Dat zijn financiers is met deels amandelmeel, had er ook een limoen kokos versie dus kokos en amandelmeel inquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
Deze lijken me heel lekker.
[ afbeelding ]
Als je het niet zegt merkt niemand hetquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Thanks
Was ik heel blij met het eindresultaat door de burnout heb ik moeite met concentreren en recepten lezen. Ging dus wel eea mis wat gelukkig te corrigeren was
En dan noemen ze het heel simpel maar het smaakt zo lekker. Ik had ooit een Surinaamse vriend die een soep kon maken. En ik moest dan komen eten want hij wist hoe blij ik was om te proeven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oooh dat is gewoon een compleet feest
Zo jammer dat ik niemand in mijn omgeving heb die Surinaamse roots heeft en mij zo kan leren koken
Dacht ik al.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat zijn financiers is met deels amandelmeel, had er ook een limoen kokos versie dus kokos en amandelmeel in
https://share.google/26bouoY0rRZBDsdYN
En je hebt niet het recept gevraagdquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan noemen ze het heel simpel maar het smaakt zo lekker. Ik had ooit een Surinaamse vriend die een soep kon maken. En ik moest dan komen eten want hij wist hoe blij ik was om te proeven.
Ziet er heerlijk uit zegquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee ik zit nu 3 maanden thuis met een burnout dus de energie ontbrak. Vanmorgen oliebol wentelteefjes gemaakt voor de kinderen.
Voor kerst heb ik wel gebakken had ik mn scchoonzusjes belooft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De jongste hier was dol op de madeleines. Dus die heeft 3 dagen madeleines lopen bietsen🤣quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het niet zegt merkt niemand hetEn knap dat je het dan toch voor elkaar gekregen hebt.
Is dat die gozer van Hey Dushi ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
En je hebt niet het recept gevraagd![]()
Ik moet zeggen kook wel zo nu en dan Antilliaans de recepten van Jurino Ignatio zijn wel goed te doen.
Surinaams bestel ik dus maar moet nog een keer een goed kookboek vinden die goed te doen is en de spullen ook goed te krijgen zijn
Ik vond ze verassend lekker. En deze maat qua vorm was ook prima denk dat ze ook niet groter moetenquote:
Jepquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Hey Dushi ?
Ja heeft meerdere kookboeken geschrevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Hey Dushi ?
Zie zijn filmpjes wel regelmatig. Altijd positief die gozer. Maak regelmatig zijn komkommersalade.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ja heeft meerdere kookboeken geschreven
Als je in de buurt van Enschede woon kan ik wel een paar vragen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oooh dat is gewoon een compleet feest
Zo jammer dat ik niemand in mijn omgeving heb die Surinaamse roots heeft en mij zo kan leren koken
Die is lekker! Zijn kipkruiden vind ik ook lekker en kipdijfilet dan tussen de tafelgril evenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie zijn filmpjes wel regelmatig. Altijd positief die gozer. Maak regelmatig zijn komkommersalade.
Soms he.quote:
Zit in Apeldoorn maar sowieso moet ik eerst die burnout uit heb echt een geheugen....quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Enschede woon kan ik wel een paar vragen?
Mijn dochter heeft het ook geleerd, haar man is een surinamer
Vind zelf het surinaamse eten niet lekker
Bij jullie alles dicht weer?quote:
Lijkt mij geen pretje, hopelijk herstel je snelquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zit in Apeldoorn maar sowieso moet ik eerst die burnout uit heb echt een geheugen....
Door een cobra, die hij wilde aanstekenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Toch weer 2 vuurwerkdoden. Het record van vorig jaar is geėvenaard. Ook weer een minderjarige.
Ja. En elk jaar vragen mensen of er iets open is.quote:
Wat kon er nou fout gaan ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Door een cobra, die hij wilde aansteken
Tja, zijn gewoon geen dingen die je aan moet steken of überhaupt moet kopenquote:
16 jaar en in de 30...quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Toch weer 2 vuurwerkdoden. Het record van vorig jaar is geėvenaard. Ook weer een minderjarige.
En het is niet dat het druk is ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja. En elk jaar vragen mensen of er iets open is.![]()
De antwoorden zijn dan ook . Harlingen en Drachten.
Maar ze zijn wel open. En in de Hoofdstad van Friesland nix.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En het is niet dat het druk is ofzo.
Fiets ik daar wel even heen. Jij nog wat ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:57 schreef Lovely het volgende:
De Plus hier is wel dicht, de AH verder op is wel open
Raar idd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel open. En in de Hoofdstad van Friesland nix.
Ik heb niks nodigquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fiets ik daar wel even heen. Jij nog wat ?
Wel hagel gehad.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand al sneeuw?
Volgens dit plaatje sneeuwt het al her en der...
[ afbeelding ]
Zaterdag komt er een laagje.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand al sneeuw?
Volgens dit plaatje sneeuwt het al her en der...
[ afbeelding ]
Schandalig. Vies tuig is het.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
Deze snap ik ook.
Brandweer vertrekt na onveilige situatie bij buitenbrand in Drachten, ME ingezet
De brandweer van Drachten is vlak na middernacht uitgerukt voor een buitenbrand aan de Schuitmakerswal. Tijdens het blussen sloeg de situatie om en werd het voor de hulpverleners onveilig.
Volgens de hulpdiensten werd er zwaar vuurwerk gegooid richting de brandweerlieden. Zij moesten daarop dekking zoeken om zichzelf in veiligheid te brengen. De politie kwam met meerdere eenheden en de mobiele eenheid ter plaatse.
Vanwege de dreigende situatie besloot de brandweer de inzet te beėindigen en het materieel in te pakken. Of er aanhoudingen zijn verricht, is niet bekend.
De brandweer heeft uiteindelijk haar materieel ingepakt en het incident beėindigd. Of er aanhoudingen zijn verricht, is niet bekend.
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Schandalig. Vies tuig is het.
Respect is ver te zoeken bij sommige mensen.
Je was als de dood dat ze er thuis achter zouden komen met als gevolg nog meer straf.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?
Mijn antwoord is NEE.
volgende week lopen ze weer op vrije voeten waarschijnlijk, misschien een straatverbod volgend jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef Lovely het volgende:
250 arrestaties tijdens 'heftige' jaarwisseling voor hulpverleners
ik niet maar er was wel jeugd die het bont maakte, maar niet zo als zijquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?
Mijn antwoord is NEE.
Inderdaad. Al liep er vroeger ook genoeg tuig rond.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn antwoord is NEE.
Vraag me weleens af of dat niet averechts werkt...quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
En het lijkt voor de groep heel stoer. Maar een traject na de straf is reclassering. Dat kan makkelijk een jaar duren.
Dan ben je niet meer zo stoer hoor.
Keihard optreden ja. Net als bij voetbal in de jaren 80.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Terugschieten met rubber kogels, en iedereen die je te pakken krijgt paar maanden direct opsluiten, geen zielig verhaal. Jammer dan.
Niet in de Waddenzeequote:Op donderdag 1 januari 2026 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag me weleens af of dat niet averechts werkt...
Ik stel voor om ze in de waddenzee als straf een extra eiland te laten bouwen.. en als die af is.. een nieuwe...en weer een nieuwe.
Gewoon ouderwetse werkkampen.
Het worden natuurgebieden als ze klaar zijnquote:
Noordzee een optie?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het worden natuurgebieden als ze klaar zijn![]()
Of weet je nog een beter afgelegen plekje?
Wij hadden in het dorp Politie Veenstra. Daar had iedereen respect voor. Mijn broertje had ooit een illegale houseparty..Hij komt binnen en kijkt even rond en vraagt er is vast iemand jarig. .Over 2 uur de muziek uit is alles prima.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Al liep er vroeger ook genoeg tuig rond.
Maar ik ben wel opgevoed met respect voor hulpverlening en politie e.d.
Sowieso verbaas ik mij regelmatig over wat je in het nieuws hoort over agressie tegen hulpdienstenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb wel wat kattenkwaad uitgehaald vroeger.. maar dat was onschuldige peanuts vergeleken bij dit
Hmm geen slecht idee, daar hebben we nog geen eilandenquote:
Het respect moet van beide kanten komenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden in het dorp Politie Veenstra. Daar had iedereen respect voor. Mijn broertje had ooit een illegale houseparty..Hij komt binnen en kijkt even rond en vraagt er is vast iemand jarig. .Over 2 uur de muziek uit is alles prima.
Ja juist! Zo was het hier vroeger ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden in het dorp Politie Veenstra. Daar had iedereen respect voor. Mijn broertje had ooit een illegale houseparty..Hij komt binnen en kijkt even rond en vraagt er is vast iemand jarig. .Over 2 uur de muziek uit is alles prima.
Ik denk dat nog heel veel kinderen opgroeien met respect voor de hulpverlening.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Al liep er vroeger ook genoeg tuig rond.
Maar ik ben wel opgevoed met respect voor hulpverlening en politie e.d.
Heb je hem ook weer.quote:
Ik denk in heel veel gevallen dat de politie er aan komt en vraagt joh wat zijn jullie aan het doen? Dat er al een grote mond komt en dan is de politie ook minder gezellig dan als je zegt nou we zijn even samen dit of dat aan het doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het respect moet van beide kanten komen
Een goed voorbeeld was Bureau Utrecht wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk in heel veel gevallen dat de politie er aan komt en vraagt joh wat zijn jullie aan het doen? Dat er al een grote mond komt en dan is de politie ook minder gezellig dan als je zegt nou we zijn even samen dit of dat aan het doen
Van de 17?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Zelfs met zijn moeder erbij wilde hij gangster doen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk in heel veel gevallen dat de politie er aan komt en vraagt joh wat zijn jullie aan het doen? Dat er al een grote mond komt en dan is de politie ook minder gezellig dan als je zegt nou we zijn even samen dit of dat aan het doen
Als je dat programma met Ewoud ziet dat hij de politie in een bepaalde stad volgt... Gewoon blagen van 10 die een grote mond hebben
Ach, als je dan naar die 40+ doden en 100 (zwaar) gewonden kijkt in Zwitserlandquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint inderdaad bij de opvoeding, daar ontbreekt het nog weleens aan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk dat nog heel veel kinderen opgroeien met respect voor de hulpverlening.
Het is een bepaald milieu/groep wat zo doet maar dat zijn ook de ouders die vaak al geen respect er voor hebben.
Die van mij weten als ik je moet komen halen a. Ik schiet niet op dus het kan even duren b. Je bent thuis ook de sjaal je gedrag heeft gevolgen en als ik hoor dit gedrag tegen hulpverleners helemaal
Je wil ook toch dat ze komen als je ze nodig hebt. Dus gedraag je normaal tegen de politie etc
Van t weekend al wel weerquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week lopen ze weer op vrije voeten waarschijnlijk, misschien een straatverbod volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |