Dat zijn financiers is met deels amandelmeel, had er ook een limoen kokos versie dus kokos en amandelmeel inquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
Deze lijken me heel lekker.
[ afbeelding ]
Als je het niet zegt merkt niemand hetquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Thanks
Was ik heel blij met het eindresultaat door de burnout heb ik moeite met concentreren en recepten lezen. Ging dus wel eea mis wat gelukkig te corrigeren was
En dan noemen ze het heel simpel maar het smaakt zo lekker. Ik had ooit een Surinaamse vriend die een soep kon maken. En ik moest dan komen eten want hij wist hoe blij ik was om te proeven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oooh dat is gewoon een compleet feest
Zo jammer dat ik niemand in mijn omgeving heb die Surinaamse roots heeft en mij zo kan leren koken
Dacht ik al.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat zijn financiers is met deels amandelmeel, had er ook een limoen kokos versie dus kokos en amandelmeel in
https://share.google/26bouoY0rRZBDsdYN
En je hebt niet het recept gevraagdquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan noemen ze het heel simpel maar het smaakt zo lekker. Ik had ooit een Surinaamse vriend die een soep kon maken. En ik moest dan komen eten want hij wist hoe blij ik was om te proeven.
Ziet er heerlijk uit zegquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee ik zit nu 3 maanden thuis met een burnout dus de energie ontbrak. Vanmorgen oliebol wentelteefjes gemaakt voor de kinderen.
Voor kerst heb ik wel gebakken had ik mn scchoonzusjes belooft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De jongste hier was dol op de madeleines. Dus die heeft 3 dagen madeleines lopen bietsen🤣quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het niet zegt merkt niemand hetEn knap dat je het dan toch voor elkaar gekregen hebt.
Is dat die gozer van Hey Dushi ?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
En je hebt niet het recept gevraagd![]()
Ik moet zeggen kook wel zo nu en dan Antilliaans de recepten van Jurino Ignatio zijn wel goed te doen.
Surinaams bestel ik dus maar moet nog een keer een goed kookboek vinden die goed te doen is en de spullen ook goed te krijgen zijn
Ik vond ze verassend lekker. En deze maat qua vorm was ook prima denk dat ze ook niet groter moetenquote:
Jepquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Hey Dushi ?
Ja heeft meerdere kookboeken geschrevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Hey Dushi ?
Zie zijn filmpjes wel regelmatig. Altijd positief die gozer. Maak regelmatig zijn komkommersalade.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ja heeft meerdere kookboeken geschreven
Als je in de buurt van Enschede woon kan ik wel een paar vragen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oooh dat is gewoon een compleet feest
Zo jammer dat ik niemand in mijn omgeving heb die Surinaamse roots heeft en mij zo kan leren koken
Die is lekker! Zijn kipkruiden vind ik ook lekker en kipdijfilet dan tussen de tafelgril evenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie zijn filmpjes wel regelmatig. Altijd positief die gozer. Maak regelmatig zijn komkommersalade.
Soms he.quote:
Zit in Apeldoorn maar sowieso moet ik eerst die burnout uit heb echt een geheugen....quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Enschede woon kan ik wel een paar vragen?
Mijn dochter heeft het ook geleerd, haar man is een surinamer
Vind zelf het surinaamse eten niet lekker
Bij jullie alles dicht weer?quote:
Lijkt mij geen pretje, hopelijk herstel je snelquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zit in Apeldoorn maar sowieso moet ik eerst die burnout uit heb echt een geheugen....
Door een cobra, die hij wilde aanstekenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Toch weer 2 vuurwerkdoden. Het record van vorig jaar is geėvenaard. Ook weer een minderjarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |