Ik ook maar niet zulke stoute dingenquote:
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Toen ik er zat bestond dat nog niet
Hopen dat hij dit jaar er minder vaak heen moetquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan in Fok!-Jail zitten
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan in Fok!-Jail zitten
Je bent al opvallend lang vrij dit keerquote:
Dat is niet netjes idd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:44 schreef drakin het volgende:
Opgepakt, in cel gezet en later weer op dezelfde plek teruggebracht toen bleek dat het oppakken voor niks was.
Kon niet eens een sorry vanaf
Niet overal. Heb een enkelband.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent al opvallend lang vrij dit keer
Klopt ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?(In de oude gevangenis)
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.quote:
Geluid?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.
Een fucking geluid en je wordt opgepakt wat later dus niet eens waar was.
De Blokhuispoort.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er kleine bedrijfjes in toch?(In de oude gevangenis)
Natuurlijk kan je dat wel ontkennen. Heb je dan echt niets geleerd van de grote Donald?quote:
Ik heb niet eens een note zo lief ben ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef RedShoe het volgende:
Ik gedraag me ook netjes de laatste tijden. Laatste note is van 8 september
Glasgerinkelquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geluid?
En hoe dachten ze dan dat je dat geluid maakte?
vreemd..quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was vanwege geluid wat klonk van de plek waar ik in de buurt was.
Een fucking geluid en je wordt opgepakt wat later dus niet eens waar was.
Ik had er een paar honderd met mijn oude account. De helft was dikke onzin. Maar dat account is weg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een note zo lief ben ik
Opnieuw sparenquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
vreemd..
[..]
Ik had er een paar honderd met mijn oude account. De helft was dikke onzin. Maar dat account is weg.
Met deze heb ik er 23.
Neh, ik wil er liever zo weinig mogelijk...quote:
abonnementquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kan je je notes ook al weer zien?
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kan je je notes ook al weer zien?
van 2 wist ik het, die zijn ook al meer dan 15 jaar oud.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:05 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Soms is het ook gewoon beter niet te kijken, maar ik doe het zelf ook af en toe hoor.
Donald, is it you?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb 1 note. De allerbeste note. Niemand heeft zo’n geweldige note als ik
En toen kwam je echte ik naar buiten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:09 schreef Shii het volgende:
Mijn eerste 11 jaar op FOK! waren notevrij.
Mjah, om daar dan een note voor te geven ........quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:09 schreef fietsie het volgende:
Mijn beste note ooit was een linkje posten naar de logout functie va fok
Mijn eerste 13 jaar. En toen ging ik posten in een bepaald topic in onzinquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:09 schreef Shii het volgende:
Mijn eerste 11 jaar op FOK! waren notevrij.
Dit jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:15 schreef Lovely het volgende:
Soms worden er te snel notes uitgedeeld maarja
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mijn eerste 13 jaar. En toen ging ik posten in een bepaald topic in onzin
Voor het maken van zo'n soort opmerking heb ik ook een notequote:Op donderdag 1 januari 2026 15:15 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb hier nog nooit een note gehad, volgens mij. Hier zit dan ook een goede mod
Onzin is wat dat betreft heel serieusquote:
Komt deze kant op denk ikquote:
Een frisse wind hier, af en toe zon en daarna weer grijze wolkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef fietsie het volgende:
Hier is het stormachtig; hoop wel dat dat morgenochtend opgehouden is want ik moet twee lieden op de boot van Doeksen zetten, dus die moeten wel varen
quote:
Gewoon erop zetten, trossen los, en varen zal ie?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef fietsie het volgende:
Hier is het stormachtig; hoop wel dat dat morgenochtend opgehouden is want ik moet twee lieden op de boot van Doeksen zetten, dus die moeten wel varen
1 notequote:Op donderdag 1 januari 2026 15:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Doeksen ligt niet zo snel uit de vaartquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef fietsie het volgende:
Ja ik geef wel een leeg emmertje meequote:Op donderdag 1 januari 2026 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon erop zetten, trossen los, en varen zal ie?
Zeer vriendelijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik geef wel een leeg emmertje mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |