Morguh Karzai, de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 07:49 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, iedereen alle vingers en ogen nog?
Gelukkig een Drakin zonder katerquote:
IK lag om 22.15 al in bed, tot een uurtje op 23 tv gekeken en ik dacht zo tegen 23.30 uur in slaap gevallen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:07 schreef Karzai het volgende:
3 biertjes gedronken gister, de dag ervoor wel iets meer, daarom lag ik vanaf een uur of 10 al op de bank![]()
naja nu lekker vroeg wakker, ik ga na de koffie nog wel een uurtje op bed liggen
Ik mis mijn laatste kater anders wel nog steeds. Maf beest was het.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig een Drakin zonder kater![]()
De beste wensen Drakin
Dank je Drakin.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis mijn laatste kater anders wel nog steeds. Maf beest was het.
Maar jij ook de allerbeste wensen dit jaar Dot
In eerste instantie welquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Drakin.
O dacht dat je met Kater bedoelde teveel gedronken katersorry
Geen kater van de drank is ook geen koppijnquote:
Vannacht is vast ook de nacht van de meeste verkeersslachtoffers door drank.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen kater van de drank is ook geen koppijn
Snap nooit wat mensen en fijn aan vinden zo te zuipen dat ze een kater hebben en dan de volgende dag helemaal brak zijn kotsen en koppijn hebben.
En dan zeggen het was zoooo gezellig
o jemig, vreselijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Vannacht is vast ook de nacht van de meeste verkeersslachtoffers door drank.
1 van de doden bijna in de achtertuin van een goede vriend
En dan de hulpverleners aanvallen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o jemig, vreselijk.
Dat mensen dan nog in de auto stappen he.
Ook weer doden door vuurwerk las ik.
En het is zo gezellig zeiden ze vol trots toen ze voor honderde euros aan vuurwerk hadden gekocht
Niet weten dat het hun laatste zou zijn
Ja, ik las het, het was weer goed raakquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:51 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan de hulpverleners aanvallen.
Ik ben nu voor hulpverleners vrij tijdens oud en nieuw.
Maar goed, geef ze maar vrij en dan niet zeuren dat je geen hulp krijgt bij je ontplofte hand. Had je maar het jaar ervoor ze niet aan moeten vallenquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik las het, het was weer goed raak
Ze moeten die lui eens harder aan gaan pakken
Hier in Nederland kom jebijna overal mee weg
Ergens heb je een punt, maar de onschuldige worden dan ook de dupe als ze hulp nodig hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar goed, geef ze maar vrij en dan niet zeuren dat je geen hulp krijgt bij je ontplofte hand. Had je maar het jaar ervoor ze niet aan moeten vallen
En de dronkaards hun eigen begrafeniskosten laten betalenquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, maar de onschuldige worden dan ook de dupe als ze hulp nodig hebben
Eigenlijk moeten ze mensen die door vuurwerk verwond raken zelf de kosten laten betalen
Ja ook goed, wel als ze overlast veroorzaken, als ze zielig in hun eigen huis de zatlap uithangen en niemand lastig vallen en zo ook geen hulpverleners lastig vallen mogen ze van mijquote:Op donderdag 1 januari 2026 08:59 schreef drakin het volgende:
[..]
En de dronkaards hun eigen begrafeniskosten laten betalen
Probleem is vaak dat ze samen in iemands huis zuipen en dan naar hun eigen huis gaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook goed, wel als ze overlast veroorzaken, als ze zielig in hun eigen huis de zatlap uithangen en niemand lastig vallen en zo ook geen hulpverleners lastig vallen mogen ze van mij
Je hebt er van alles tussen zitten, ook jongeren die denken dat ze op de racebaan rijdenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Probleem is vaak dat ze samen in iemands huis zuipen en dan naar hun eigen huis gaan
Rest van het jaar zijn het of jongeren die denken voor eeuwig te kunnen leven of ouderen die denken nog steeds te kunnen rijden
Hey Deisyy, de allerbeste en liefste wensen voor 2026quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:21 schreef Deisyy het volgende:
En de sporters ook maar voor hun eigen blessures laten betalen?
Goedemorgen.quote:
En de te magere en de 60 plussers dan ook want dat is natuurlijk ook hun eigen schuld.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
Doe gelijk de rokers en de obese er ook even bij.
Viel hier best mee.quote:
Mogguhh Fruit.quote:
Nee nog niet, was te gezellig.quote:
Het is wel eens heftiger geweestquote:
Dank je Dot, jij ook de beste wensen voor 2026!quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, de allerbeste en liefste wensen voor 2026
Nee de hulpverleners volgende jaarwisseling vrij geven is een top ideequote:Op donderdag 1 januari 2026 09:25 schreef drakin het volgende:
[..]
En de te magere en de 60 plussers dan ook want dat is natuurlijk ook hun eigen schuld.
Lekker vergelijkbaar met zuiplappen en onverantwoordelijke vuurwerkspelers
Dank jequote:Op donderdag 1 januari 2026 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je Dot, jij ook de beste wensen voor 2026!
Hier was het heftig, heel de avond eigenlijk, niet normaal, maar het was wel om 00.30 alweer een stuk rustiger.quote:
Hier heel netjes rond half 3 alles stil. Heb zelfs de hondjes nog uitgelaten. Scheelde natuurlijk wel dat het regende.quote:
Knalde af en toe nog goed. Ook na twee uur.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heel netjes rond half 3 alles stil. Heb zelfs de hondjes nog uitgelaten. Scheelde natuurlijk wel dat het regende.
Preciesquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de hulpverleners volgende jaarwisseling vrij geven is een top idee
Niet alles is eigen schuld hè, er gebeuren ook ongelukken, die mensen krijgen dan ook geen hulp, net als jij die uitgerekend die nacht een hartaanval krijgt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies![]()
Zouden mensen voorzichtiger doen als ze weten dat die nacht geen hulp komt?
Maar is is mijn eigen schuld door die oliebol.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet alles is eigen schuld hè, er gebeuren ook ongelukken, die mensen krijgen dan ook geen hulp, net als jij die uitgerekend die nacht een hartaanval krijgt.
RIP aan de nabestaanden dan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar is is mijn eigen schuld door die oliebol.
Lekker ietequote:Op donderdag 1 januari 2026 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden dan.
Dan ga ik nu nog even een appelflap eten
Het moet wel heftig geweest zijn ik heb nog nooit een alert gekregen dat de 112 lijnen overbezet waren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was het heftig, heel de avond eigenlijk, niet normaal, maar het was wel om 00.30 alweer een stuk rustiger.
Komt door de aanvallen op hulpverleners. Die zijn zo abnormaal dat ik me begon af te vragen hoe men zich zou gedragen als de hulpverlening vrij zou hebben om dat soort aanvallen te voorkomenquote:
Dan is het eerste gevolg plunderingen. Wat trouwens vannacht al werd geprobeerd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt door de aanvallen op hulpverleners. Die zijn zo abnormaal dat ik me begon af te vragen hoe men zich zou gedragen als de hulpverlening vrij zou hebben om dat soort aanvallen te voorkomen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het eerste gevolg plunderingen. Wat trouwens vannacht al werd geprobeerd.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:44 schreef drakin het volgende:
Maar onschuldigen mogen daar niet de dupe van zijn
Daar staan dat soort lui niet bij stil.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt door de aanvallen op hulpverleners. Die zijn zo abnormaal dat ik me begon af te vragen hoe men zich zou gedragen als de hulpverlening vrij zou hebben om dat soort aanvallen te voorkomen
Hek om Nederland heen dan maarquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar staan dat soort lui niet bij stil.
Een hond heeft nog een beter IQ.
Hasj, coke en pillen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel dat de jongeren dan maar even.
De grote Nederlandse muurquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen.
En drank uiteraard
Mooie cocktailquote:
Dat is een oudje.quote:
Die hadden Nieuwjaarsdag zich vast anders voorgesteld.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:04 schreef RedShoe het volgende:
Zeventien vuurwerkslachtoffers op spoedeisende hulp in Friesland
Wat een mietjes zeg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:11 schreef RedShoe het volgende:
Op de spoedeisende hulp van ziekenhuis Nij Smellinghe in Drachten kwam tijdens de jaarwisseling een vuurwerkslachtoffer binnen. Het ziekenhuis meldt dat de ergste drukte kwam door mensen die te veel alcohol hadden gedronken.
quote:
Allemaal hout.quote:
Dat gaat snel dan.quote:
Is dat net zoiets als; Kip, patat en appelmoes?quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen.
En drank uiteraard
Verdwaalde vuurpijl ofzo?quote:
Maar dan wordt je er niet dik vanquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als; Kip, patat en appelmoes?
Jij ook Prish.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:40 schreef Prisha het volgende:
Hai hai een hele gelukkige 2026 toegewenst![]()
U ook Groot.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:40 schreef Prisha het volgende:
Geen Unox babe dus.quote:
Ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als; Kip, patat en appelmoes?
Thnx Prish, ook voor jou een gelukkig 2026quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:40 schreef Prisha het volgende:
Voor jou ook SBE hopelijk een beter jaar dan afgelopen jaarquote:
Valt tegenquote:
quote:
Morguh Lovely, ook voor jou de beste wensenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen de beste wensen voor iedereen![]()
Moi Lovy. Jij ook een goed 2026 gewenst.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:58 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen de beste wensen voor iedereen![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Lovely, ook voor jou de beste wensen
Goedemorgen Fruitjequote:Op donderdag 1 januari 2026 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moi Lovy. Jij ook een goed 2026 gewenst.
Dat is was even driemaal is scheeprechtquote:
Al buiten geweest ? Heerlijk fresh.quote:
Jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is was even driemaal is scheeprecht
Nog niet, vanmiddag wel even het waait en het regent..quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al buiten geweest ? Heerlijk fresh.
Hier schijnt zelfs de zon. Door de wolken heen maar toch.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, vanmiddag wel even het waait en het regent..
Denk aan je goede voornemen iedere dag evenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, vanmiddag wel even het waait en het regent..
Daar hoop ik ook op.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx Prish, ook voor jou een gelukkig 2026
[..]
Voor jou ook SBE hopelijk een beter jaar dan afgelopen jaar
Oh, nou hopen dat ie hier ook nog gaat schijnen danquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier schijnt zelfs de zon. Door de wolken heen maar toch.
Ja, ik wil sowieso even een ommetje maken van 15 a 20 minquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk aan je goede voornemen iedere dag even![]()
Hier is het trouwens wel droog nog
Echt he, hopelijk wordt dit jaar het tegenovergestelde voor jou.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.Een slechter jaar kan het niet meer worden.
Jij wandelde toch altijd langer?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, ik wil sowieso even een ommetje maken van 15 a 20 min
Mwah, jou een beetje kennende....quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.Een slechter jaar kan het niet meer worden.
Nicequote:
Ligt er aan of ik daar zin in heb, ene keer idd een half uur tot een uurquote:
Jij noemt dat slim?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul deze.
[ afbeelding ]
Ik spareribs.
[ afbeelding ]
Goedemorgen mijn beste GOA. Ze heeft een vitrine vol met die dingen , die blijft in de verpakking.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij noemt dat slim?
Die Tamagochi gaat weken jouw plaats innemen....
en die spare rib is morgen op
In dat geval.. welke saus is je favoriet?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen mijn beste GOA. Ze heeft een vitrine vol met die dingen , die blijft in de verpakking.
Bij deze hoef ik eigenlijk geen saus maar anders Whiskycocktailsaus.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In dat geval.. welke saus is je favoriet?
Edit: En goedemorgen
Ik bedoelde eigenlijk de marinadequote:Op donderdag 1 januari 2026 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij deze hoef ik eigenlijk geen saus maar anders Whiskycocktailsaus.
Sweet and spicey.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de marinade
Kreeg je die tamagotchi bij de spareribs?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul deze.
[ afbeelding ]
Ik spareribs.
[ afbeelding ]
De beste winsken Goitske.quote:
Nee, dat ding kost 40 euro. En de biedingen lopen nog.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg je die tamagotchi bij de spareribs?
Zoveel geld nogquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, dat ding kost 40 euro. En de biedingen lopen nog.
Begint hier ook zo weer met regen, de zon heeft even geschenenquote:
En ik ben nog steeds wakker.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:02 schreef Lovely het volgende:
De 1ste dag van het jaar is al half om
Helemaal nog niet geslapen? Ga je straks een dutje doen?quote:
Heb jij nog iets leuks gebakken voor de jaarwisseling?quote:
Bijna 24 uur. Jij kan het weten. Positieve note.quote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna 24 uur. Jij kan het weten. Positieve note.
Hier zon nuquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Begint hier ook zo weer met regen, de zon heeft even geschenen
Nee ik zit nu 3 maanden thuis met een burnout dus de energie ontbrak. Vanmorgen oliebol wentelteefjes gemaakt voor de kinderen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog iets leuks gebakken voor de jaarwisseling?
Daar kan jij wel tegen.quote:
Dat ziet er heerlijk uit, ik ben een stille genieter van jullie foto's in het baktopic, het ziet er zo professioneel uit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee ik zit nu 3 maanden thuis met een burnout dus de energie ontbrak. Vanmorgen oliebol wentelteefjes gemaakt voor de kinderen.
Voor kerst heb ik wel gebakken had ik mn scchoonzusjes belooft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er herlijk uit, ik ben een stille genieter van jullie foto's in het baktopic, het ziet er zo professioneel uit.
Balen van je burnout, sterkte!
Oooh dat is gewoon een compleet feestquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kreeg laatst een restje Surinaamse hapjes wat over was van Kerst. Het leek wel een complete maaltijd.
Dat zijn financiers is met deels amandelmeel, had er ook een limoen kokos versie dus kokos en amandelmeel inquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
Deze lijken me heel lekker.
[ afbeelding ]
Als je het niet zegt merkt niemand hetquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Thanks
Was ik heel blij met het eindresultaat door de burnout heb ik moeite met concentreren en recepten lezen. Ging dus wel eea mis wat gelukkig te corrigeren was
En dan noemen ze het heel simpel maar het smaakt zo lekker. Ik had ooit een Surinaamse vriend die een soep kon maken. En ik moest dan komen eten want hij wist hoe blij ik was om te proeven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oooh dat is gewoon een compleet feest
Zo jammer dat ik niemand in mijn omgeving heb die Surinaamse roots heeft en mij zo kan leren koken
Dacht ik al.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat zijn financiers is met deels amandelmeel, had er ook een limoen kokos versie dus kokos en amandelmeel in
https://share.google/26bouoY0rRZBDsdYN
En je hebt niet het recept gevraagdquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan noemen ze het heel simpel maar het smaakt zo lekker. Ik had ooit een Surinaamse vriend die een soep kon maken. En ik moest dan komen eten want hij wist hoe blij ik was om te proeven.
Ziet er heerlijk uit zegquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee ik zit nu 3 maanden thuis met een burnout dus de energie ontbrak. Vanmorgen oliebol wentelteefjes gemaakt voor de kinderen.
Voor kerst heb ik wel gebakken had ik mn scchoonzusjes belooft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De jongste hier was dol op de madeleines. Dus die heeft 3 dagen madeleines lopen bietsen🤣quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het niet zegt merkt niemand hetEn knap dat je het dan toch voor elkaar gekregen hebt.
Is dat die gozer van Hey Dushi ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
En je hebt niet het recept gevraagd![]()
Ik moet zeggen kook wel zo nu en dan Antilliaans de recepten van Jurino Ignatio zijn wel goed te doen.
Surinaams bestel ik dus maar moet nog een keer een goed kookboek vinden die goed te doen is en de spullen ook goed te krijgen zijn
Ik vond ze verassend lekker. En deze maat qua vorm was ook prima denk dat ze ook niet groter moetenquote:
Jepquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Hey Dushi ?
Ja heeft meerdere kookboeken geschrevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Hey Dushi ?
Zie zijn filmpjes wel regelmatig. Altijd positief die gozer. Maak regelmatig zijn komkommersalade.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ja heeft meerdere kookboeken geschreven
Als je in de buurt van Enschede woon kan ik wel een paar vragen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oooh dat is gewoon een compleet feest
Zo jammer dat ik niemand in mijn omgeving heb die Surinaamse roots heeft en mij zo kan leren koken
Die is lekker! Zijn kipkruiden vind ik ook lekker en kipdijfilet dan tussen de tafelgril evenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie zijn filmpjes wel regelmatig. Altijd positief die gozer. Maak regelmatig zijn komkommersalade.
Soms he.quote:
Zit in Apeldoorn maar sowieso moet ik eerst die burnout uit heb echt een geheugen....quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Enschede woon kan ik wel een paar vragen?
Mijn dochter heeft het ook geleerd, haar man is een surinamer
Vind zelf het surinaamse eten niet lekker
Bij jullie alles dicht weer?quote:
Lijkt mij geen pretje, hopelijk herstel je snelquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zit in Apeldoorn maar sowieso moet ik eerst die burnout uit heb echt een geheugen....
Door een cobra, die hij wilde aanstekenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Toch weer 2 vuurwerkdoden. Het record van vorig jaar is geëvenaard. Ook weer een minderjarige.
Ja. En elk jaar vragen mensen of er iets open is.quote:
Wat kon er nou fout gaan ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Door een cobra, die hij wilde aansteken
Tja, zijn gewoon geen dingen die je aan moet steken of überhaupt moet kopenquote:
16 jaar en in de 30...quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Toch weer 2 vuurwerkdoden. Het record van vorig jaar is geëvenaard. Ook weer een minderjarige.
En het is niet dat het druk is ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja. En elk jaar vragen mensen of er iets open is.![]()
De antwoorden zijn dan ook . Harlingen en Drachten.
Maar ze zijn wel open. En in de Hoofdstad van Friesland nix.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En het is niet dat het druk is ofzo.
Fiets ik daar wel even heen. Jij nog wat ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:57 schreef Lovely het volgende:
De Plus hier is wel dicht, de AH verder op is wel open
Raar idd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel open. En in de Hoofdstad van Friesland nix.
Ik heb niks nodigquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fiets ik daar wel even heen. Jij nog wat ?
Wel hagel gehad.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand al sneeuw?
Volgens dit plaatje sneeuwt het al her en der...
[ afbeelding ]
Zaterdag komt er een laagje.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand al sneeuw?
Volgens dit plaatje sneeuwt het al her en der...
[ afbeelding ]
Schandalig. Vies tuig is het.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
Deze snap ik ook.
Brandweer vertrekt na onveilige situatie bij buitenbrand in Drachten, ME ingezet
De brandweer van Drachten is vlak na middernacht uitgerukt voor een buitenbrand aan de Schuitmakerswal. Tijdens het blussen sloeg de situatie om en werd het voor de hulpverleners onveilig.
Volgens de hulpdiensten werd er zwaar vuurwerk gegooid richting de brandweerlieden. Zij moesten daarop dekking zoeken om zichzelf in veiligheid te brengen. De politie kwam met meerdere eenheden en de mobiele eenheid ter plaatse.
Vanwege de dreigende situatie besloot de brandweer de inzet te beëindigen en het materieel in te pakken. Of er aanhoudingen zijn verricht, is niet bekend.
De brandweer heeft uiteindelijk haar materieel ingepakt en het incident beëindigd. Of er aanhoudingen zijn verricht, is niet bekend.
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Schandalig. Vies tuig is het.
Respect is ver te zoeken bij sommige mensen.
Je was als de dood dat ze er thuis achter zouden komen met als gevolg nog meer straf.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?
Mijn antwoord is NEE.
volgende week lopen ze weer op vrije voeten waarschijnlijk, misschien een straatverbod volgend jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef Lovely het volgende:
250 arrestaties tijdens 'heftige' jaarwisseling voor hulpverleners
ik niet maar er was wel jeugd die het bont maakte, maar niet zo als zijquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?
Mijn antwoord is NEE.
Inderdaad. Al liep er vroeger ook genoeg tuig rond.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn antwoord is NEE.
Vraag me weleens af of dat niet averechts werkt...quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
En het lijkt voor de groep heel stoer. Maar een traject na de straf is reclassering. Dat kan makkelijk een jaar duren.
Dan ben je niet meer zo stoer hoor.
Keihard optreden ja. Net als bij voetbal in de jaren 80.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Terugschieten met rubber kogels, en iedereen die je te pakken krijgt paar maanden direct opsluiten, geen zielig verhaal. Jammer dan.
Niet in de Waddenzeequote:Op donderdag 1 januari 2026 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag me weleens af of dat niet averechts werkt...
Ik stel voor om ze in de waddenzee als straf een extra eiland te laten bouwen.. en als die af is.. een nieuwe...en weer een nieuwe.
Gewoon ouderwetse werkkampen.
Het worden natuurgebieden als ze klaar zijnquote:
Noordzee een optie?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het worden natuurgebieden als ze klaar zijn![]()
Of weet je nog een beter afgelegen plekje?
Wij hadden in het dorp Politie Veenstra. Daar had iedereen respect voor. Mijn broertje had ooit een illegale houseparty..Hij komt binnen en kijkt even rond en vraagt er is vast iemand jarig. .Over 2 uur de muziek uit is alles prima.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Al liep er vroeger ook genoeg tuig rond.
Maar ik ben wel opgevoed met respect voor hulpverlening en politie e.d.
Sowieso verbaas ik mij regelmatig over wat je in het nieuws hoort over agressie tegen hulpdienstenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb wel wat kattenkwaad uitgehaald vroeger.. maar dat was onschuldige peanuts vergeleken bij dit
Hmm geen slecht idee, daar hebben we nog geen eilandenquote:
Het respect moet van beide kanten komenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden in het dorp Politie Veenstra. Daar had iedereen respect voor. Mijn broertje had ooit een illegale houseparty..Hij komt binnen en kijkt even rond en vraagt er is vast iemand jarig. .Over 2 uur de muziek uit is alles prima.
Ja juist! Zo was het hier vroeger ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden in het dorp Politie Veenstra. Daar had iedereen respect voor. Mijn broertje had ooit een illegale houseparty..Hij komt binnen en kijkt even rond en vraagt er is vast iemand jarig. .Over 2 uur de muziek uit is alles prima.
Ik denk dat nog heel veel kinderen opgroeien met respect voor de hulpverlening.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Al liep er vroeger ook genoeg tuig rond.
Maar ik ben wel opgevoed met respect voor hulpverlening en politie e.d.
Heb je hem ook weer.quote:
Ik denk in heel veel gevallen dat de politie er aan komt en vraagt joh wat zijn jullie aan het doen? Dat er al een grote mond komt en dan is de politie ook minder gezellig dan als je zegt nou we zijn even samen dit of dat aan het doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het respect moet van beide kanten komen
Een goed voorbeeld was Bureau Utrecht wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk in heel veel gevallen dat de politie er aan komt en vraagt joh wat zijn jullie aan het doen? Dat er al een grote mond komt en dan is de politie ook minder gezellig dan als je zegt nou we zijn even samen dit of dat aan het doen
Van de 17?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Zelfs met zijn moeder erbij wilde hij gangster doen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk in heel veel gevallen dat de politie er aan komt en vraagt joh wat zijn jullie aan het doen? Dat er al een grote mond komt en dan is de politie ook minder gezellig dan als je zegt nou we zijn even samen dit of dat aan het doen
Als je dat programma met Ewoud ziet dat hij de politie in een bepaalde stad volgt... Gewoon blagen van 10 die een grote mond hebben
Ach, als je dan naar die 40+ doden en 100 (zwaar) gewonden kijkt in Zwitserlandquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint inderdaad bij de opvoeding, daar ontbreekt het nog weleens aan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk dat nog heel veel kinderen opgroeien met respect voor de hulpverlening.
Het is een bepaald milieu/groep wat zo doet maar dat zijn ook de ouders die vaak al geen respect er voor hebben.
Die van mij weten als ik je moet komen halen a. Ik schiet niet op dus het kan even duren b. Je bent thuis ook de sjaal je gedrag heeft gevolgen en als ik hoor dit gedrag tegen hulpverleners helemaal
Je wil ook toch dat ze komen als je ze nodig hebt. Dus gedraag je normaal tegen de politie etc
Van t weekend al wel weerquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week lopen ze weer op vrije voeten waarschijnlijk, misschien een straatverbod volgend jaar
Denk het ook morgen al, anders moeten ze het weekend blijven.quote:
Ojaquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het ook morgen al, anders moeten ze het weekend blijven.
Dan komt er geen OVJ of advocaat.quote:
Scheelt weer geldquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan komt er geen OVJ of advocaat.
Dat ook zeker.quote:
Kijk jij wel eens series van Harlan Coben?quote:
Die man is master in series.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens series van Harlan Coben?
Ik nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
Heb jij weleens in een cel gezeten ?
Daredevil Shii.quote:
Je weet toch dat FF recidivist is?quote:
Ik ook. In Leeuwarden best wel netjes met een touchscreen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:39 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb weleens een nachtje in de cel gezeten.
Met Monopoly?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:39 schreef RedShoe het volgende:
Stoute jongequote:Op donderdag 1 januari 2026 14:39 schreef RedShoe het volgende:
Toen ik er zat bestond dat nog nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook. In Leeuwarden best wel netjes met een touchscreen.
Uhhm neequote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat FF recidivist is?
quote:
Hij doet niet anders dan in Fok!-Jail zittenquote:
2 tv zenders, spelletjes en geluid om rustig te slapen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Toen ik er zat bestond dat nog niet
Ik ook maar niet zulke stoute dingenquote:
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Toen ik er zat bestond dat nog niet
Hopen dat hij dit jaar er minder vaak heen moetquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan in Fok!-Jail zitten
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan in Fok!-Jail zitten
Je bent al opvallend lang vrij dit keerquote:
Dat is niet netjes idd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:44 schreef drakin het volgende:
Opgepakt, in cel gezet en later weer op dezelfde plek teruggebracht toen bleek dat het oppakken voor niks was.
Kon niet eens een sorry vanaf
Niet overal. Heb een enkelband.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent al opvallend lang vrij dit keer
Klopt ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?(In de oude gevangenis)
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.quote:
Geluid?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.
Een fucking geluid en je wordt opgepakt wat later dus niet eens waar was.
De Blokhuispoort.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?(In de oude gevangenis)
Natuurlijk kan je dat wel ontkennen. Heb je dan echt niets geleerd van de grote Donald?quote:
Ik heb niet eens een note zo lief ben ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef RedShoe het volgende:
Ik gedraag me ook netjes de laatste tijden. Laatste note is van 8 september
Glasgerinkelquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geluid?
En hoe dachten ze dan dat je dat geluid maakte?
vreemd..quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.
Een fucking geluid en je wordt opgepakt wat later dus niet eens waar was.
Ik had er een paar honderd met mijn oude account. De helft was dikke onzin. Maar dat account is weg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een note zo lief ben ik
Opnieuw sparenquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
vreemd..
[..]
Ik had er een paar honderd met mijn oude account. De helft was dikke onzin. Maar dat account is weg.
Met deze heb ik er 23.
Neh, ik wil er liever zo weinig mogelijk...quote:
abonnementquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kan je je notes ook al weer zien?
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kan je je notes ook al weer zien?
van 2 wist ik het, die zijn ook al meer dan 15 jaar oud.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Soms is het ook gewoon beter niet te kijken, maar ik doe het zelf ook af en toe hoor.
Donald, is it you?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb 1 note. De allerbeste note. Niemand heeft zo’n geweldige note als ik
En toen kwam je echte ik naar buiten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:09 schreef Shii het volgende:
Mijn eerste 11 jaar op FOK! waren notevrij.
Mjah, om daar dan een note voor te geven ........quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:09 schreef fietsie het volgende:
Mijn beste note ooit was een linkje posten naar de logout functie va fok
Mijn eerste 13 jaar. En toen ging ik posten in een bepaald topic in onzinquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:09 schreef Shii het volgende:
Mijn eerste 11 jaar op FOK! waren notevrij.
Dit jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:15 schreef Lovely het volgende:
Soms worden er te snel notes uitgedeeld maarja
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mijn eerste 13 jaar. En toen ging ik posten in een bepaald topic in onzin
Voor het maken van zo'n soort opmerking heb ik ook een notequote:Op donderdag 1 januari 2026 15:15 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb hier nog nooit een note gehad, volgens mij. Hier zit dan ook een goede mod
Onzin is wat dat betreft heel serieusquote:
Komt deze kant op denk ikquote:
Een frisse wind hier, af en toe zon en daarna weer grijze wolkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef fietsie het volgende:
Hier is het stormachtig; hoop wel dat dat morgenochtend opgehouden is want ik moet twee lieden op de boot van Doeksen zetten, dus die moeten wel varen
quote:
Gewoon erop zetten, trossen los, en varen zal ie?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef fietsie het volgende:
Hier is het stormachtig; hoop wel dat dat morgenochtend opgehouden is want ik moet twee lieden op de boot van Doeksen zetten, dus die moeten wel varen
1 notequote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Doeksen ligt niet zo snel uit de vaartquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef fietsie het volgende:
Ja ik geef wel een leeg emmertje meequote:Op donderdag 1 januari 2026 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon erop zetten, trossen los, en varen zal ie?
Zeer vriendelijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik geef wel een leeg emmertje mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |