Krijgen reeën nu ook al diagnosesquote:Op maandag 5 januari 2026 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Voorzichtig even een vorkje prikken.![]()
[ afbeelding ]
Deze was er geREEd voor.quote:
O o oquote:Op maandag 5 januari 2026 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)-op-utrecht-centraal
Hier zat ik vanochtend in. Zoveel treinen bleven maar uitvallen, dat ik maar van Centraal naar huis ben gaan lopen. Was eigenlijk nog best wel leuk; de hele stad was wit
Sneeuwt aardig door in Amsterdam.quote:
Alweer?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
O o o
https://x.com/aaron_loupa(...)neeuw-ksc-19514.html
85.000 huishoudens in Utrecht moeten hun drinkwater koken
Niet weer hčquote:Op maandag 5 januari 2026 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
O o o
https://x.com/aaron_loupa(...)neeuw-ksc-19514.html
85.000 huishoudens in Utrecht moeten hun drinkwater koken
3 minuten?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
Het topic is ook alweer actief:
NWS / Utrecht: bacterie in drinkwater: water eerst koken
Snap het niet. Er zit daar een perfecte bron.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
Heb het nu 1x gehadquote:
Verstandig.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb het nu 1x gehad
Was ook wel genoeg wat een gezeik. Sinds dien wel standaard een paar flesjes water staan ivm sporten van de kinderen.
Dat is inderdaad wel slim. Wij hebben ook altijd een watervoorraad.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb het nu 1x gehad
Was ook wel genoeg wat een gezeik. Sinds dien wel standaard een paar flesjes water staan ivm sporten van de kinderen.
Toch opvallend dat het weer daar isquote:Op maandag 5 januari 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ook niet als je het drie minuten kookt?quote:
Dat hoeft ook niet he,quote:
Jezus wat triestquote:
Geen woorden voor Freon.quote:
Succes, je kan het.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
Ik heb een half jaar lang daar vlakbij gewerkt. Als we in de pauze even boodschappen moesten doen liep onze route door die straatquote:
Is dit een ontwerp van jezelf?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
Is met 1 oog een beetje geschat.quote:
Je lijstje begint aardig af te vinken. Tijd voor nieuwe aanwas.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kende iedereen ..... en steeds minder op deze manier
Dat zal nog wel ff duren ,... mn dochter heeft net dr eicellen ingevroren ..quote:Op maandag 5 januari 2026 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je lijstje begint aardig af te vinken. Tijd voor nieuwe aanwas.
Ah we kunnen nu naar Nieuwegein skiënquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal nog wel ff duren ,... mn dochter heeft net dr eicellen ingevroren ..
Moet ik nu raden waar ?quote:
T zal niet op die kaart liggenquote:
En dan komen we ook door Zeistquote:Op maandag 5 januari 2026 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah we kunnen nu naar Nieuwegein skiën
Dat is toch die plaats waar ze het raar vinden als je je haring heel wilt eten?quote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2026 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is toch die plaats waar ze het raar vinden als je je haring heel wilt eten?
Maar hoe smaakte de ree met asperger en heb je ook wel eens een ree met borderline gehad?quote:
Ik dacht al even dat er 'ree met asperges' stond en dat leek me al niet zo raarquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hoe smaakte de ree met asperger en heb je ook wel eens een ree met borderline gehad?
Even terugscrollen naar het bericht van ffquote:Op maandag 5 januari 2026 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat er 'ree met asperges' stond en dat leek me al niet zo raar
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit daar een medische reden achter?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Nehh
Zit daar een medische reden achter?
Nee, puur praktischquote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zit daar een medische reden achter?
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Als je jong bent zijn je eitjes nog uitstekend, wil je jong geen kinderen, dan kun je ze tegenwoordig invriezen en ze op latere leeftijd terugstoppen. Steeds meer jonge vrouwen doen dit en dan kunnen ze rond hun 40e of zo nog een gezond kind baren.
Tja, niet iedereen denkt daar over na he.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@
de wereld staat al 500 jaar in brandquote:Op maandag 5 januari 2026 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@
Niet al te snugger danquote:Op maandag 5 januari 2026 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de wereld staat al 500 jaar in brand
mijn kleinkinderen zien dat totaal anders
Mijn dochter wil ze dus misschien nog wel maar nu nog niet en later ziet ze dan wel hoe en wat ..quote:Op maandag 5 januari 2026 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
1 van de redenen dat mijn dochter geen kinderen wil is inderdaad omdat de wereld naar de klote is.
Toen ik een paar jaar terug zei dat ze haar eitjes kon invriezen, zei ze, waarom zou ik dat nou weer doen, ik wil ze nu niet en over 10 jaar ook niet.
Weggooien kan altijd nog.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter wil ze dus misschien nog wel maar nu nog niet en later ziet ze dan wel hoe en wat ..
Nice try, Georgquote:Op maandag 5 januari 2026 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Of aan iemand anders verkopen ... Sly hintte daarop
Mmm, nee, eigenlijk niet. Ik ben dan ook niet zo snuggert.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:49 schreef chufi het volgende:
Is goed Sly je weet dat het daar niet om ging...
Ik wacht nog ffquote:
Ur done !! as ur wishquote:Op maandag 5 januari 2026 21:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mmm, nee, eigenlijk niet. Ik ben dan ook niet zo snuggert.
Enlighten me, if you wish, Mylord.
Jeetje, je posts zijn wel een beetje hetzelfde, ouwe pikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |