Geniet ervan maat, ik heb er vijf in de broekzak in de laatste 2 reeksen maar moet nog een verse scoren.quote:
De avond is nog jongquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Geniet ervan maat, ik heb er vijf in de broekzak in de laatste 2 reeksen maar moet nog een verse scoren.
Flashscore zegt 20:40quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat de wedstrijd om 21:00 NL-tijd beginnen?
Konden we deze hype niet in 2025 houden ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
de derde set jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat de wedstrijd om 21:00 NL-tijd beginnen?
RIPquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Konden we deze hype niet in 2025 houden ?Dat is heel racistisch van @IkGeefEnkelLikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel begrijpelijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:31 schreef wdn het volgende:
Nou dat het 3 mooie wedstrijden mogen worden
Gelukkig is het opperhoofd drukker met allerlei andere onzin dan een werkend forum opleverenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef BB-King het volgende:
Max Hopp maakte een grapje op de Duitse stream.
Justin Hood moet zijn Chinese restaurant Wok-On Song noemen.
Hebben Duitsers humor of niet?
Via de quote maar op de X link gedrukt. zeker niet teleurgesteld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig is het opperhoofd drukker met allerlei andere onzin dan een werkend forum opleveren
Ik vind dit wel humorquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef BB-King het volgende:
fok! die lijst laat mij een beetje actenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:vul_maar_in ; vanaf nu is iedere post eentje in mindering op de ranglijst, kut fokstats
Ik hoop dat een paar Aziaten m vannacht in elkaar timmeren in een steegjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef BB-King het volgende:
Heb hoge verwachtingen voor januari, dat is lang niet zo'n zware maandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig is het opperhoofd drukker met allerlei andere onzin dan een werkend forum opleveren
Goeie grapquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef BB-King het volgende:
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat Anderson op zijn oude dag nog wereldkampioen wordt
Zou toch mooi zijn, en leuk moment om er mee te kappen.
Ja maar...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
fok! die lijst laat mij een beetje acten
NOLLAIDSquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:35 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wacht, helemaal vergeten te zeggen:
NOLLES AIDS
6-1quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt het 6-0 voor Luke Littler is de vraag
Daar speelt géén vlaggetjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom hebben we het niet over de wedstijd die zo als eerst komt?
Jerry is er nog helemaal niet mee bezig dat ie over 2,5 dag in Duitsland op q school moet staan. Uiteraard nietquote:
Omdat daar geen Nûhllander in zit!!11!1!!!11!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat The Force wel heel erg met Searle moet zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Viapleed.quote:
Op de Belg is het niet veel beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:35 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wacht, helemaal vergeten te zeggen:
NOLLES AIDS
Kim Huybrechtsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de Belg is het niet veel beter.
hmm kan je geen Belg kijken ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef BB-King het volgende:
Nogmaals, ik kijk dus mee op een Duitse stream.
Uit pure armoede!
Wel een heerlijke blonde snol in plaats van Nolles.
Max Hopp als analist nemen we dan maar voor lief.
Snolles > Nollesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef BB-King het volgende:
Uit pure armoede!
Die zit er toch niet?quote:
Iemand die Blonde Snol is > Nollesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef BB-King het volgende:
blablabla MIDDELMAAT!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm kan je geen Belg kijken ofzo?
Foto'squote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef BB-King het volgende:
Uit pure armoede!
Dit is een complete faal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef leolinedance het volgende:
Kak moet nog ff naar de supermarkt voor bier. Slechte voorbereiding.
Och verwar ik evenquote:
Nolles heeft vannacht niet geslapen toen ie besefte dat ie t vandaag over Van Veen mocht gaan hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Szura het volgende:
Uiteraard wil Nolles het uitgebreid over de NEDERLANDER hebben
Kijk wel uit, het is glad buiten, dus ik hoop dat je de wouten in je snelbellijst hebt staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef leolinedance het volgende:
Kak moet nog ff naar de supermarkt voor bier. Slechte voorbereiding.
Meeste Belgische zenders worden geblocked ivm bescherming volksgezondheid in de EU.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm kan je geen Belg kijken ofzo?
Nope.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk je samen met @:capuchon_jongen ?
Ik eet pas weer bij het ontbijt morgenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben jullie ook naturel chips vanavond?
Ja van huismerk, ALys was uitverkocht hier in de plaatselijke lidlquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
tijgernootjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Alys? is dat een spar prostituee?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van huismerk, ALys was uitverkocht hier in de plaatselijke lidl
Nee net wel halve turkse pizza op. Stukje maagverkleining, net als Arjanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Croky paprika chips straks.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Nope, wel blokjes oude kaas en plakjes droge worst met mosterd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Bij de supermarkt hadden ze appelbeignets voor de helft van de prijs. nog steeds 4 euro voor 4 beignets. Vond ik nog steeds teveel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef spleeh het volgende:
Nog lekker oliebollen in mijn mik gooien zometeen
Het helpt niet echt tegen het trillen zo te zien.quote:
Nee Lays met de L en A omgedraaidquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alys? is dat een spar prostituee?
Is hij vroeger toevallig ook schansspringer geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en ook hele zware pijlen
#verontrustenddikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef spleeh het volgende:
Nog lekker oliebollen in mijn mik gooien zometeen
Brian Raman en Matthias de Vlieger.quote:
centerparcs grapje.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je daarna een oranje wortel
Ik heb 60 euro gewonnen bij de staatsloterij, ik ga er vanuit dat mijn geluk voorlopig op is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga 10 euro inzetten op een 9 darter
Na de Chinees gisteravond sproeide ik ook vanmorgen op de pot genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
even doen alsof 31k ASTRONOMISCH veel geld is.
één negendarter en er sproeit twee ton in het rond
James Hurrell heeft meer prijzengeld verdiend dit WKquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
maar wel over drie mondjes verspreid.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal het straks checken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je daarna een oranje wortel
Wij zijn je maten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Ik kijk met een maat, dus ik zal niet de hele avond mee posten
Dat was de bedoeling, Hansquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede onscherpe beeld. Regisseur was nog ff pissen
Je schopt die maat er maar uitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Ik kijk met een maat, dus ik zal niet de hele avond mee posten
Boh. Topmomentje.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Na de Chinees gisteravond sproeide ik ook vanmorgen op de pot genot.
Vincent en Sherry kan ik zo wel lijden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
ELKE van de vier spelers vanavond pakt 2 ton.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
maar wel over drie mondjes verspreid.
Gewoon ook een FOK account aanmaken.quote:
Hee poepkop, kijk eens domquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
XL?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee zijn maat is onze maat. geef hem een Ui en een laptop.
Oh my bad dacht dat het over 9 darters ging.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ELKE van de vier spelers vanavond pakt 2 ton.
over 1 mondje verspreid.
Al geprobeerdquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee zijn maat is onze maat. geef hem een Ui en een laptop.
Ja in het eerste voorbeeld wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh my bad dacht dat het over 9 darters ging.
De kut ads zijn wel weer weg!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al geprobeerd
Blijkbaar is het moeilijk om mensen te overtuigen een account te maken voor een website vol reclames.
Blijven donerenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al geprobeerd
Blijkbaar is het moeilijk om mensen te overtuigen een account te maken voor een website vol reclames.
Maar Brian is een dartser.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Brian Raman en Matthias de Vlieger.
Die kennen we niet.
POLLquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb een Macanudo Inspirado Red Toro klaarliggen voor vanavond.
Je bent zelf nog niet helemaal scherp ouwe reus.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef abo kadoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al geprobeerd
Blijven donerenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al geprobeerd
Nee, volgens mij niet. En het is lekker dikke chips.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook de smaak van veranderd?
Akkoordquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik wil niet roddelen maar jij hebt er een nemesis bij
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Welke reclames?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al geprobeerd
Kan je dat Vlaams wel aan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
@Sigaartjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb een Macanudo Inspirado Red Toro klaarliggen voor vanavond.
We gaan NU beginnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Wil je van je geld afquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Littler/searle 9 darter gooit win ik 40 euro en als Anderson/van veen 9darter gooit win ik 55 euro
op beiden 10 ingezet
Littler maakt net de 2-0.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Waardeloze odds.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Littler/searle 9 darter gooit win ik 40 euro en als Anderson/van veen 9darter gooit win ik 55 euro
op beiden 10 ingezet
Gokken is voor tokkies @Cocoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
op beiden 10 ingezet
Mooie 10-darter wel!quote:
Vroeger was Croky Bolognese echt fantastisch, tegenwoordig heeft het de textuur en smaak van zandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. En het is lekker dikke chips.
Ja, het is pauze.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Daar begint het morgen. Lame retardsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Niet om te winnen, wel om er een wedstrijd van te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
DRT staat VOLLEDIG achter schele Searle
Worden de slechte prestaties van de Belgen benoemd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Je had je geld ook gewoon naar mij kunnen overmakenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar als beiden 9 darter gooien win ik iets van 95 euro
op beiden 10 ingezet
Klopt. Meeste chips is niet meer te nakken, veel kruiden en zout eruit gehaald want niet Healthy. Nu niet meer te vretenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vroeger was Croky Bolognese echt fantastisch, tegenwoordig heeft het de textuur en smaak van zand
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef spleeh het volgende:
[..]
Worden de slechte prestaties van de Belgen benoemd?
Die gaat uit boosheid nog beter spelenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Littler heeft het publiek nog niet op de hand.
Dat belooft veel goeds.
Die van 10-15 jaar terug was zo lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt. Meeste chips is niet meer te nakken, veel kruiden en zout eruit gehaald want niet Healthy. Nu niet meer te vreten
Dat is heel oud nieuws toch? Dat zijn ze zelfs op VTM al vergeten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef spleeh het volgende:
[..]
Worden de slechte prestaties van de Belgen benoemd?
Past sowieso niet bij een wereldkampioenquote:
Cheetos Frites van vroeger bohhhhhquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die van 10-15 jaar terug was zo lekker.
WS welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die gaat uit boosheid nog beter spelen
Lays heeft de oude smaak weer terug!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt. Meeste chips is niet meer te nakken, veel kruiden en zout eruit gehaald want niet Healthy. Nu niet meer te vreten
Hij heeft een manager nodigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die dikzak gaat nog wat meemaken dit jaar. Elke keer weer woedender reageren is niet slim.
Mvg heeft dat nooit zo gehad in zijn prime. Opvallendquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die dikzak gaat nog wat meemaken dit jaar. Elke keer weer woedender reageren is niet slim.
Nou ja, hij is darterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden er mensen zijn die de 'dozen' kopen? Dat is echt diefstal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lays heeft de oude smaak weer terug!
Die zijn alweer uit de handel toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die de 'dozen' kopen? Dat is echt diefstal.
Ik pak meestal gewoon eigen merk goden van de Nettoramaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lays heeft de oude smaak weer terug!
Misschien vreet hij zich in 3 jaar wel zo dik dat hij met een vorkheftruck het podium op komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Huismerk troepquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik pak meestal gewoon eigen merk goden van de Nettorama
Hij maakt zich niet meer zo dik zei 'ie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die zijn volgens mij al weer uit de handel gehaald.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huismerk is bijna altijd meer dan prima hoor.quote:
Andy FordhamGODquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien vreet hij zich in 3 jaar wel zo dik dat hij met een vorkheftruck het podium op komt.
Is niet hun huismerk want wordt overal verkocht. Merk: Gewoon. Picnic enz verkoopt het ook geloof ikquote:
Staan bij mij nog wel in de plaatselijke appie in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die zijn alweer uit de handel toch?
Alweer weg geloof ik. Ondertussen wel de zakken nog duurder maken genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal oude batches die nog te koop zijn ja, niemand koopt die oplichting natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij al weer uit de handel gehaald.
Nettorama samen met Dirk van den Broek goedkoopste supermarkt neef. Inslaan!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwoah, is soms wel te doen. Nettorama geen idee trouwens, kom ik nooit.
Ik heb ze hier niet gezien, al koop ik zelden Lays.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan bij mij nog wel in de plaatselijke appie in ieder geval.
G’woon zonder equote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet hun huismerk want wordt overal verkocht. Merk: Gewoon. Picnic enz verkoopt het ook geloof ik
Reinste beflikkeringquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal oude batches die nog te koop zijn ja, niemand koopt die oplichting natuurlijk
Beterschapquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef yvonne het volgende:
Ben ziek geworden, mêh, heel veel plezier.
Ja, G'woon chips is niet te beffen helaas.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet hun huismerk want wordt overal verkocht. Merk: Gewoon. Picnic enz verkoopt het ook geloof ik
Sterkte de komende tijd lieverdjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef yvonne het volgende:
quote:
Ja, behalve met chips en frisdrank.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Huismerk is bijna altijd meer dan prima hoor.
Lekker onder dekentje naar schele en kebabnek kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef yvonne het volgende:
Ik ben meer van de koekjes allenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, G'woon chips is niet te beffen helaas.
Ach, wat sneu. Beterschap!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef yvonne het volgende:
Gewoon is prima te haggelen ja. Veel producten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zou plan B zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Searle heeft geen tactisch plan volgens Zjak, dan maar aanvallend darten op de D20
Prijs opdrijven en daarna uitpakken met fikse kortingen. Zo rollen al die A-merken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alweer weg geloof ik. Ondertussen wel de zakken nog duurder maken genot
Cheese Onion of Paprika chips van de Appie is gewoon prima.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, behalve met chips en frisdrank.
Zjak mag vanavond weer op zijn kort pittig kapsel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Searle heeft geen tactisch plan volgens Zjak, dan maar aanvallend darten op de D20
Géén zware maandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is januari. Kritiek mag weer!
Ik ben echt nooit in FB te vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is januari. Kritiek mag weer!
Godenwinkel is dat, zo goedkoopquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwoah, is soms wel te doen. Nettorama geen idee trouwens, kom ik nooit.
Bijna Blue Monday!quote:
Wel de albumversie hoop ik.quote:
Terecht, zinloos subforum.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in FB te vinden.
zeiken om het zeiken genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in FB te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |