Gokken is voor tokkies @Cocoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Littler/searle 9 darter gooit win ik 40 euro en als Anderson/van veen 9darter gooit win ik 55 euro
op beiden 10 ingezet
Mooie 10-darter wel!quote:
Vroeger was Croky Bolognese echt fantastisch, tegenwoordig heeft het de textuur en smaak van zandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. En het is lekker dikke chips.
Ja, het is pauze.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Daar begint het morgen. Lame retardsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Niet om te winnen, wel om er een wedstrijd van te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
DRT staat VOLLEDIG achter schele Searle
Worden de slechte prestaties van de Belgen benoemd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Is het al begonnen
Ik kijk via vtm vandaag
Je had je geld ook gewoon naar mij kunnen overmakenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Littler/searle 9 darter gooit win ik 40 euro en als Anderson/van veen 9darter gooit win ik 55 euro
Maar als beiden 9 darter gooien win ik iets van 95 euro
op beiden 10 ingezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |