Koude voeten 🥶🥶🥶🥶quote:Op maandag 5 januari 2026 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dan toch liever mijn voeten, denk ik.
Oow, dit is een nieuwe variantquote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kop in de sneeuw foto![]()
[ afbeelding ]
Dat was toen een ding, en er dan een filmpje van maken, deed echt zeer aan de bakkesquote:Op maandag 5 januari 2026 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dan toch liever mijn voeten, denk ik.
quote:
Ah ja, internet dingetjes, net als die blote voeten, deden we allemaal een foto posten hier op fok.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was toen een ding, en er dan een filmpje van maken, deed echt zeer aan de bakkes
Daar zijn heel veel varianten opquote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kop in de sneeuw foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
Vanmorgen bij het stoplicht
[ afbeelding ]
Nog 1!quote:
Tenzij je hele grote voeten hebt, dan doet het wel meer pijnquote:Op maandag 5 januari 2026 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, internet dingetjes, net als die blote voeten, deden we allemaal een foto posten hier op fok.![]()
En ik geloof je meteen, daarom de voeten maar doen, ik weet niet waarom maar lijkt me minder pijnlijk.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik dacht er wel aan maar dacht ook, nee zal toch niet dat mensen vrijwillig iets anders in de sneeuw leggen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog 1!
Ik kom denk ik te veel in KPD, ik kende alleen ehm, creatievere varianten.
Maar een fietsie in de sneeuw, of een hoofd, dat kon nartuurlijk ook
Verdwaald zekerquote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het? Geen idee of het dan meer pijn doet als ze groter zijn, lijkt mij gelijkwaardig verder.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij je hele grote voeten hebt, dan doet het wel meer pijn
Dat voel ik zonder die sneeuw ook welquote:Op maandag 5 januari 2026 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan voel je even dat je leeft.En daarna drogen en dikke fluffy sokken aan.
Als er toch genoeg sneeuw op je balkon ligtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik dacht er wel aan maar dacht ook, nee zal toch niet dat mensen vrijwillig iets anders in de sneeuw leggen.![]()
Mij ook, was een grapjequote:Op maandag 5 januari 2026 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het? Geen idee of het dan meer pijn doet als ze groter zijn, lijkt mij gelijkwaardig verder.
Ja ok, dat kan ook. Gewoon leuk om te doen vind ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat voel ik zonder die sneeuw ook wel
Een sneeuwengel op mijn buik maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er toch genoeg sneeuw op je balkon ligt
En aquaducten: Grou, Sneek: de steil om met vrachtwaggels op te kruipen als die geen snelheid hebben door langzame voorliggersquote:Op maandag 5 januari 2026 13:16 schreef RedShoe het volgende:
De files zijn het grootste probleem, want daar kunnen ze niet strooien etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |