Wat zou plan B zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Searle heeft geen tactisch plan volgens Zjak, dan maar aanvallend darten op de D20
Prijs opdrijven en daarna uitpakken met fikse kortingen. Zo rollen al die A-merken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alweer weg geloof ik. Ondertussen wel de zakken nog duurder maken genot
Cheese Onion of Paprika chips van de Appie is gewoon prima.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, behalve met chips en frisdrank.
Zjak mag vanavond weer op zijn kort pittig kapsel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Searle heeft geen tactisch plan volgens Zjak, dan maar aanvallend darten op de D20
Géén zware maandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is januari. Kritiek mag weer!
Ik ben echt nooit in FB te vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is januari. Kritiek mag weer!
Godenwinkel is dat, zo goedkoopquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwoah, is soms wel te doen. Nettorama geen idee trouwens, kom ik nooit.
Bijna Blue Monday!quote:
Wel de albumversie hoop ik.quote:
Terecht, zinloos subforum.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in FB te vinden.
zeiken om het zeiken genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit in FB te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |