Ik zie het net voorbij komen op het journaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
En aquaducten: Grou, Sneek: de steil om met vrachtwaggels op te kruipen als die geen snelheid hebben door langzame voorliggers
O dat is handig, ik woon gewoon in een eengezinswoning dus moet de stoep voor en de tuin achter sneeuwvrij maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niets om het schoon te maken qua bezem of zo en ook niet genoeg zout in huis. Paar jaar geleden stond hier beneden altijd een grote bak met strooizout maar die is al een jaar of 2 weg.
Ik ben de 1na laatste op de galerij dus is sowieso niet druk hier.
Ik denk dat je groot gelijk hebt Deisyyquote:Op maandag 5 januari 2026 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Het leek mij een goed idee om vanmorgen thuis op te starten en rond 10 uur naar kantoor te gaan, maar heb besloten mijn werkdag toch maar thuis af te maken.
O heeft de zon al zoveel kracht dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inmiddels 21 graden binnen zonder verwarming.
Nederland heeft drukke wegen, dan loopt het snel vast.quote:
BigFoot?quote:
Dat had ik vroeger ook, af en toe wel een erg actieve buurman gehad die me dan in de ochtend al voor was met sneeuwschuiven.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is handig, ik woon gewoon in een eengezinswoning dus moet de stoep voor en de tuin achter sneeuwvrij maken.
Moet je ook met je gezicht in de sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2026 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een sneeuwengel op mijn buik maken.![]()
Valt mee.quote:
Ik ga dat ook echt niet doen, voeten is al koud genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je ook met je gezicht in de sneeuw
Big Foot foundquote:
41.quote:
Blijkbaar, hij staat in deze tijd van het jaar lekker laag en op de schuifpui te schijnen nu.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft de zon al zoveel kracht dan?
Gelukkig maarquote:
Normale maatquote:
Lekker, hier geen zon te zien alleen maar sneeuw, maar dat is ook mooi om te kijkenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij staat in deze tijd van het jaar lekker laag en op de schuifpui te schijnen nu.
Ik ben een engeltje he, wist je dat niet ?quote:
En mexico, iran, colombia en vergeet nog wat geloof ikquote:
Met een B ervoor zeker.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben een engeltje he, wist je dat niet ?
West Gaza ?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mexico, iran, colombia en vergeet nog wat geloof ik
Logischquote:Op maandag 5 januari 2026 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mexico, iran, colombia en vergeet nog wat geloof ik
42 volgens mij.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De gemiddelde schoenmaat voor mannen is 43.
Vind ik nog wel wat klein.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke kleine voetjes? Hebben die dan ook van die kleine handjes ?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uhu en kleine piemeltjes.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zulke kleine voetjes? Hebben die dan ook van die kleine handjes ?
quote:
Let's Google that: De gemiddelde schoenmaat voor mannen in Nederland ligt rond de maat 43, hoewel het ook wel wordt geschat tussen 43 en 44quote:
Ik houd m'n schoenmaat maar voor me danquote:
Als jij schoenmaat 43 al klein vindtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik houd m'n schoenmaat maar voor me dan
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Let's Google that: De gemiddelde schoenmaat voor mannen in Nederland ligt rond de maat 43, hoewel het ook wel wordt geschat tussen 43 en 44
Ok, zijn de mannen dan wat gekrompen of zo.quote:
Uhuquote:Op maandag 5 januari 2026 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij schoenmaat 43 al klein vindt
Uiteraard in Nederland, die kleine Chinese voetjes halen meteen het gemiddelde naar beneden.quote:
Te heet gedouchtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ok, zijn de mannen dan wat gekrompen of zo.
We gaan lekker ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te heet gedoucht![]()
![]()
Flauwer worden ze niet vandaag.
Ik zit nog te wachten op die sneeuwafdruk fotoquote:Op maandag 5 januari 2026 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
Nieuwsgierigheid geactiveerd ook al weet ik dat de schoenmaat niets wil zeggen over andere bepaalde lichaamsdelen.
Kun je lang wachten want ik weet niet meer hoe ik eigen foto's moet plaatsen op fok, te lang geleden dat ik dat gedaan heb.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op die sneeuwafdruk foto
Wat een slechte smoesquote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je lang wachten want ik weet niet meer hoe ik eigen foto's moet plaatsen op fok, te lang geleden dat ik dat gedaan heb.
Ze zegt ook niet dat ze ze niet gemaakt heeft he? Verdacht dit.quote:
En ik heb de foto ook nog niet gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat ze ze niet gemaakt heeft he? Verdacht dit.
Stuur maar in Dm.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. En geen zin om zelf uit te zoeken.
https://postimages.org/quote:Op maandag 5 januari 2026 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. En geen zin om zelf uit te zoeken.
https://postimages.org/nl/quote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik heb de foto ook nog niet gemaakt.Ga het zo wel doen. Maar geen idee meer hoe ik dat hier krijg.
Ok, zal hem dan zo even maken.quote:
Dat zeg jij, ik ben vrouwmens.quote:
Ik was eerderquote:
Even een reminder danquote:Op maandag 5 januari 2026 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een sneeuwengel op mijn buik maken.![]()
Dat was echt een geintje en hoe moet ik dan een foto maken.quote:
Het linkje maak ik een Gyazo van.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet want foto op telefoon en ik fok op pc.
Ik probeer het zelf eerst wel even via die link, jullie hebben maar gewoon geduld of zo.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het linkje maak ik een Gyazo van.
We zijn toch ingesneeuwd.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik probeer het zelf eerst wel even via die link, jullie hebben maar gewoon geduld of zo.
Maagdelijke sneeuwvoetjes.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij gelukt alleen moeten jullie klikken en heb koude voeten nu en ze zijn bijna net zo wit als de sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |