quote:
De eerste foto is gelukt!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij gelukt alleen moeten jullie klikken en heb koude voeten nu en ze zijn bijna net zo wit als de sneeuw.
Is Jantje tegenwoordig al een echte meteoroloog?quote:
Wel een blauw vinkje. Ken Jantje verder niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is Jantje tegenwoordig al een echte meteoroloog?
Blauw vinkje zegt niks. Als je een abo neemt kan je een blauw vinkje nemenquote:Op maandag 5 januari 2026 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een blauw vinkje. Ken Jantje verder niet.
De LC neemt zijn tweets over.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Blauw vinkje zegt niks. Als je een abo neemt kan je een blauw vinkje nemen![]()
Hij zat vroeger hier ook wel op FOK...was altijd heel erg bezig met het weer.
Sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn de vogeltjes eigenlijk? @:Pullup nog niet terug?
Of heeft hij vertraging?
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.quote:
De vogeltjes zijn ingesneeuwd.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Of heeft hij vertraging?
Aan zijn beelden te zien valt het bij ons nog mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.
Ligt eraan hoe die storm langstrekt.
En misschien wordt het wel helemaal niets, 3 vlokken en klaar.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gaat in ieder geval interessant worden vrijdag. Nog meer sneeuw misschien hier in het noorden.
Ligt eraan hoe die storm langstrekt.
Wist jij dat Ajax met 1-0 voorstaat nu?quote:
Geen sneeuw hier, en ja, ik moet me scheren:quote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is 2. Nog vele te gaan en die van Fresh is afgekeurd want was alleen een voetafdruk.
Klopt. De koers is nu een stuk zuidelijker....maar dat kan nog veranderen.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan zijn beelden te zien valt het bij ons nog mee.
Kan ook nog.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En misschien wordt het wel helemaal niets, 3 vlokken en klaar.
Neequote:Op maandag 5 januari 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist jij dat Ajax met 1-0 voorstaat nu?
Fakequote:Op maandag 5 januari 2026 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen sneeuw hier, en ja, ik moet me scheren:
[ afbeelding ]
Ze oefenen nu.quote:
Niets fakequote:
In de sneeuw? Dat wil ik wel eens zien dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze oefenen nu.
Te volgen op youtube.
Nee hoor. Ze spelen in Amsterdam, maar netjes op een keurig groen, sneeuw vrij, veldquote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de sneeuw? Dat wil ik wel eens zien dan.
Ik zag het.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze spelen in Amsterdam, maar netjes op een keurig groen, sneeuw vrij, veld
Geen sneeuw te zien in het stadion zelfs.
Dat zeg ikquote:
Het dak zit dichtquote:Op maandag 5 januari 2026 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze oefenen nu.
Te volgen op youtube.
Poesies.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Best handig die stadions met een dak erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:30 schreef chufi het volgende:
Hier is het al gesmoltenNog zo'n flauwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laters.![]()
quote:
Doen die hangjongeren daar toch wel leuk.quote:
Zo zien ze in Limbabwe er nou eenmaal uitquote:
4-0quote:
Zuiplappen, die Brabanders.quote:
Er loopt een veulen naast ?quote:
Volgens mij is het alleen een paard.quote:
Hier hangt it oek yn e lucht.quote:
Iedereen blijft met zijn poten van mijn schaamhaar af!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen blijft met zijn poten van mijn schaamhaar af!
Jaquote:
Op de tweede tekening zitten de gaatjes voor de schroeven aan de verkeerde kant.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
De eerste en de tweede tekening komen niet overeen.
Leuke gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op de tweede tekening zitten de gaatjes voor de schroeven aan de verkeerde kant.
Ik zit nog even hieroquote:Op maandag 5 januari 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Of heeft hij vertraging?
Ziet er beter uit jaquote:Op maandag 5 januari 2026 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit nog even hiero![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 januari 2026 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Vriend van Soul zit al 30 uur te wachten op een vlucht.
Oppassen voor trombosebenen!!quote:Op maandag 5 januari 2026 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Vriend van Soul zit al 30 uur te wachten op een vlucht.
Vanuit Gran Canaria.quote:
Want? Wat is daar nou weer mis mee?quote:
Ik had even een hotelletje geboekt.quote:
Waar naar toequote:
Een vliegveld in Nederland .quote:
Dan is die vriend niet al te slim.quote:
Dat kan hij vast waarderenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had even een hotelletje geboekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |