Pluk schaamhaar op zijn hoofd.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:10 schreef fietsie het volgende:
"Blote sneeuwpop krijgt wanten van voorbijganger"
Ben jij bereid om dat te donerenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pluk schaamhaar op zijn hoofd.
Smaken verschillen hequote:Op maandag 5 januari 2026 09:21 schreef Domnivoor het volgende:
Een polletje voor de maandagochtend![]()
[ afbeelding ]
[poll=9569]
Hij is wel leukquote:
Gelukkig is het bij bijna geblevenquote:Op maandag 5 januari 2026 12:40 schreef chufi het volgende:
Ik glee zowaar bijna onderuit ... maar mn reflexen werken nog prima
Mooi he maar er is ook veel ongemak er komt zelfs eenquote:Op maandag 5 januari 2026 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
Middag.![]()
Er ligt hier een dik pak sneeuw inmiddels. Uitzicht is prachtig.
Om iedereen te vertellen wat er al geweest is in het verleden? Of zouden ze een goede voorspelling gaan doen?quote:Op maandag 5 januari 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he maar er is ook veel ongemak er komt zelfs een
Extra lang NOS Journaal om 13.00 uur, online en op NPO 1
Ja het is dikke ellende, sta af en toe naar beneden te kijken en zie dan hier beneden ook al dingen. Vanmorgen kwam een busje niet weg, kwam iemand hem even wegduwen van de stoep. Mensen lijken wel behulpzamer nu. Maar de stoep vegen was nutteloos want half uur later lag er weer sneeuw overheen.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he maar er is ook veel ongemak er komt zelfs een
Extra lang NOS Journaal om 13.00 uur, online en op NPO 1
Omdat het eindelijk sneeuwt en dat de aarde toch niet heel erg aan het opwarmen is.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om iedereen te vertellen wat er al geweest is in het verleden? Of zouden ze een goede voorspelling gaan doen?
Of zal Trump bij Schoof gemeld hebben dat hij de beoogde premier komt ophalen met een heli ?
Dat laatste zou wel breaking news zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om iedereen te vertellen wat er al geweest is in het verleden? Of zouden ze een goede voorspelling gaan doen?
Of zal Trump bij Schoof gemeld hebben dat hij de beoogde premier komt ophalen met een heli ?
Code oranje nog in vijf provincies • Vliegverkeer Schiphol vrijwel plat, geen treinen Amsterdamquote:Op maandag 5 januari 2026 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier de stoep schoon, een dikke laag zout er over den de vallende sneeuw dooit gelijkquote:Op maandag 5 januari 2026 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja het is dikke ellende, sta af en toe naar beneden te kijken en zie dan hier beneden ook al dingen. Vanmorgen kwam een busje niet weg, kwam iemand hem even wegduwen van de stoep. Mensen lijken wel behulpzamer nu. Maar de stoep vegen was nutteloos want half uur later lag er weer sneeuw overheen.
En zo maar eens kijken dan, wat er voor gedoe is allemaal in NL nu.De krant laat ook net alles zien.
Nou je we waren al gewaarschuwd dat ie een minderheidskabinet niet zou tolereren toch? En gister hadden ze het over '50-plus als gedoogpartner'quote:Op maandag 5 januari 2026 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel breaking news zijn.
Ik heb niets om het schoon te maken qua bezem of zo en ook niet genoeg zout in huis. Paar jaar geleden stond hier beneden altijd een grote bak met strooizout maar die is al een jaar of 2 weg.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier de stoep schoon, een dikke laag zout er over den de vallende sneeuw dooit gelijk
Heer Red Shoe.quote:
Wijze beslissing.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Het leek mij een goed idee om vanmorgen thuis op te starten en rond 10 uur naar kantoor te gaan, maar heb besloten mijn werkdag toch maar thuis af te maken.
Erg verstandig.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Het leek mij een goed idee om vanmorgen thuis op te starten en rond 10 uur naar kantoor te gaan, maar heb besloten mijn werkdag toch maar thuis af te maken.
quote:
Fruitvriendquote:
Warm zonnetjequote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf nog even uit de sneeuwshitzooi
Het is inmiddels 21 graden binnen zonder verwarming.quote:
Ja leuk! Volgens mij hebben we ooit een voeten in de sneeuw topic gehad @Souryquote:Op maandag 5 januari 2026 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Het ligt hier weel erg hoog op mijn balkon nu en zit er al even aan te denken om toch even met mijn blote voeten erin te gaan staan.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja leuk! Volgens mij hebben we ooit een voeten in de sneeuw topic gehad @:soury
Als je het maar niet met een schep hebt gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:05 schreef RedShoe het volgende:
Autoruit sneeuwvrij maken was wel een ding.
Vanavond maar folie over het het raam.
Dat is wel heel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Klopt, daardoor wil ik het ook weer want bedacht mij dat vanmorgen en dacht, leuk, misschien even doen.
Ik sta overdekt, dat bevalt heel goed.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:05 schreef RedShoe het volgende:
Autoruit sneeuwvrij maken was wel een ding.
Vanavond maar folie over het het raam.
Gratis warmte.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inmiddels 21 graden binnen zonder verwarming.
Ik heb wel een kop in de sneeuw fotoquote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Klopt, daardoor wil ik het ook weer want bedacht mij dat vanmorgen en dacht, leuk, misschien even doen.
Dat scheelt een hoop idd.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sta overdekt, dat bevalt heel goed.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kop in de sneeuw foto![]()
[ afbeelding ]
Koude voeten 🥶🥶🥶🥶quote:Op maandag 5 januari 2026 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dan toch liever mijn voeten, denk ik.
Oow, dit is een nieuwe variantquote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was toen een ding, en er dan een filmpje van maken, deed echt zeer aan de bakkesquote:Op maandag 5 januari 2026 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dan toch liever mijn voeten, denk ik.
quote:
Ah ja, internet dingetjes, net als die blote voeten, deden we allemaal een foto posten hier op fok.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was toen een ding, en er dan een filmpje van maken, deed echt zeer aan de bakkes
Daar zijn heel veel varianten opquote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
Vanmorgen bij het stoplicht
[ afbeelding ]
Nog 1!quote:
Tenzij je hele grote voeten hebt, dan doet het wel meer pijnquote:Op maandag 5 januari 2026 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, internet dingetjes, net als die blote voeten, deden we allemaal een foto posten hier op fok.![]()
En ik geloof je meteen, daarom de voeten maar doen, ik weet niet waarom maar lijkt me minder pijnlijk.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik dacht er wel aan maar dacht ook, nee zal toch niet dat mensen vrijwillig iets anders in de sneeuw leggen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog 1!
Ik kom denk ik te veel in KPD, ik kende alleen ehm, creatievere varianten.
Maar een fietsie in de sneeuw, of een hoofd, dat kon nartuurlijk ook
Verdwaald zekerquote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het? Geen idee of het dan meer pijn doet als ze groter zijn, lijkt mij gelijkwaardig verder.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij je hele grote voeten hebt, dan doet het wel meer pijn
Dat voel ik zonder die sneeuw ook welquote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan voel je even dat je leeft.En daarna drogen en dikke fluffy sokken aan.
Als er toch genoeg sneeuw op je balkon ligtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik dacht er wel aan maar dacht ook, nee zal toch niet dat mensen vrijwillig iets anders in de sneeuw leggen.![]()
Mij ook, was een grapjequote:Op maandag 5 januari 2026 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het? Geen idee of het dan meer pijn doet als ze groter zijn, lijkt mij gelijkwaardig verder.
Ja ok, dat kan ook. Gewoon leuk om te doen vind ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat voel ik zonder die sneeuw ook wel
Een sneeuwengel op mijn buik maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er toch genoeg sneeuw op je balkon ligt
En aquaducten: Grou, Sneek: de steil om met vrachtwaggels op te kruipen als die geen snelheid hebben door langzame voorliggersquote:Op maandag 5 januari 2026 13:16 schreef RedShoe het volgende:
De files zijn het grootste probleem, want daar kunnen ze niet strooien etc.
Ik zie het net voorbij komen op het journaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
En aquaducten: Grou, Sneek: de steil om met vrachtwaggels op te kruipen als die geen snelheid hebben door langzame voorliggers
O dat is handig, ik woon gewoon in een eengezinswoning dus moet de stoep voor en de tuin achter sneeuwvrij maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niets om het schoon te maken qua bezem of zo en ook niet genoeg zout in huis. Paar jaar geleden stond hier beneden altijd een grote bak met strooizout maar die is al een jaar of 2 weg.
Ik ben de 1na laatste op de galerij dus is sowieso niet druk hier.
Ik denk dat je groot gelijk hebt Deisyyquote:Op maandag 5 januari 2026 12:57 schreef Deisyy het volgende:
O heeft de zon al zoveel kracht dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inmiddels 21 graden binnen zonder verwarming.
Nederland heeft drukke wegen, dan loopt het snel vast.quote:
BigFoot?quote:
Dat had ik vroeger ook, af en toe wel een erg actieve buurman gehad die me dan in de ochtend al voor was met sneeuwschuiven.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is handig, ik woon gewoon in een eengezinswoning dus moet de stoep voor en de tuin achter sneeuwvrij maken.
Moet je ook met je gezicht in de sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2026 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een sneeuwengel op mijn buik maken.![]()
Valt mee.quote:
Ik ga dat ook echt niet doen, voeten is al koud genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je ook met je gezicht in de sneeuw
Big Foot foundquote:
41.quote:
Blijkbaar, hij staat in deze tijd van het jaar lekker laag en op de schuifpui te schijnen nu.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft de zon al zoveel kracht dan?
Gelukkig maarquote:
Normale maatquote:
Lekker, hier geen zon te zien alleen maar sneeuw, maar dat is ook mooi om te kijkenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij staat in deze tijd van het jaar lekker laag en op de schuifpui te schijnen nu.
Ik ben een engeltje he, wist je dat niet ?quote:
En mexico, iran, colombia en vergeet nog wat geloof ikquote:
Met een B ervoor zeker.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben een engeltje he, wist je dat niet ?
West Gaza ?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mexico, iran, colombia en vergeet nog wat geloof ik
Logischquote:Op maandag 5 januari 2026 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mexico, iran, colombia en vergeet nog wat geloof ik
42 volgens mij.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De gemiddelde schoenmaat voor mannen is 43.
Vind ik nog wel wat klein.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke kleine voetjes? Hebben die dan ook van die kleine handjes ?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uhu en kleine piemeltjes.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zulke kleine voetjes? Hebben die dan ook van die kleine handjes ?
quote:
Let's Google that: De gemiddelde schoenmaat voor mannen in Nederland ligt rond de maat 43, hoewel het ook wel wordt geschat tussen 43 en 44quote:
Ik houd m'n schoenmaat maar voor me danquote:
Als jij schoenmaat 43 al klein vindtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik houd m'n schoenmaat maar voor me dan
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Let's Google that: De gemiddelde schoenmaat voor mannen in Nederland ligt rond de maat 43, hoewel het ook wel wordt geschat tussen 43 en 44
Ok, zijn de mannen dan wat gekrompen of zo.quote:
Uhuquote:Op maandag 5 januari 2026 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij schoenmaat 43 al klein vindt
Uiteraard in Nederland, die kleine Chinese voetjes halen meteen het gemiddelde naar beneden.quote:
Te heet gedouchtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ok, zijn de mannen dan wat gekrompen of zo.
We gaan lekker ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te heet gedoucht![]()
![]()
Flauwer worden ze niet vandaag.
Ik zit nog te wachten op die sneeuwafdruk fotoquote:Op maandag 5 januari 2026 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
Nieuwsgierigheid geactiveerd ook al weet ik dat de schoenmaat niets wil zeggen over andere bepaalde lichaamsdelen.
Kun je lang wachten want ik weet niet meer hoe ik eigen foto's moet plaatsen op fok, te lang geleden dat ik dat gedaan heb.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op die sneeuwafdruk foto
Wat een slechte smoesquote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je lang wachten want ik weet niet meer hoe ik eigen foto's moet plaatsen op fok, te lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Ze zegt ook niet dat ze ze niet gemaakt heeft he? Verdacht dit.quote:
En ik heb de foto ook nog niet gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat ze ze niet gemaakt heeft he? Verdacht dit.
Stuur maar in Dm.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. En geen zin om zelf uit te zoeken.
https://postimages.org/quote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. En geen zin om zelf uit te zoeken.
https://postimages.org/nl/quote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik heb de foto ook nog niet gemaakt.Ga het zo wel doen. Maar geen idee meer hoe ik dat hier krijg.
Ok, zal hem dan zo even maken.quote:
Dat zeg jij, ik ben vrouwmens.quote:
Ik was eerderquote:
Even een reminder danquote:Op maandag 5 januari 2026 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een sneeuwengel op mijn buik maken.![]()
Dat was echt een geintje en hoe moet ik dan een foto maken.quote:
Het linkje maak ik een Gyazo van.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet want foto op telefoon en ik fok op pc.
Ik probeer het zelf eerst wel even via die link, jullie hebben maar gewoon geduld of zo.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het linkje maak ik een Gyazo van.
We zijn toch ingesneeuwd.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik probeer het zelf eerst wel even via die link, jullie hebben maar gewoon geduld of zo.
Maagdelijke sneeuwvoetjes.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij gelukt alleen moeten jullie klikken en heb koude voeten nu en ze zijn bijna net zo wit als de sneeuw.
quote:
De eerste foto is gelukt!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij gelukt alleen moeten jullie klikken en heb koude voeten nu en ze zijn bijna net zo wit als de sneeuw.
Is Jantje tegenwoordig al een echte meteoroloog?quote:
Wel een blauw vinkje. Ken Jantje verder niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is Jantje tegenwoordig al een echte meteoroloog?
Blauw vinkje zegt niks. Als je een abo neemt kan je een blauw vinkje nemenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een blauw vinkje. Ken Jantje verder niet.
De LC neemt zijn tweets over.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Blauw vinkje zegt niks. Als je een abo neemt kan je een blauw vinkje nemen![]()
Hij zat vroeger hier ook wel op FOK...was altijd heel erg bezig met het weer.
Sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn de vogeltjes eigenlijk? @:Pullup nog niet terug?
Of heeft hij vertraging?
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.quote:
De vogeltjes zijn ingesneeuwd.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Of heeft hij vertraging?
Aan zijn beelden te zien valt het bij ons nog mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.
Ligt eraan hoe die storm langstrekt.
En misschien wordt het wel helemaal niets, 3 vlokken en klaar.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.
Ligt eraan hoe die storm langstrekt.
Wist jij dat Ajax met 1-0 voorstaat nu?quote:
Geen sneeuw hier, en ja, ik moet me scheren:quote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is 2. Nog vele te gaan en die van Fresh is afgekeurd want was alleen een voetafdruk.
Klopt. De koers is nu een stuk zuidelijker....maar dat kan nog veranderen.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan zijn beelden te zien valt het bij ons nog mee.
Kan ook nog.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En misschien wordt het wel helemaal niets, 3 vlokken en klaar.
Neequote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist jij dat Ajax met 1-0 voorstaat nu?
Fakequote:Op maandag 5 januari 2026 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen sneeuw hier, en ja, ik moet me scheren:
[ afbeelding ]
Ze oefenen nu.quote:
Niets fakequote:
In de sneeuw? Dat wil ik wel eens zien dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze oefenen nu.
Te volgen op youtube.
Nee hoor. Ze spelen in Amsterdam, maar netjes op een keurig groen, sneeuw vrij, veldquote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de sneeuw? Dat wil ik wel eens zien dan.
Ik zag het.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze spelen in Amsterdam, maar netjes op een keurig groen, sneeuw vrij, veld
Geen sneeuw te zien in het stadion zelfs.
Dat zeg ikquote:
Het dak zit dichtquote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze oefenen nu.
Te volgen op youtube.
Poesies.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Best handig die stadions met een dak erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:30 schreef chufi het volgende:
Hier is het al gesmoltenNog zo'n flauwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laters.![]()
quote:
Doen die hangjongeren daar toch wel leuk.quote:
Zo zien ze in Limbabwe er nou eenmaal uitquote:
4-0quote:
Zuiplappen, die Brabanders.quote:
Er loopt een veulen naast ?quote:
Volgens mij is het alleen een paard.quote:
Hier hangt it oek yn e lucht.quote:
Iedereen blijft met zijn poten van mijn schaamhaar af!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen blijft met zijn poten van mijn schaamhaar af!
Jaquote:
Op de tweede tekening zitten de gaatjes voor de schroeven aan de verkeerde kant.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
De eerste en de tweede tekening komen niet overeen.
Leuke gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op de tweede tekening zitten de gaatjes voor de schroeven aan de verkeerde kant.
Ik zit nog even hieroquote:Op maandag 5 januari 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Of heeft hij vertraging?
Ziet er beter uit jaquote:Op maandag 5 januari 2026 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit nog even hiero![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 januari 2026 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Vriend van Soul zit al 30 uur te wachten op een vlucht.
Oppassen voor trombosebenen!!quote:Op maandag 5 januari 2026 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Vriend van Soul zit al 30 uur te wachten op een vlucht.
Vanuit Gran Canaria.quote:
Want? Wat is daar nou weer mis mee?quote:
Ik had even een hotelletje geboekt.quote:
Waar naar toequote:
Een vliegveld in Nederland .quote:
Dan is die vriend niet al te slim.quote:
Dat kan hij vast waarderenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had even een hotelletje geboekt.
Krijgen reeën nu ook al diagnosesquote:Op maandag 5 januari 2026 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Voorzichtig even een vorkje prikken.![]()
[ afbeelding ]
Deze was er geREEd voor.quote:
O o oquote:Op maandag 5 januari 2026 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)-op-utrecht-centraal
Hier zat ik vanochtend in. Zoveel treinen bleven maar uitvallen, dat ik maar van Centraal naar huis ben gaan lopen. Was eigenlijk nog best wel leuk; de hele stad was wit
Sneeuwt aardig door in Amsterdam.quote:
Alweer?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
O o o
https://x.com/aaron_loupa(...)neeuw-ksc-19514.html
85.000 huishoudens in Utrecht moeten hun drinkwater koken
Niet weer hčquote:Op maandag 5 januari 2026 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
O o o
https://x.com/aaron_loupa(...)neeuw-ksc-19514.html
85.000 huishoudens in Utrecht moeten hun drinkwater koken
3 minuten?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
Het topic is ook alweer actief:
NWS / Utrecht: bacterie in drinkwater: water eerst koken
Snap het niet. Er zit daar een perfecte bron.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
Heb het nu 1x gehadquote:
Verstandig.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb het nu 1x gehad
Was ook wel genoeg wat een gezeik. Sinds dien wel standaard een paar flesjes water staan ivm sporten van de kinderen.
Dat is inderdaad wel slim. Wij hebben ook altijd een watervoorraad.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb het nu 1x gehad
Was ook wel genoeg wat een gezeik. Sinds dien wel standaard een paar flesjes water staan ivm sporten van de kinderen.
Toch opvallend dat het weer daar isquote:Op maandag 5 januari 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ook niet als je het drie minuten kookt?quote:
Dat hoeft ook niet he,quote:
Jezus wat triestquote:
Geen woorden voor Freon.quote:
Succes, je kan het.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
Ik heb een half jaar lang daar vlakbij gewerkt. Als we in de pauze even boodschappen moesten doen liep onze route door die straatquote:
Is dit een ontwerp van jezelf?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
Is met 1 oog een beetje geschat.quote:
Je lijstje begint aardig af te vinken. Tijd voor nieuwe aanwas.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kende iedereen ..... en steeds minder op deze manier
Dat zal nog wel ff duren ,... mn dochter heeft net dr eicellen ingevroren ..quote:Op maandag 5 januari 2026 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je lijstje begint aardig af te vinken. Tijd voor nieuwe aanwas.
Ah we kunnen nu naar Nieuwegein skiënquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal nog wel ff duren ,... mn dochter heeft net dr eicellen ingevroren ..
Moet ik nu raden waar ?quote:
T zal niet op die kaart liggenquote:
En dan komen we ook door Zeistquote:Op maandag 5 januari 2026 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah we kunnen nu naar Nieuwegein skiën
Dat is toch die plaats waar ze het raar vinden als je je haring heel wilt eten?quote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2026 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is toch die plaats waar ze het raar vinden als je je haring heel wilt eten?
Maar hoe smaakte de ree met asperger en heb je ook wel eens een ree met borderline gehad?quote:
Ik dacht al even dat er 'ree met asperges' stond en dat leek me al niet zo raarquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hoe smaakte de ree met asperger en heb je ook wel eens een ree met borderline gehad?
Even terugscrollen naar het bericht van ffquote:Op maandag 5 januari 2026 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat er 'ree met asperges' stond en dat leek me al niet zo raar
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit daar een medische reden achter?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Nehh
Zit daar een medische reden achter?
Nee, puur praktischquote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zit daar een medische reden achter?
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Als je jong bent zijn je eitjes nog uitstekend, wil je jong geen kinderen, dan kun je ze tegenwoordig invriezen en ze op latere leeftijd terugstoppen. Steeds meer jonge vrouwen doen dit en dan kunnen ze rond hun 40e of zo nog een gezond kind baren.
Tja, niet iedereen denkt daar over na he.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@
de wereld staat al 500 jaar in brandquote:Op maandag 5 januari 2026 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@
Niet al te snugger danquote:Op maandag 5 januari 2026 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de wereld staat al 500 jaar in brand
mijn kleinkinderen zien dat totaal anders
Mijn dochter wil ze dus misschien nog wel maar nu nog niet en later ziet ze dan wel hoe en wat ..quote:Op maandag 5 januari 2026 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
1 van de redenen dat mijn dochter geen kinderen wil is inderdaad omdat de wereld naar de klote is.
Toen ik een paar jaar terug zei dat ze haar eitjes kon invriezen, zei ze, waarom zou ik dat nou weer doen, ik wil ze nu niet en over 10 jaar ook niet.
Weggooien kan altijd nog.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter wil ze dus misschien nog wel maar nu nog niet en later ziet ze dan wel hoe en wat ..
Nice try, Georgquote:Op maandag 5 januari 2026 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Of aan iemand anders verkopen ... Sly hintte daarop
Mmm, nee, eigenlijk niet. Ik ben dan ook niet zo snuggert.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:49 schreef chufi het volgende:
Is goed Sly je weet dat het daar niet om ging...
Ik wacht nog ffquote:
Ur done !! as ur wishquote:Op maandag 5 januari 2026 21:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mmm, nee, eigenlijk niet. Ik ben dan ook niet zo snuggert.
Enlighten me, if you wish, Mylord.
Jeetje, je posts zijn wel een beetje hetzelfde, ouwe pikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |