quote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Nehh
Zit daar een medische reden achter?
Nee, puur praktischquote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zit daar een medische reden achter?
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@quote:Op maandag 5 januari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Als je jong bent zijn je eitjes nog uitstekend, wil je jong geen kinderen, dan kun je ze tegenwoordig invriezen en ze op latere leeftijd terugstoppen. Steeds meer jonge vrouwen doen dit en dan kunnen ze rond hun 40e of zo nog een gezond kind baren.
Tja, niet iedereen denkt daar over na he.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@
de wereld staat al 500 jaar in brandquote:Op maandag 5 januari 2026 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker perspectief ook -om eggs in te laten vriezen/kinderen te willen- met een wereld die in brand staat!@
Niet al te snugger danquote:Op maandag 5 januari 2026 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de wereld staat al 500 jaar in brand
mijn kleinkinderen zien dat totaal anders
Mijn dochter wil ze dus misschien nog wel maar nu nog niet en later ziet ze dan wel hoe en wat ..quote:Op maandag 5 januari 2026 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
1 van de redenen dat mijn dochter geen kinderen wil is inderdaad omdat de wereld naar de klote is.
Toen ik een paar jaar terug zei dat ze haar eitjes kon invriezen, zei ze, waarom zou ik dat nou weer doen, ik wil ze nu niet en over 10 jaar ook niet.
Weggooien kan altijd nog.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter wil ze dus misschien nog wel maar nu nog niet en later ziet ze dan wel hoe en wat ..
Nice try, Georgquote:Op maandag 5 januari 2026 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Of aan iemand anders verkopen ... Sly hintte daarop
Mmm, nee, eigenlijk niet. Ik ben dan ook niet zo snuggert.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:49 schreef chufi het volgende:
Is goed Sly je weet dat het daar niet om ging...
Ik wacht nog ffquote:
Ur done !! as ur wishquote:Op maandag 5 januari 2026 21:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mmm, nee, eigenlijk niet. Ik ben dan ook niet zo snuggert.
Enlighten me, if you wish, Mylord.
Jeetje, je posts zijn wel een beetje hetzelfde, ouwe pikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |