Ik zie het net voorbij komen op het journaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
En aquaducten: Grou, Sneek: de steil om met vrachtwaggels op te kruipen als die geen snelheid hebben door langzame voorliggers
O dat is handig, ik woon gewoon in een eengezinswoning dus moet de stoep voor en de tuin achter sneeuwvrij maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niets om het schoon te maken qua bezem of zo en ook niet genoeg zout in huis. Paar jaar geleden stond hier beneden altijd een grote bak met strooizout maar die is al een jaar of 2 weg.
Ik ben de 1na laatste op de galerij dus is sowieso niet druk hier.
Ik denk dat je groot gelijk hebt Deisyyquote:Op maandag 5 januari 2026 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Het leek mij een goed idee om vanmorgen thuis op te starten en rond 10 uur naar kantoor te gaan, maar heb besloten mijn werkdag toch maar thuis af te maken.
O heeft de zon al zoveel kracht dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inmiddels 21 graden binnen zonder verwarming.
Nederland heeft drukke wegen, dan loopt het snel vast.quote:
BigFoot?quote:
Dat had ik vroeger ook, af en toe wel een erg actieve buurman gehad die me dan in de ochtend al voor was met sneeuwschuiven.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is handig, ik woon gewoon in een eengezinswoning dus moet de stoep voor en de tuin achter sneeuwvrij maken.
Moet je ook met je gezicht in de sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2026 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een sneeuwengel op mijn buik maken.![]()
Valt mee.quote:
Ik ga dat ook echt niet doen, voeten is al koud genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je ook met je gezicht in de sneeuw
Big Foot foundquote:
41.quote:
Blijkbaar, hij staat in deze tijd van het jaar lekker laag en op de schuifpui te schijnen nu.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heeft de zon al zoveel kracht dan?
Gelukkig maarquote:
Normale maatquote:
Lekker, hier geen zon te zien alleen maar sneeuw, maar dat is ook mooi om te kijkenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij staat in deze tijd van het jaar lekker laag en op de schuifpui te schijnen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |