Deze vraag weiger ik te beantwoorden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh ja jij was visueel ingesteld. Zou zijn schaft + eikel op zijn nek + achterhoofd lijken?
Denk er maar eens goed over na.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Deze vraag weiger ik te beantwoorden.
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh ja jij was visueel ingesteld. Zou zijn schaft + eikel op zijn nek + achterhoofd lijken?
Die heeft geen capuchon, anders deden we dat bij jouquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom keren jullie zich zo tegen MVG
Ik hoop nog steeds dat hij zijn niveau weer op gaat pakken want een Van Veen, Van Gerwen, Littler en Humphries in topvorm zou wel genieten zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat het een zelfingenomen kwal isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft geen capuchon, anders deden we dat bij jou
MvG is vermoeiend in zijn arrogantie zelfs voor d'n Ollanders. Zeker sinds ie geen deuk in een pakje boter meer gooit na de gimme rondes..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brabander, nuff said.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Humphries was een fluke. Vorig jaar ook R4 exit tegen geriatrisch patient Piederajt zag ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat hij zijn niveau weer op gaat pakken want een Van Veen, Van Gerwen, Littler en Humphries in topvorm zou wel genieten zijn.
THERE'S ONLY ONE LUKE YOU FRAUDquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Humphries was een fluke. Vorig jaar ook R4 exit tegen geriatrisch patient Piederajt zag ik.
Anderson is gewoon minder gaan spelen, andere dingen gaan doen, nooit zo door het ijs gezakt met een grote bek.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terugkeren op oud niveau kan steeds nog. Daar reken ik toch een Anderson als voorbeeld
Maar hij voel ze eige goequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
En van Gerwen traint weinig en hulluvudu
Hier wil ik stiekem wel de top 32 inquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
User @:vul_maar_in knokt stevig voor de top 5, DRT laat het liggen.
Mijn avond kan al niet meer stuk!quote:02-01-2026 @ 20:27:08
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #112 Gian is de beste NLer"
Wij zijn niet van het stevig knokken. Wij zijn van het warme badquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
User @:vul_maar_in knokt stevig voor de top 5, DRT laat het liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |