Klopt. Meeste chips is niet meer te nakken, veel kruiden en zout eruit gehaald want niet Healthy. Nu niet meer te vretenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vroeger was Croky Bolognese echt fantastisch, tegenwoordig heeft het de textuur en smaak van zand
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef spleeh het volgende:
[..]
Worden de slechte prestaties van de Belgen benoemd?
Die gaat uit boosheid nog beter spelenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Littler heeft het publiek nog niet op de hand.
Dat belooft veel goeds.
Die van 10-15 jaar terug was zo lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt. Meeste chips is niet meer te nakken, veel kruiden en zout eruit gehaald want niet Healthy. Nu niet meer te vreten
Dat is heel oud nieuws toch? Dat zijn ze zelfs op VTM al vergeten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef spleeh het volgende:
[..]
Worden de slechte prestaties van de Belgen benoemd?
Past sowieso niet bij een wereldkampioenquote:
Cheetos Frites van vroeger bohhhhhquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die van 10-15 jaar terug was zo lekker.
WS welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die gaat uit boosheid nog beter spelen
Lays heeft de oude smaak weer terug!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt. Meeste chips is niet meer te nakken, veel kruiden en zout eruit gehaald want niet Healthy. Nu niet meer te vreten
Hij heeft een manager nodigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die dikzak gaat nog wat meemaken dit jaar. Elke keer weer woedender reageren is niet slim.
Mvg heeft dat nooit zo gehad in zijn prime. Opvallendquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die dikzak gaat nog wat meemaken dit jaar. Elke keer weer woedender reageren is niet slim.
Nou ja, hij is darterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden er mensen zijn die de 'dozen' kopen? Dat is echt diefstal.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lays heeft de oude smaak weer terug!
Die zijn alweer uit de handel toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die de 'dozen' kopen? Dat is echt diefstal.
Ik pak meestal gewoon eigen merk goden van de Nettoramaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lays heeft de oude smaak weer terug!
Misschien vreet hij zich in 3 jaar wel zo dik dat hij met een vorkheftruck het podium op komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Huismerk troepquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik pak meestal gewoon eigen merk goden van de Nettorama
Hij maakt zich niet meer zo dik zei 'ie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die zijn volgens mij al weer uit de handel gehaald.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huismerk is bijna altijd meer dan prima hoor.quote:
Andy FordhamGODquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien vreet hij zich in 3 jaar wel zo dik dat hij met een vorkheftruck het podium op komt.
Is niet hun huismerk want wordt overal verkocht. Merk: Gewoon. Picnic enz verkoopt het ook geloof ikquote:
Staan bij mij nog wel in de plaatselijke appie in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die zijn alweer uit de handel toch?
Alweer weg geloof ik. Ondertussen wel de zakken nog duurder maken genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal oude batches die nog te koop zijn ja, niemand koopt die oplichting natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij al weer uit de handel gehaald.
Nettorama samen met Dirk van den Broek goedkoopste supermarkt neef. Inslaan!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwoah, is soms wel te doen. Nettorama geen idee trouwens, kom ik nooit.
Ik heb ze hier niet gezien, al koop ik zelden Lays.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan bij mij nog wel in de plaatselijke appie in ieder geval.
G’woon zonder equote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet hun huismerk want wordt overal verkocht. Merk: Gewoon. Picnic enz verkoopt het ook geloof ik
Reinste beflikkeringquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal oude batches die nog te koop zijn ja, niemand koopt die oplichting natuurlijk
Beterschapquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef yvonne het volgende:
Ben ziek geworden, mêh, heel veel plezier.
Ja, G'woon chips is niet te beffen helaas.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet hun huismerk want wordt overal verkocht. Merk: Gewoon. Picnic enz verkoopt het ook geloof ik
Sterkte de komende tijd lieverdjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef yvonne het volgende:
quote:
Ja, behalve met chips en frisdrank.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Huismerk is bijna altijd meer dan prima hoor.
Lekker onder dekentje naar schele en kebabnek kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef yvonne het volgende:
Ik ben meer van de koekjes allenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, G'woon chips is niet te beffen helaas.
Ach, wat sneu. Beterschap!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef yvonne het volgende:
Gewoon is prima te haggelen ja. Veel producten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zou plan B zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Searle heeft geen tactisch plan volgens Zjak, dan maar aanvallend darten op de D20
Prijs opdrijven en daarna uitpakken met fikse kortingen. Zo rollen al die A-merken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alweer weg geloof ik. Ondertussen wel de zakken nog duurder maken genot
Cheese Onion of Paprika chips van de Appie is gewoon prima.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, behalve met chips en frisdrank.
Zjak mag vanavond weer op zijn kort pittig kapsel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Searle heeft geen tactisch plan volgens Zjak, dan maar aanvallend darten op de D20
Géén zware maandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is januari. Kritiek mag weer!
Ik ben echt nooit in FB te vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is januari. Kritiek mag weer!
Godenwinkel is dat, zo goedkoopquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwoah, is soms wel te doen. Nettorama geen idee trouwens, kom ik nooit.
Bijna Blue Monday!quote:
Wel de albumversie hoop ik.quote:
Terecht, zinloos subforum.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in FB te vinden.
zeiken om het zeiken genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in FB te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |