Ik heb niets om het schoon te maken qua bezem of zo en ook niet genoeg zout in huis. Paar jaar geleden stond hier beneden altijd een grote bak met strooizout maar die is al een jaar of 2 weg.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier de stoep schoon, een dikke laag zout er over den de vallende sneeuw dooit gelijk
Heer Red Shoe.quote:
Wijze beslissing.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Het leek mij een goed idee om vanmorgen thuis op te starten en rond 10 uur naar kantoor te gaan, maar heb besloten mijn werkdag toch maar thuis af te maken.
Erg verstandig.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Het leek mij een goed idee om vanmorgen thuis op te starten en rond 10 uur naar kantoor te gaan, maar heb besloten mijn werkdag toch maar thuis af te maken.
quote:
Fruitvriendquote:
Warm zonnetjequote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf nog even uit de sneeuwshitzooi
Het is inmiddels 21 graden binnen zonder verwarming.quote:
Ja leuk! Volgens mij hebben we ooit een voeten in de sneeuw topic gehad @Souryquote:Op maandag 5 januari 2026 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Het ligt hier weel erg hoog op mijn balkon nu en zit er al even aan te denken om toch even met mijn blote voeten erin te gaan staan.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja leuk! Volgens mij hebben we ooit een voeten in de sneeuw topic gehad @:soury
Als je het maar niet met een schep hebt gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:05 schreef RedShoe het volgende:
Autoruit sneeuwvrij maken was wel een ding.
Vanavond maar folie over het het raam.
Dat is wel heel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Klopt, daardoor wil ik het ook weer want bedacht mij dat vanmorgen en dacht, leuk, misschien even doen.
Ik sta overdekt, dat bevalt heel goed.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:05 schreef RedShoe het volgende:
Autoruit sneeuwvrij maken was wel een ding.
Vanavond maar folie over het het raam.
Gratis warmte.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inmiddels 21 graden binnen zonder verwarming.
Ik heb wel een kop in de sneeuw fotoquote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Klopt, daardoor wil ik het ook weer want bedacht mij dat vanmorgen en dacht, leuk, misschien even doen.
Dat scheelt een hoop idd.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sta overdekt, dat bevalt heel goed.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kop in de sneeuw foto![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |