Dit is een complete faal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef leolinedance het volgende:
Kak moet nog ff naar de supermarkt voor bier. Slechte voorbereiding.
Och verwar ik evenquote:
Nolles heeft vannacht niet geslapen toen ie besefte dat ie t vandaag over Van Veen mocht gaan hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Szura het volgende:
Uiteraard wil Nolles het uitgebreid over de NEDERLANDER hebben
Kijk wel uit, het is glad buiten, dus ik hoop dat je de wouten in je snelbellijst hebt staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef leolinedance het volgende:
Kak moet nog ff naar de supermarkt voor bier. Slechte voorbereiding.
Meeste Belgische zenders worden geblocked ivm bescherming volksgezondheid in de EU.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm kan je geen Belg kijken ofzo?
Nope.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk je samen met @:capuchon_jongen ?
Ik eet pas weer bij het ontbijt morgenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben jullie ook naturel chips vanavond?
Ja van huismerk, ALys was uitverkocht hier in de plaatselijke lidlquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
tijgernootjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Alys? is dat een spar prostituee?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja van huismerk, ALys was uitverkocht hier in de plaatselijke lidl
Nee net wel halve turkse pizza op. Stukje maagverkleining, net als Arjanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Croky paprika chips straks.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Nope, wel blokjes oude kaas en plakjes droge worst met mosterd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |