quote:
Ach AI klopt dan wel, de meeste content creators/influencers stelen ook van anderen om er zelf beter van te worden.quote:
Snap ik ook wel, beter goed gejat dan zelf bedacht.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach AI klopt dan wel, de meeste content creators/influencers stelen ook van anderen om er zelf beter van te worden.
Gebruik je het zelf nooit ?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:00 schreef RedShoe het volgende:
Het is een afgang dat hele AI.
Ik vindt het maar een lul
Fake news wel he.quote:
Soms om een tekst te controleren.quote:
Eens.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Soms om een tekst te controleren.
Maar die fake video's gaat echt veel te ver.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fake news wel he.
Kan je prima in de hand houden. Zouden ze ook massaal moeten doen
Wat? Laat ze lekker hun cobra 6 etc vasthouden. Daarna steken ze er nooit meer 1 afquote:
De hulpverlening weer overbelast en werken kunnen ze ook lastig met 1 handje en 30 procent zicht.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat? Laat ze lekker hun cobra 6 etc vasthouden. Daarna steken ze er nooit meer 1 af
Prima, gaan ze achterin de wachtrij bij de hulpverleningquote:Op woensdag 31 december 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hulpverlening weer overbelast en werken kunnen ze ook lastig met 1 handje en 30 procent zicht.
Nog een reden om vuurwerk te verbieden, het wordt als oorlogswapen gebruikt.quote:
Vaak genoeg gezien dat mensen veranderden in volslagen idioten. Bij voetbal, in kroegen en tijdens vuurwerk afsteken.quote:
En dan achteraf blijken het brave huisvaders en lieve collega's te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien dat mensen veranderden in volslagen idioten. Bij voetbal, in kroegen en tijdens vuurwerk afsteken.
Bizar om te zien wel.
Een deel ja. Er zitten ook gewoon zwaar mentaal zieke mensen tussen die groepen die dat soms kunnen verbergenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan achteraf blijken het brave huisvaders en lieve collega's te zijn.
Een soort van kortsluiting opeens.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan achteraf blijken het brave huisvaders en lieve collega's te zijn.
Er loopt heel wat gestoord gespuis rond.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een deel ja. Er zitten ook gewoon zwaar mentaal zieke mensen tussen die groepen die dat soms kunnen verbergen
Hoef je alleen maar hier op het forum te kijkenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er loopt heel wat gestoord gespuis rond.
Moet je eens kijken wat voor debielen er op het internet achterlijke dingen post. Stel 1% voert daadwerkelijk uit wat ze schreeuwen
Mensen die 'gek' zijn weten dat zelf niet, mensen die daarintegen claimen dat ze 'gek' zijn zijn over het algemeen leugenaars.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een deel ja. Er zitten ook gewoon zwaar mentaal zieke mensen tussen die groepen die dat soms kunnen verbergen
Ik ben dan ook niet gek,quote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mensen die 'gek' zijn weten dat zelf niet, mensen die daarintegen claimen dat ze 'gek' zijn zijn over het algemeen leugenaars.
In elke groep zit wel een gekkie, je hebt de gekkie nodig voor zinloos vermaak of om dingen te (laten) doen die je zelf niet wilt om de relevantie van je groep aantoonbaar te maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet gek,
ik ben een vliegtuig
En als je dat niet gelooft, dan stap je maar uit
Cobras zijn nou niet van die werp dingetjes he, het zijn geen strijkers oid, daarbij zijn deze(netzo als strijkers) al verboden dus daar zou een verbod niks aan bijdragen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mag ik ook users hier op het forum (nee, niet deze tpoic) uitkiezen die hun cobra 6 eens te lang gaan vasthouden?
Zou het niet posten.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mag ik ook users hier op het forum (nee, niet deze tpoic) uitkiezen die hun cobra 6 eens te lang gaan vasthouden?
Vroeger was het nog veel erger hier op FOKquote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoef je alleen maar hier op het forum te kijken
En nee, in deze bedoel ik niet eens deze tpoic
Kijk maar uit.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
FOK! zit vol met gekkenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vroeger was het nog veel erger hier op FOK![]()
Toen werd er ook meer gepost uiteraard.
