Jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is was even driemaal is scheeprecht
Nog niet, vanmiddag wel even het waait en het regent..quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al buiten geweest ? Heerlijk fresh.
Hier schijnt zelfs de zon. Door de wolken heen maar toch.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, vanmiddag wel even het waait en het regent..
Denk aan je goede voornemen iedere dag evenquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, vanmiddag wel even het waait en het regent..
Daar hoop ik ook op.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx Prish, ook voor jou een gelukkig 2026
[..]
Voor jou ook SBE hopelijk een beter jaar dan afgelopen jaar
Oh, nou hopen dat ie hier ook nog gaat schijnen danquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier schijnt zelfs de zon. Door de wolken heen maar toch.
Ja, ik wil sowieso even een ommetje maken van 15 a 20 minquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk aan je goede voornemen iedere dag even![]()
Hier is het trouwens wel droog nog
Echt he, hopelijk wordt dit jaar het tegenovergestelde voor jou.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.Een slechter jaar kan het niet meer worden.
Jij wandelde toch altijd langer?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, ik wil sowieso even een ommetje maken van 15 a 20 min
Mwah, jou een beetje kennende....quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.Een slechter jaar kan het niet meer worden.
Nicequote:
Ligt er aan of ik daar zin in heb, ene keer idd een half uur tot een uurquote:
Jij noemt dat slim?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul deze.
[ afbeelding ]
Ik spareribs.
[ afbeelding ]
Goedemorgen mijn beste GOA. Ze heeft een vitrine vol met die dingen , die blijft in de verpakking.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij noemt dat slim?
Die Tamagochi gaat weken jouw plaats innemen....
en die spare rib is morgen op
In dat geval.. welke saus is je favoriet?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen mijn beste GOA. Ze heeft een vitrine vol met die dingen , die blijft in de verpakking.
Bij deze hoef ik eigenlijk geen saus maar anders Whiskycocktailsaus.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In dat geval.. welke saus is je favoriet?
Edit: En goedemorgen
Ik bedoelde eigenlijk de marinadequote:Op donderdag 1 januari 2026 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij deze hoef ik eigenlijk geen saus maar anders Whiskycocktailsaus.
Sweet and spicey.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de marinade
Kreeg je die tamagotchi bij de spareribs?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul deze.
[ afbeelding ]
Ik spareribs.
[ afbeelding ]
De beste winsken Goitske.quote:
Nee, dat ding kost 40 euro. En de biedingen lopen nog.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg je die tamagotchi bij de spareribs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |