Het maakt mij juist weinig uit wie er wint, als het maar spannend wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekum ook, hoeft niet spannend als ie maar wint :-)
Teken ik ook voor, maar Gian die Anderson sloopt zou ik mooi vinden. Andersom iets minder. Hoe dan ook het wordt leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het maakt mij juist weinig uit wie er wint, als het maar spannend wordt.
Jerry-aids. Voordeel is dat hij er morgen niet zit.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
NOLLES
VINCENT
JERRY
ZJAK
GUY
[ afbeelding ]
Dit. Kwartfinales waren totaal niet spannend, dus hoop nu wel op 2 vlammende halve finales.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het maakt mij juist weinig uit wie er wint, als het maar spannend wordt.
Searle- Littler pot sowieso niet ben ik bang.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. Kwartfinales waren totaal niet spannend, dus hoop nu wel op 2 vlammende halve finales.
Maar eigenlijk zou ik alleen van een finale Littler - vVeen een echt stijvertje krijgen. Searle is gewoon niet interessant/goed genoeg, en Anderson blijft een fantastische speler maar ik zou het ook niet heel fraai vinden als hij als ‘hobbyist’ nog wereldkampioen wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. Kwartfinales waren totaal niet spannend, dus hoop nu wel op 2 vlammende halve finales.
DIT. Er is maar 1 finale die ik wil en dan moet Anderson nu even niet dwars gaan liggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou ik alleen van een finale Littler - vVeen een echt stijvertje krijgen. Searle is gewoon niet interessant/goed genoeg, en Anderson blijft een fantastische speler maar ik zou het ook niet heel fraai vinden als hij als ‘hobbyist’ nog wereldkampioen wordt.
Dus ik wil verwend worden met spannende partijen met de JUISTE winnaar. En met minder neem ik niet genoegen.
Littler - Ratasjki was natuurlijk op voorhand een verloren zaak qua spanning. Bij Anderson - Hood was het vooral de vraag of Hood nog een keer echt op zou komen dagen, wat ie niet deed.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Wellicht kan Wessel wat regelen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DIT. Er is maar 1 finale die ik wil en dan moet Anderson nu even niet dwars gaan liggen.
Als Searle zo blijft gooien als hij het hele toernooi al doet dan is littler niet veel beter hoor. Searle staat gewoon 100 gemiddeld te gooien hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Searle- Littler pot sowieso niet ben ik bang.
Littler heeft nog niet eens iets hoeven doen. Die heeft echt wel een turbo knop als het moet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Searle zo blijft gooien als hij het hele toernooi al doet dan is littler niet veel beter hoor. Searle staat gewoon 100 gemiddeld te gooien he
Moet het nog maar zien bij tegenstandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Littler heeft nog niet eens iets hoeven doen. Die heeft echt wel een turbo knop als het moet.
Laten we hopen dat Searle hem dat geeft dan <3quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien bij tegenstand
Ik kijk Baantjergoden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Zit Bullseyes and beer te kijken tot het begint :p
Zal je zien dat die er morgen ook zit.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jerry-aids. Voordeel is dat hij er morgen niet zit.
Nee wel KaasTengels. Okee?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Inmiddels maken ze er een sport van om kwartfinales op 1 januari, halve finales op 2 januari en finale op 3 januari te doen. Zal de komende jaren niet anders zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:11 schreef heywoodu het volgende:
Elk jaar mag wel dit dag/datumritme hebben trouwens. Halve finales op vrijdagavond, finale op zaterdagavond, dat is echt hét perfecte scenario
Kibbeling uit de airfryer genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Darts-dieet nog eenmaal aangesproken?
Gebbetje maat geniet van je gesmolten kaas dingen <3quote:
Dat is ook helemaal prima, liever 3 dan 1 januari in principe. Is ook zo suf om op de 31e dan niks te hebben en de dag erna de finale. Nu gaan we na de jaarwisseling even een lekker eindschot in.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Inmiddels maken ze er een sport van om kwartfinales op 1 januari, halve finales op 2 januari en finale op 3 januari te doen. Zal de komende jaren niet anders zijn.
Laatste keer 1 januari was WK2020.
Een avond rondje op 1 jan zou ook wel lekker zijn. Maar ik snap dat dat wat te veel gevraagd is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal prima, liever 3 dan 1 januari in principe. Is ook zo suf om op de 31e dan niks te hebben en de dag erna de finale. Nu gaan we na de jaarwisseling even een lekker eindschot in.
Maar vrijdag en zaterdag voor de halve finales en finale is wel helemaal perfect.
Is er toch ook? Ik heb gisteren toch echt gekeken en volgens mij was het livequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een avond rondje op 1 jan zou ook wel lekker zijn. Maar ik snap dat dat wat te veel gevraagd is.
Gaan ze nog meer verlengen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met het verlengde WK gaan ze natuurlijk nooit terug naar 1 januari. Dan zou je al op 9 december moeten beginnen.
Ik vind 3 januari dikke prima.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met het verlengde WK gaan ze natuurlijk nooit terug naar 1 januari. Dan zou je al op 9 december moeten beginnen.
oh ja dat was oudjaarsdagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is er toch ook? Ik heb gisteren toch echt gekeken en volgens mij was het live
Nee, de regels van de PDC komend jaar zijn vandaag gepubliceerd. Maar die details zitten in de kleine lettertjes. Geen zorgenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaan ze nog meer verlengen?
Edit: ah, zoals ze nu hebben natuurlijk
KoertGod zou alle avonden doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
NOLLES
VINCENT
JERRY
ZJAK
GUY
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
NOLLES
VINCENT
JERRY
ZJAK
GUY
[ afbeelding ]
Met 512 spelers begin November?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Met 256 spelers zou je eind november al kunnen beginnen.
Ultieme kans voor Noppert om eens meer dan 2 potjes te winnen op het wk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Met 256 spelers zou je eind november al kunnen beginnen.
Ik hoop dat jullie 2 lekke banden krijgen en dat het sneeuwt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Koert gaat met mij mee op de bagagedrager naar werk. Ik ben degene die de avond van Koert vanavond heeft afgekocht voor Nolles.
Waarom beginnen ze vandaag zo laat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uurtje nog he. half negen is vroeg zat
Anabolenberengenot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uurtje nog he. half negen is vroeg zat
geen idee. Zal wel met geld te maken hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze vandaag zo laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |