Geen eens een mini vlaggetje?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:49 schreef Grifte het volgende:
Net op tijd terug van vakantie voor het slotstuk. Wel het een en ander via samenvattingen gezien.
Hup Gary! Al is een Littler - Van Veen finale ook top.
ja VP start rond 20:23 met de trailers enzoquote:
Ik stem vóór.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Met 256 spelers zou je eind november al kunnen beginnen.
1024 spelers in september, 2048 spelers in Mei 4096 spelers in januariquote:
Gezien het gebrek aan reacties ga ik ervan uit dat het ok is. Zwijgen is toestemmen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:18 schreef vul_maar_in het volgende:
Als ik top 5 eindig mag het onderschrift dan weg?
Ze weten heus wel dat Littler in 45 mins klaar is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren waren ze al om 22u30 klaar daarom nu halfuur later?
#dagjesvolkedquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren waren ze al om 22u30 klaar daarom nu halfuur later?
De breaks duren langer bij Littler.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze weten heus wel dat Littler in 45 mins klaar is.
Nah die heeft het publiek al weer achter zich. Maar zo niet kon het nog wel eens leuk worden als Searle komt opdagen.quote:
Probleem is dat spelers al voelen dat ze top moeten zijn tegen Littler waardoor ze gaan forceren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nah die heeft het publiek al weer achter zich. Maar zo niet kon het nog wel eens leuk worden als Searle komt opdagen.
Dat is ook gewoon zoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Probleem is dat spelers al voelen dat ze top moeten zijn tegen Littler waardoor ze gaan forceren.
er staan er 4 in de halve finale van het wk en drie zijn bang dat ze top moeten zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Probleem is dat spelers al voelen dat ze top moeten zijn tegen Littler waardoor ze gaan forceren.
Littler heeft wel een beetje onverslaanbare anime vibes.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er staan er 4 in de halve finale van het wk en drie zijn bang dat ze top moeten zijn
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er staan er 4 in de halve finale van het wk en drie zijn bang dat ze top moeten zijn
Whoaah Cross had 3-3 moeten maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Littler heeft wel een beetje onverslaanbare anime vibes.
coulda woulda shouldaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whoaah Cross had 3-3 moeten maken.
Klopt ik kijk alleen WK dartsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |