2 zou al knap zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht dat we vroeg aan het hoofdmenu kunnen vanavond, maximaal 2 setjes voor Searle tegen Littler.
jammer maar geniet ervan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verlaat snel de hinderlaag die het Crans Montana topic is en dompel me terug in het warme bad dat DRT is.
Vanavond overigens afwezig. Wel kijken maar hebben nieuwjaarsreceptie in de buurtje. TV aan. Beetje zoep’n, beetje eet’n. Restvuurwerk de lucht in jagen. Mooi man.
@Zipportal schijnt goed kwaad op ons allen NSB’ers te zijn. Toch een smet op deze editie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal wel maar kan het niet becommentariëren, ach
Er is geen TR gezet meen ik, wij probeerden het met onderlinge disciplinequote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:zipportal schijnt goed kwaad op ons allen NSB’ers te zijn. Toch een smet op deze editie.
Dit gaat niet over mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:zipportal schijnt goed kwaad op ons allen NSB’ers te zijn. Toch een smet op deze editie.
Hoe weet jij dat? Hedde zn nummer of waquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voel mij niet aangesproken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toch weer 7 gulden 50 erbij genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zou toch wel erg mooi zijn, maar dan bank je op Littler die opeens geen darts meer kan gooien. Zelf als Searle op zijn best is pakt ie max 2/3 setsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:24 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk speelt Searle vanavond de partij van zijn leven
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:24 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk speelt Searle vanavond de partij van zijn leven
Eenvoudige overwinning voor Noa Lynn van Veenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar Gian -Gando POAH.
Hopen op VUURWERKquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar Gian -Gando POAH.
Ik hoop het stiekum ook, hoeft niet spannend als ie maar wint :-)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eenvoudige overwinning voor Noa Lynn van Veen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |