Laten we in week 4 wat inplannen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een pushmelding zitten op mijn apple watch die aangeeft wanneer Nintendo vrienden online komen. Laatst stond ik te koken en kwam jij online.
Ik zit nog steeds te wachten op ons eerste potje Mario Kart
Het is nog geen drie koningen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef GGMM het volgende:
Om je UI te veranderen moet je eerst van layout veranderen, want in de nieuwe layout kan het nog niet.
Blijven doneren!
Driekoningen, mokerdom varken.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog geen drie koningen.
@:Caland
Die zal jouw kop gezien hebben en dacht ach zo erg heb ik het dus nietquote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldig nieuws, mijn pakketje is zojuist bezorgd en de bezorgster had een grote glimlach.
13:13:15quote:Op maandag 5 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zal jouw kop gezien hebben en dacht ach zo erg heb ik het dus niet
Kan mij dat nou schelen walgelijk varken.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, jongens. Al die pakketjesGaat dit om lampen??? @:Scrummie
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen walgelijk varken.
Dat nog steedsquote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Vol verbazing zag ik dat nog steeds in de top 10 van deze SC sta qua aantal posts.
Dit forum is dood.
@:tong80
Forumgebruikster @Pisces29 @GGMM is by far mijn grootste makkerquote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Vol verbazing zag ik dat nog steeds in de top 10 van deze SC sta qua aantal posts.
Dit forum is dood.
@:tong80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat hierquote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Als je op maandag naar kantoor moet zou ik me sowieso al niet bij zo'n werkgever melden.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:27 schreef Coco het volgende:
Vandaag kantoordag, 75% kwam niet opdagen want een vlokje sneeuw.
@:Caland en ik vinden daar wat van.
Wat zat er in je pakketje?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldig nieuws, mijn pakketje is zojuist bezorgd en de bezorgster had een grote glimlach.
Voorheen hadden we de donderdag, maar we zijn verhuisd. Minder ruimte.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je op maandag naar kantoor moet zou ik me sowieso al niet bij zo'n werkgever melden.
Wat denken ze wel niet
Je wordt dus op geen enkele manier serieus genomen daar.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Voorheen hadden we de donderdag, maar we zijn verhuisd. Minder ruimte.
Behalve als je ziek, zwak of misselijk bent.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt dus op geen enkele manier serieus genomen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |