Mvg heeft dat nooit zo gehad in zijn prime. Opvallendquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die dikzak gaat nog wat meemaken dit jaar. Elke keer weer woedender reageren is niet slim.
Nou ja, hij is darterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die dikzak gaat nog wat meemaken dit jaar. Elke keer weer woedender reageren is niet slim.
Zouden er mensen zijn die de 'dozen' kopen? Dat is echt diefstal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lays heeft de oude smaak weer terug!
Die zijn alweer uit de handel toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die de 'dozen' kopen? Dat is echt diefstal.
Ik pak meestal gewoon eigen merk goden van de Nettoramaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lays heeft de oude smaak weer terug!
Misschien vreet hij zich in 3 jaar wel zo dik dat hij met een vorkheftruck het podium op komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Huismerk troepquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik pak meestal gewoon eigen merk goden van de Nettorama
Hij maakt zich niet meer zo dik zei 'ie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die zijn volgens mij al weer uit de handel gehaald.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huismerk is bijna altijd meer dan prima hoor.quote:
Andy FordhamGODquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien vreet hij zich in 3 jaar wel zo dik dat hij met een vorkheftruck het podium op komt.
Is niet hun huismerk want wordt overal verkocht. Merk: Gewoon. Picnic enz verkoopt het ook geloof ikquote:
Staan bij mij nog wel in de plaatselijke appie in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die zijn alweer uit de handel toch?
Alweer weg geloof ik. Ondertussen wel de zakken nog duurder maken genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal oude batches die nog te koop zijn ja, niemand koopt die oplichting natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij al weer uit de handel gehaald.
Nettorama samen met Dirk van den Broek goedkoopste supermarkt neef. Inslaan!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwoah, is soms wel te doen. Nettorama geen idee trouwens, kom ik nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |