abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219711032
En het lijkt voor de groep heel stoer. Maar een traject na de straf is reclassering. Dat kan makkelijk een jaar duren.
Dan ben je niet meer zo stoer hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:32:36 #202
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_219711036
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?
Mijn antwoord is NEE.
Inderdaad. Al liep er vroeger ook genoeg tuig rond.
Maar ik ben wel opgevoed met respect voor hulpverlening en politie e.d.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_219711060
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
En het lijkt voor de groep heel stoer. Maar een traject na de straf is reclassering. Dat kan makkelijk een jaar duren.
Dan ben je niet meer zo stoer hoor.
Vraag me weleens af of dat niet averechts werkt...

Ik stel voor om ze in de waddenzee als straf een extra eiland te laten bouwen.. en als die af is.. een nieuwe...en weer een nieuwe.

Gewoon ouderwetse werkkampen. :Y
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:34:40 #204
505120 RedShoe
pi_219711061
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Terugschieten met rubber kogels, en iedereen die je te pakken krijgt paar maanden direct opsluiten, geen zielig verhaal. Jammer dan.
Keihard optreden ja. Net als bij voetbal in de jaren 80.
Niet luisteren?...hup knuppel in je nek.
.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:35:48 #205
505120 RedShoe
pi_219711077
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Vraag me weleens af of dat niet averechts werkt...

Ik stel voor om ze in de waddenzee als straf een extra eiland te laten bouwen.. en als die af is.. een nieuwe...en weer een nieuwe.

Gewoon ouderwetse werkkampen. :Y
Niet in de Waddenzee ;(
.
pi_219711099
quote:
4s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:35 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Niet in de Waddenzee ;(
Het worden natuurgebieden als ze klaar zijn :Y
Of weet je nog een beter afgelegen plekje?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:37:50 #207
505120 RedShoe
pi_219711106
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Het worden natuurgebieden als ze klaar zijn :Y
Of weet je nog een beter afgelegen plekje?
Noordzee een optie?
.
pi_219711111
quote:
4s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Wij hadden in het dorp Politie Veenstra. Daar had iedereen respect voor. Mijn broertje had ooit een illegale houseparty..Hij komt binnen en kijkt even rond en vraagt er is vast iemand jarig. .Over 2 uur de muziek uit is alles prima.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219711113
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb wel wat kattenkwaad uitgehaald vroeger O-) .. maar dat was onschuldige peanuts vergeleken bij dit :D
Sowieso verbaas ik mij regelmatig over wat je in het nieuws hoort over agressie tegen hulpdiensten

Kattekwaad oke maar echt dat de ME moet komen zijn we nu helemaal gek geworden
pi_219711122
quote:
4s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:37 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Noordzee een optie?
Hmm geen slecht idee, daar hebben we nog geen eilanden :P

En lekker diep, doen ze er lang over.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:39:45 #211
505120 RedShoe
pi_219711136
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:38 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wij hadden in het dorp Politie Veenstra. Daar had iedereen respect voor. Mijn broertje had ooit een illegale houseparty..Hij komt binnen en kijkt even rond en vraagt er is vast iemand jarig. .Over 2 uur de muziek uit is alles prima.
Het respect moet van beide kanten komen :Y
.
pi_219711151
quote:
4s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:37 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Noordzee een optie?
Bekijk deze YouTube-video
pi_219711155
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:38 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ja juist! Zo was het hier vroeger ook.

Maakten regelmatig in de zomer kampvuur bij een openbaar grintgat hier in de buurt (geen overlast) we hielden het netjes daar, het vuur in de hand.. en dan kwam weleens een politie langs om 3 uur snachts.. en die vroegen dan of alles in orde was. Praatje erbij: "Ruimen jullie wel goed op! en weg waren ze weer."
pi_219711175
quote:
4s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik denk dat nog heel veel kinderen opgroeien met respect voor de hulpverlening.
Het is een bepaald milieu/groep wat zo doet maar dat zijn ook de ouders die vaak al geen respect er voor hebben.
Die van mij weten als ik je moet komen halen a. Ik schiet niet op dus het kan even duren b. Je bent thuis ook de sjaal je gedrag heeft gevolgen en als ik hoor dit gedrag tegen hulpverleners helemaal

Je wil ook toch dat ze komen als je ze nodig hebt. Dus gedraag je normaal tegen de politie etc
pi_219711180
Moin :W :O
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_219711188
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Moin :W :O
Heb je hem ook weer. :D
pi_219711207
quote:
4s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Het respect moet van beide kanten komen :Y
Ik denk in heel veel gevallen dat de politie er aan komt en vraagt joh wat zijn jullie aan het doen? Dat er al een grote mond komt en dan is de politie ook minder gezellig dan als je zegt nou we zijn even samen dit of dat aan het doen

Als je dat programma met Ewoud ziet dat hij de politie in een bepaalde stad volgt... Gewoon blagen van 10 die een grote mond hebben
pi_219711227
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik denk in heel veel gevallen dat de politie er aan komt en vraagt joh wat zijn jullie aan het doen? Dat er al een grote mond komt en dan is de politie ook minder gezellig dan als je zegt nou we zijn even samen dit of dat aan het doen
Een goed voorbeeld was Bureau Utrecht wel.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:48:31 #219
370431 drakin
vurig typje
pi_219711253
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Toch weer 2 vuurwerkdoden. Het record van vorig jaar is geėvenaard. Ook weer een minderjarige.
Van de 17?

En hoeveel verkeersslachtoffers vannacht?

Ik weet sowieso 1, dat was bij een vriend bijna in zijn achtertuin
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_219711256
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Goitske het volgende:

[..]

Als je dat programma met Ewoud ziet dat hij de politie in een bepaalde stad volgt... Gewoon blagen van 10 die een grote mond hebben
Zelfs met zijn moeder erbij wilde hij gangster doen.
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:49:29 #221
370431 drakin
vurig typje
pi_219711271
Straks werken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_219711312
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Toch weer 2 vuurwerkdoden. Het record van vorig jaar is geėvenaard. Ook weer een minderjarige.
Ach, als je dan naar die 40+ doden en 100 (zwaar) gewonden kijkt in Zwitserland :X
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  donderdag 1 januari 2026 @ 13:53:32 #223
505120 RedShoe
pi_219711315
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:42 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik denk dat nog heel veel kinderen opgroeien met respect voor de hulpverlening.
Het is een bepaald milieu/groep wat zo doet maar dat zijn ook de ouders die vaak al geen respect er voor hebben.
Die van mij weten als ik je moet komen halen a. Ik schiet niet op dus het kan even duren b. Je bent thuis ook de sjaal je gedrag heeft gevolgen en als ik hoor dit gedrag tegen hulpverleners helemaal

Je wil ook toch dat ze komen als je ze nodig hebt. Dus gedraag je normaal tegen de politie etc
Het begint inderdaad bij de opvoeding, daar ontbreekt het nog weleens aan.
.
pi_219711350
Mooiste vond ik wel dat meisje die haar vechtend vriendje ging helpen. En toen een valse ID bleek te hebben. Die attitude. _O-
pi_219711422
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:25 schreef mschol het volgende:

[..]
volgende week lopen ze weer op vrije voeten waarschijnlijk, misschien een straatverbod volgend jaar :O
Van t weekend al wel weer :+
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')