quote:
De eerste foto is gelukt!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij gelukt alleen moeten jullie klikken en heb koude voeten nu en ze zijn bijna net zo wit als de sneeuw.
Is Jantje tegenwoordig al een echte meteoroloog?quote:
Wel een blauw vinkje. Ken Jantje verder niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is Jantje tegenwoordig al een echte meteoroloog?
Blauw vinkje zegt niks. Als je een abo neemt kan je een blauw vinkje nemenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een blauw vinkje. Ken Jantje verder niet.
De LC neemt zijn tweets over.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Blauw vinkje zegt niks. Als je een abo neemt kan je een blauw vinkje nemen![]()
Hij zat vroeger hier ook wel op FOK...was altijd heel erg bezig met het weer.
Sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn de vogeltjes eigenlijk? @:Pullup nog niet terug?
Of heeft hij vertraging?
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.quote:
De vogeltjes zijn ingesneeuwd.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn de vogeltjes eigenlijk? @:Pullup nog niet terug?
Of heeft hij vertraging?
Aan zijn beelden te zien valt het bij ons nog mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.
Ligt eraan hoe die storm langstrekt.
En misschien wordt het wel helemaal niets, 3 vlokken en klaar.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.
Ligt eraan hoe die storm langstrekt.
Wist jij dat Ajax met 1-0 voorstaat nu?quote:
Geen sneeuw hier, en ja, ik moet me scheren:quote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is 2. Nog vele te gaan en die van Fresh is afgekeurd want was alleen een voetafdruk.
Klopt. De koers is nu een stuk zuidelijker....maar dat kan nog veranderen.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan zijn beelden te zien valt het bij ons nog mee.
Kan ook nog.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En misschien wordt het wel helemaal niets, 3 vlokken en klaar.
Neequote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist jij dat Ajax met 1-0 voorstaat nu?
Fakequote:Op maandag 5 januari 2026 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen sneeuw hier, en ja, ik moet me scheren:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |