Uitstekend, dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit GGMM nog wel lekker in zijn vel?
Sinds zijn nieuwe functie zit hij dagelijks naast een zwaar ademhalende collega. Hij lijdt hieronder.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit GGMM nog wel lekker in zijn vel?
Ik ga even meequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:25 schreef Coco het volgende:
Even mijn dagelijks kijkje in het Feyenoord topic.
Ik werk thuis gelukkig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds zijn nieuwe functie zit hij dagelijks naast een zwaar ademhalende collega. Hij lijdt hieronder.
Oh ja, daar ben ik dit jaar nog niet geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:25 schreef Coco het volgende:
Even mijn dagelijks kijkje in het Feyenoord topic.
@DombohetOlifantje1 vindt stoken niet leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik dit jaar nog niet geweest
Ik heb een random zuigpost geplaatst
Viola Holt ook niet. Maar toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 vindt stoken niet leuk.
Zou jij Viola Holt geraakt hebben?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Viola Holt ook niet. Maar toch maar gedaan.
Zeg sodemieter eens op ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij Viola Holt geraakt hebben?
Zou jij haar nu, zo'n 2 maanden na haar overlijden, nog raken?
Kun je daarvoor niet gewoon even langs de winkel lopen!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn pakketje (die met haargel) vandaag netjes ontvangen.
Ik zal dit overwegen de volgende keer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je daarvoor niet gewoon even langs de winkel lopen!
Misschien liggen ze bij Simonequote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:53 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketjes zijn vandaag niet aangekomen
Sterker nog, niet eens bij het sorteerpunt blijkbaar
[ afbeelding ]
Wens je hem een gebroken heup toe?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je daarvoor niet gewoon even langs de winkel lopen!
Fysiek welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is toch een gezonde Hollandse jongen!?
Waarom zelf risico lopen als Mohammed of Pjotr dat wel voor je doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is toch een gezonde Hollandse jongen!?
Drenthe.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zelf risico lopen als Mohammed of Pjotr dat wel voor je doen?
Ik heb dus nog nooit een Poolse pakketbezorger gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zelf risico lopen als Mohammed of Pjotr dat wel voor je doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit een Poolse pakketbezorger gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees blij dat er nog laaggeschoolde mensen je pakketje binnen 24 uur voor de voordeur leggen. WelvaartGod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit een Poolse pakketbezorger gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgeving Amsterdam wel. Bij DHL. PostNL had ik een Afrikaan en daarvoor een Surinamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woordle 1663 3/6
🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟨⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1459 6/6
🟨🟨🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
🟩⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Woordle 1663 5/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1459 5/6
⬛🟨🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛🟩
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos
Goedemorgen![]()
![]()
Ik werk ook thuis en ga straks beginnen met een Irish coffee om het extra warm te krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Code oranje boys.
Vertel, hoe overleven jullie dit???
* onlogisch werkt thuisVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJEquote:Op woensdag 7 januari 2026 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Code oranje boys.
* onlogisch werkt thuis![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Onze kantoren werden gesloten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Code oranje boys.
* onlogisch werkt thuisWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:07 schreef Coco het volgende:
Elan in discussie met Dombo in het Feyenoord topic.![]()
![]()
Oude lurker.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:07 schreef Coco het volgende:
Jij moet je echt ontzettend vervelenquote:Op woensdag 7 januari 2026 13:07 schreef Coco het volgende:
Goed hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over lunch gesproken, hoe zou het met @:Scrummie zijn?
Met jou?![]()
Nieuwe bezorgtijd: morgen
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen.
Klote Achmed![]()
Lekker asociaal om nu wat te bestellen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:08 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe bezorgtijd: morgen
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen.
Klote Achmed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: