Ik ook maar niet zulke stoute dingenquote:
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Toen ik er zat bestond dat nog niet
Hopen dat hij dit jaar er minder vaak heen moetquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan in Fok!-Jail zitten
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan in Fok!-Jail zitten
Je bent al opvallend lang vrij dit keerquote:
Dat is niet netjes idd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:44 schreef drakin het volgende:
Opgepakt, in cel gezet en later weer op dezelfde plek teruggebracht toen bleek dat het oppakken voor niks was.
Kon niet eens een sorry vanaf
Niet overal. Heb een enkelband.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent al opvallend lang vrij dit keer
Klopt ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?(In de oude gevangenis)
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.quote:
Geluid?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.
Een fucking geluid en je wordt opgepakt wat later dus niet eens waar was.
De Blokhuispoort.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?(In de oude gevangenis)
Natuurlijk kan je dat wel ontkennen. Heb je dan echt niets geleerd van de grote Donald?quote:
Ik heb niet eens een note zo lief ben ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef RedShoe het volgende:
Ik gedraag me ook netjes de laatste tijden. Laatste note is van 8 september
Glasgerinkelquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geluid?
En hoe dachten ze dan dat je dat geluid maakte?
vreemd..quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.
Een fucking geluid en je wordt opgepakt wat later dus niet eens waar was.
Ik had er een paar honderd met mijn oude account. De helft was dikke onzin. Maar dat account is weg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een note zo lief ben ik
Opnieuw sparenquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
vreemd..
[..]
Ik had er een paar honderd met mijn oude account. De helft was dikke onzin. Maar dat account is weg.
Met deze heb ik er 23.
Neh, ik wil er liever zo weinig mogelijk...quote:
abonnementquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kan je je notes ook al weer zien?
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kan je je notes ook al weer zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |