Geniet ervan maat, ik heb er vijf in de broekzak in de laatste 2 reeksen maar moet nog een verse scoren.quote:
De avond is nog jongquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Geniet ervan maat, ik heb er vijf in de broekzak in de laatste 2 reeksen maar moet nog een verse scoren.
Flashscore zegt 20:40quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat de wedstrijd om 21:00 NL-tijd beginnen?
Konden we deze hype niet in 2025 houden ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
de derde set jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat de wedstrijd om 21:00 NL-tijd beginnen?
RIPquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Konden we deze hype niet in 2025 houden ?Dat is heel racistisch van @IkGeefEnkelLikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel begrijpelijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:31 schreef wdn het volgende:
Nou dat het 3 mooie wedstrijden mogen worden
Gelukkig is het opperhoofd drukker met allerlei andere onzin dan een werkend forum opleverenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef BB-King het volgende:
Max Hopp maakte een grapje op de Duitse stream.
Justin Hood moet zijn Chinese restaurant Wok-On Song noemen.
Hebben Duitsers humor of niet?
Via de quote maar op de X link gedrukt. zeker niet teleurgesteld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig is het opperhoofd drukker met allerlei andere onzin dan een werkend forum opleveren
Ik vind dit wel humorquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef BB-King het volgende:
fok! die lijst laat mij een beetje actenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:vul_maar_in ; vanaf nu is iedere post eentje in mindering op de ranglijst, kut fokstats
Ik hoop dat een paar Aziaten m vannacht in elkaar timmeren in een steegjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef BB-King het volgende:
Heb hoge verwachtingen voor januari, dat is lang niet zo'n zware maandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig is het opperhoofd drukker met allerlei andere onzin dan een werkend forum opleveren
Goeie grapquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef BB-King het volgende:
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat Anderson op zijn oude dag nog wereldkampioen wordt
Zou toch mooi zijn, en leuk moment om er mee te kappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |