Ja maar...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
fok! die lijst laat mij een beetje acten
NOLLAIDSquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:35 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wacht, helemaal vergeten te zeggen:
NOLLES AIDS
6-1quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt het 6-0 voor Luke Littler is de vraag
Daar speelt géén vlaggetjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom hebben we het niet over de wedstijd die zo als eerst komt?
Jerry is er nog helemaal niet mee bezig dat ie over 2,5 dag in Duitsland op q school moet staan. Uiteraard nietquote:
Omdat daar geen Nûhllander in zit!!11!1!!!11!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat The Force wel heel erg met Searle moet zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Viapleed.quote:
Op de Belg is het niet veel beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:35 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wacht, helemaal vergeten te zeggen:
NOLLES AIDS
Kim Huybrechtsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de Belg is het niet veel beter.
hmm kan je geen Belg kijken ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef BB-King het volgende:
Nogmaals, ik kijk dus mee op een Duitse stream.
Uit pure armoede!
Wel een heerlijke blonde snol in plaats van Nolles.
Max Hopp als analist nemen we dan maar voor lief.
Snolles > Nollesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef BB-King het volgende:
Uit pure armoede!
Die zit er toch niet?quote:
Iemand die Blonde Snol is > Nollesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef BB-King het volgende:
blablabla MIDDELMAAT!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm kan je geen Belg kijken ofzo?
Foto'squote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef BB-King het volgende:
Uit pure armoede!
Dit is een complete faal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef leolinedance het volgende:
Kak moet nog ff naar de supermarkt voor bier. Slechte voorbereiding.
Och verwar ik evenquote:
Nolles heeft vannacht niet geslapen toen ie besefte dat ie t vandaag over Van Veen mocht gaan hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Szura het volgende:
Uiteraard wil Nolles het uitgebreid over de NEDERLANDER hebben
Kijk wel uit, het is glad buiten, dus ik hoop dat je de wouten in je snelbellijst hebt staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef leolinedance het volgende:
Kak moet nog ff naar de supermarkt voor bier. Slechte voorbereiding.
Meeste Belgische zenders worden geblocked ivm bescherming volksgezondheid in de EU.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm kan je geen Belg kijken ofzo?
Nope.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk je samen met @:capuchon_jongen ?
Ik eet pas weer bij het ontbijt morgenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben jullie ook naturel chips vanavond?
Ja van huismerk, ALys was uitverkocht hier in de plaatselijke lidlquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
tijgernootjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Alys? is dat een spar prostituee?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van huismerk, ALys was uitverkocht hier in de plaatselijke lidl
Nee net wel halve turkse pizza op. Stukje maagverkleining, net als Arjanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Croky paprika chips straks.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Nope, wel blokjes oude kaas en plakjes droge worst met mosterd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |