Gian is een zwaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Boh, hopen dat Gian zich gedeisd weet te houden nu alle mooie dames zich binnenkort bij hem gaan melden.
Waar zitten jullie?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
@:anneloos en ik kijken als alles goed gaat vanaf een zonnige bestemming mee
Ik voer een gezinnetje iedere dag (balkon) wat lekkers. papa, mama en het jong van deze lente. Superslimme donders zijn het.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brutale beesten zijn het. Wel intelligent.
Pics or gtfoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
@:anneloos en ik kijken als alles goed gaat vanaf een zonnige bestemming mee
Instagram? Ik vraag dit voor een vriend.quote:
Jemig!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
Vandaag bijzondere dag. Traumahelikopter naast ons huis op grasveld van de speeltuin inclusief politie, marechaussee, forensische opsporing etc voor de overburen ( huis waar we tegenaan kijken en exact daarnaast )
Stukje suïcide waarschijnlijk
2026 genieton allen
Hopelijk stoppen ze gewoon helemaal met de PL. Steeds minder animo genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:WeeklyDartscast
BREAKING: The 2026 Premier League line up of players will be announced at 3.30pm on Monday (January 5) live on Sky Sports News. Sky Sports have reported that there will be no change to the tournament's current format and will remain as eight players for 2026.
Nog even en dan zijn we van het ondraaglijke Prumjur Liek gejank af.
Voor tv kijkers is het niet te doen, maar schijnbaar verkopen ze nog steeds zalen uitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk stoppen ze gewoon helemaal met de PL. Steeds minder animo genot
Ben er x bij geweest, zonde van het geld. Wil je goed darten kunnen zien is Lakeside de beste plek en zeker niet de toernooien van de pdc.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor tv kijkers is het niet te doen, maar schijnbaar verkopen ze nog steeds zalen uit
Veel van die gasten daar komen vooral voor het bijzijn=meemaken idee geloof ik en geven geen fuck om dartenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben er x bij geweest, zonde van het geld. Wil je goed darten kunnen zien is Lakeside de beste plek en zeker niet de toernooien van de pdc.
Wij ooit 1x geweest in Alexandra Palace, merendeel van het volk was alleen maar continu heen en weer aan het lopen om bier en hamburgers te halen lolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben er x bij geweest, zonde van het geld. Wil je goed darten kunnen zien is Lakeside de beste plek en zeker niet de toernooien van de pdc.
Precies. Ik zag ook veel vechtpartijen tokkievolk genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij ooit 1x geweest in Alexandra Palace, merendeel van het volk was alleen maar continu heen en weer aan het lopen om bier en hamburgers te halen lol
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Instagram? Ik vraag dit voor een vriend.
Al besproken.quote:Op zondag 21 december 2025 13:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een situatieschets:
https://www.instagram.com/sarahjwestphal/
Gelukkig kan ik vanavond niet kijken. @Coco @Wereldgozerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
NOLLES
VINCENT
JERRY
ZJAK
GUY
[ afbeelding ]
@Zipportal wel maar kan het niet becommentariëren, achquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik vanavond niet kijken. @:Coco @:wereldgozer
Er heeft iemand bij Viaplay een gigantische hekel aan de kijker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
NOLLES
VINCENT
JERRY
ZJAK
GUY
[ afbeelding ]
Jij bent kwaadaardigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal wel maar kan het niet becommentariëren, ach
Vakkundig beflikkerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er heeft iemand bij Viaplay een gigantische hekel aan de kijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |