Succes, je kan het.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
Ik heb een half jaar lang daar vlakbij gewerkt. Als we in de pauze even boodschappen moesten doen liep onze route door die straatquote:
Is dit een ontwerp van jezelf?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
Is met 1 oog een beetje geschat.quote:
Je lijstje begint aardig af te vinken. Tijd voor nieuwe aanwas.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kende iedereen ..... en steeds minder op deze manier
Dat zal nog wel ff duren ,... mn dochter heeft net dr eicellen ingevroren ..quote:Op maandag 5 januari 2026 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je lijstje begint aardig af te vinken. Tijd voor nieuwe aanwas.
Ah we kunnen nu naar Nieuwegein skiënquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal nog wel ff duren ,... mn dochter heeft net dr eicellen ingevroren ..
Moet ik nu raden waar ?quote:
T zal niet op die kaart liggenquote:
En dan komen we ook door Zeistquote:Op maandag 5 januari 2026 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah we kunnen nu naar Nieuwegein skiën
Dat is toch die plaats waar ze het raar vinden als je je haring heel wilt eten?quote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2026 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is toch die plaats waar ze het raar vinden als je je haring heel wilt eten?
Maar hoe smaakte de ree met asperger en heb je ook wel eens een ree met borderline gehad?quote:
Ik dacht al even dat er 'ree met asperges' stond en dat leek me al niet zo raarquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hoe smaakte de ree met asperger en heb je ook wel eens een ree met borderline gehad?
Even terugscrollen naar het bericht van ffquote:Op maandag 5 januari 2026 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat er 'ree met asperges' stond en dat leek me al niet zo raar
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit daar een medische reden achter?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |