Bij de supermarkt hadden ze appelbeignets voor de helft van de prijs. nog steeds 4 euro voor 4 beignets. Vond ik nog steeds teveel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef spleeh het volgende:
Nog lekker oliebollen in mijn mik gooien zometeen
Het helpt niet echt tegen het trillen zo te zien.quote:
Nee Lays met de L en A omgedraaidquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alys? is dat een spar prostituee?
Is hij vroeger toevallig ook schansspringer geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en ook hele zware pijlen
#verontrustenddikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef spleeh het volgende:
Nog lekker oliebollen in mijn mik gooien zometeen
Brian Raman en Matthias de Vlieger.quote:
centerparcs grapje.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je daarna een oranje wortel
Ik heb 60 euro gewonnen bij de staatsloterij, ik ga er vanuit dat mijn geluk voorlopig op is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga 10 euro inzetten op een 9 darter
Na de Chinees gisteravond sproeide ik ook vanmorgen op de pot genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
even doen alsof 31k ASTRONOMISCH veel geld is.
één negendarter en er sproeit twee ton in het rond
James Hurrell heeft meer prijzengeld verdiend dit WKquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
maar wel over drie mondjes verspreid.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal het straks checken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je daarna een oranje wortel
Wij zijn je maten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Ik kijk met een maat, dus ik zal niet de hele avond mee posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |