RIP aan de nabestaanden dan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar is is mijn eigen schuld door die oliebol.
Lekker ietequote:Op donderdag 1 januari 2026 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden dan.
Dan ga ik nu nog even een appelflap eten
Het moet wel heftig geweest zijn ik heb nog nooit een alert gekregen dat de 112 lijnen overbezet waren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was het heftig, heel de avond eigenlijk, niet normaal, maar het was wel om 00.30 alweer een stuk rustiger.
Komt door de aanvallen op hulpverleners. Die zijn zo abnormaal dat ik me begon af te vragen hoe men zich zou gedragen als de hulpverlening vrij zou hebben om dat soort aanvallen te voorkomenquote:
Dan is het eerste gevolg plunderingen. Wat trouwens vannacht al werd geprobeerd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt door de aanvallen op hulpverleners. Die zijn zo abnormaal dat ik me begon af te vragen hoe men zich zou gedragen als de hulpverlening vrij zou hebben om dat soort aanvallen te voorkomen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het eerste gevolg plunderingen. Wat trouwens vannacht al werd geprobeerd.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:44 schreef drakin het volgende:
Maar onschuldigen mogen daar niet de dupe van zijn
Daar staan dat soort lui niet bij stil.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt door de aanvallen op hulpverleners. Die zijn zo abnormaal dat ik me begon af te vragen hoe men zich zou gedragen als de hulpverlening vrij zou hebben om dat soort aanvallen te voorkomen
Hek om Nederland heen dan maarquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar staan dat soort lui niet bij stil.
Een hond heeft nog een beter IQ.
Hasj, coke en pillen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel dat de jongeren dan maar even.
De grote Nederlandse muurquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen.
En drank uiteraard
Mooie cocktailquote:
Dat is een oudje.quote:
Die hadden Nieuwjaarsdag zich vast anders voorgesteld.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:04 schreef RedShoe het volgende:
Zeventien vuurwerkslachtoffers op spoedeisende hulp in Friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |