Zoveel geld nogquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, dat ding kost 40 euro. En de biedingen lopen nog.
Begint hier ook zo weer met regen, de zon heeft even geschenenquote:
Moggequote:
En ik ben nog steeds wakker.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:02 schreef Lovely het volgende:
De 1ste dag van het jaar is al half om
Voor jouw is het nog gisterenquote:
Helemaal nog niet geslapen? Ga je straks een dutje doen?quote:
Heb jij nog iets leuks gebakken voor de jaarwisseling?quote:
Bijna 24 uur. Jij kan het weten. Positieve note.quote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna 24 uur. Jij kan het weten. Positieve note.
Hier zon nuquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Begint hier ook zo weer met regen, de zon heeft even geschenen
Nee ik zit nu 3 maanden thuis met een burnout dus de energie ontbrak. Vanmorgen oliebol wentelteefjes gemaakt voor de kinderen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog iets leuks gebakken voor de jaarwisseling?
Daar kan jij wel tegen.quote:
Dat ziet er heerlijk uit, ik ben een stille genieter van jullie foto's in het baktopic, het ziet er zo professioneel uit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee ik zit nu 3 maanden thuis met een burnout dus de energie ontbrak. Vanmorgen oliebol wentelteefjes gemaakt voor de kinderen.
Voor kerst heb ik wel gebakken had ik mn scchoonzusjes belooft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er herlijk uit, ik ben een stille genieter van jullie foto's in het baktopic, het ziet er zo professioneel uit.
Balen van je burnout, sterkte!
Oooh dat is gewoon een compleet feestquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kreeg laatst een restje Surinaamse hapjes wat over was van Kerst. Het leek wel een complete maaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |