Wat kon er nou fout gaan ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Door een cobra, die hij wilde aansteken
Tja, zijn gewoon geen dingen die je aan moet steken of überhaupt moet kopenquote:
16 jaar en in de 30...quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Toch weer 2 vuurwerkdoden. Het record van vorig jaar is geëvenaard. Ook weer een minderjarige.
En het is niet dat het druk is ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja. En elk jaar vragen mensen of er iets open is.![]()
De antwoorden zijn dan ook . Harlingen en Drachten.
Maar ze zijn wel open. En in de Hoofdstad van Friesland nix.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En het is niet dat het druk is ofzo.
Fiets ik daar wel even heen. Jij nog wat ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:57 schreef Lovely het volgende:
De Plus hier is wel dicht, de AH verder op is wel open
Raar idd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel open. En in de Hoofdstad van Friesland nix.
Ik heb niks nodigquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fiets ik daar wel even heen. Jij nog wat ?
Wel hagel gehad.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand al sneeuw?
Volgens dit plaatje sneeuwt het al her en der...
[ afbeelding ]
Zaterdag komt er een laagje.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand al sneeuw?
Volgens dit plaatje sneeuwt het al her en der...
[ afbeelding ]
Schandalig. Vies tuig is het.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
Deze snap ik ook.
Brandweer vertrekt na onveilige situatie bij buitenbrand in Drachten, ME ingezet
De brandweer van Drachten is vlak na middernacht uitgerukt voor een buitenbrand aan de Schuitmakerswal. Tijdens het blussen sloeg de situatie om en werd het voor de hulpverleners onveilig.
Volgens de hulpdiensten werd er zwaar vuurwerk gegooid richting de brandweerlieden. Zij moesten daarop dekking zoeken om zichzelf in veiligheid te brengen. De politie kwam met meerdere eenheden en de mobiele eenheid ter plaatse.
Vanwege de dreigende situatie besloot de brandweer de inzet te beëindigen en het materieel in te pakken. Of er aanhoudingen zijn verricht, is niet bekend.
De brandweer heeft uiteindelijk haar materieel ingepakt en het incident beëindigd. Of er aanhoudingen zijn verricht, is niet bekend.
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Schandalig. Vies tuig is het.
Respect is ver te zoeken bij sommige mensen.
Je was als de dood dat ze er thuis achter zouden komen met als gevolg nog meer straf.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?
Mijn antwoord is NEE.
volgende week lopen ze weer op vrije voeten waarschijnlijk, misschien een straatverbod volgend jaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:20 schreef Lovely het volgende:
250 arrestaties tijdens 'heftige' jaarwisseling voor hulpverleners
ik niet maar er was wel jeugd die het bont maakte, maar niet zo als zijquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet niet of iemand het hier vroeg of elders. Maar de vraag was of wij vroeger ook zo waren?
Mijn antwoord is NEE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |