maar de adboer heeft het nog niet door dat je nu al voorzien bent
quote:Met de winst van twee Golden Globes eergisteren, twee vrijwel zekere Oscarnominaties (animatie en liedjes) en ruim 500 miljoen streams op Netflix blijft de animatiefilm KPop Demon Hunters in het middelpunt van de belangstelling staan. "Het doet een beetje denken aan het succes van Frozen".
Al twee maanden nadat de animatiefilm vorig jaar juni was uitgekomen op Netflix, was het de meest bekeken film ooit op het streamingplatform. Het invloedrijke Time Magazine noemde het de doorbraak van het jaar 2025.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik stuur je binnenkort wel even een foto
Ik ga dit weekend die film kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:37 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland hoeveel van die 500 miljoen zijn van jou?
[..]
God hebbe zijn ziel.quote:Op woensdag 14 januari 2026 02:37 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland hoeveel van die 500 miljoen zijn van jou?
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst streng opgetreden?quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:53 schreef onlogisch het volgende:
Forum moderator @:Coco is streng in het Ajax topic.
Sterktequote:Op woensdag 14 januari 2026 10:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend die film kijken.
Review volgt.
Helaas is het wel altijd dezelfde die hapt. Weinig plezier aan.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst streng opgetreden?
Om te modden?quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo even een kijkje nemen in het Ajax topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef alpeko het volgende:
@:onlogisch Och, Robert Jensen, had je die?Was hij gevaccineerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef alpeko het volgende:
@:onlogisch Och, Robert Jensen, had je die?Hij zal gemist worden in Paraguay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haalt onlo ergens wel punten?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat @:onlogisch niet weer een lijstje heeft gemaakt.
0 punten dus, net als andere jaren.
Ach Cocoquote:
Go-tanquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Het overkomt je soms, was ook een lastige. Dat er zoveel worden eindigen met die 5 letters daarentegenquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1671 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 X/6
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
ach
Dit doe je niet goed. Ben ik gewoon heel eerlijk in.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1671 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1467 X/6
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