Ik heb ooit eentje in mijn dm gehadcompleet gestoord.
Same same,quote:
https://ibb.co/wZwXrQ98quote:Op woensdag 31 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
5 is echt overkill zeg maar, dan moet je echt stukjes gaan zoekenquote:
Dat krijg je als je een tijdje meegaat als forum. Mensen gaan nou eenmaal dood.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef RedShoe het volgende:
En meerdere users al overleden hier op FOK.
Triest jaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef RedShoe het volgende:
Elke keer als het "in memoriam"-topic gekickt wordt schrik ik ....quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef RedShoe het volgende:
Die en het overleden acteurs topicquote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Elke keer als het "in memoriam"-topic gekickt wordt schrik ik ....
Ik vind FOK! best wel meevallen eigenlijk. Op andere social media gaat het er veel heftiger aan toe.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
FOK! zit vol met gekken![]()
In het ene subforum meer dan in het andere.
Ik vind dat er veel suïcide is op FOK!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
helaas .....quote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel suïcide is op FOK!
Ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad mee gekregenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef maily het volgende:
[..]helaas .....
Vandaag zou Sinterklaaskapoentje jarig zijn ..... affijn, zijn verhaal staat ook in dat topic .....
Op twitterquote:Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind FOK! best wel meevallen eigenlijk. Op andere social media gaat het er veel heftiger aan toe.
Hij heeft in zijn laatste maanden wel veel aan FOK! gehad.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef maily het volgende:
[..]helaas .....
Vandaag zou Sinterklaaskapoentje jarig zijn ..... affijn, zijn verhaal staat ook in dat topic .....
ja, dat hebben zijn ouders/familie gelukkig ook meegekregenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn laatste maanden wel veel aan FOK! gehad.
Dat is mij ook opgevallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, daar vliegen de bedreigingen en rechtszaken over je beeldscherm.quote:
Zijn het er echt zoveel? Of valt het hier meer op?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, echt veel jonge mensen ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen.
Veel jonge mensen in dat in memoriam topic.
Nou inderdaad, er zullen ook users overleden zijn waarvan het het niet weten.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef Domnivoor het volgende:
En dat zijn dan alleen de users waarvan je het weet. Er zijn er genoeg waar je gewoon nooit meer wat van hoort.
Zit vol met wappiesquote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies, daar vliegen de bedreigingen en rechtszaken over je beeldscherm.
Users die ineens weg zijn idd.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef Domnivoor het volgende:
En dat zijn dan alleen de users waarvan je het weet. Er zijn er genoeg waar je gewoon nooit meer wat van hoort.
Wat wil je met die ultieme lijder die ze daar hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zit vol met wappies![]()
Bizar hoe daar gereageerd wordt onder berichten, op FOK ga je dan op vakantie.
Ik ken de statistieken niet, maar ik vind dat vooral de laatste tijd best aardig wat users zelf hun leven beëindigd hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn het er echt zoveel? Of valt het hier meer op?
En zeker de aantallen per jaar zijn niet schokkend toch? (Al is iedere er 1 teveel)
Daar is het ook gewoon doxen ,als in privé gegevens openbaar maken. Echt bizar om te zien.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zit vol met wappies![]()
Bizar hoe daar gereageerd wordt onder berichten, op FOK ga je dan op vakantie.
Sinds hij de eigenaar is mag heel veel idd.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je met die ultieme lijder die ze daar hebben
Ik heb de CBS cijfers erbij gezocht, voor heel NL dus. Het zijn er (in 2024) gemiddeld 5 per dag.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken de statistieken niet, maar ik vind dat vooral de laatste tijd best aardig wat users zelf hun leven beëindigd hebben.
Dat hebben we ruim 15 jaar geleden in RLS gehad, toen kwam een trouwe user ineens niet meer posten en zijn er een paar op zoek gegaan en bleek hij inderdaad te zijn overleden, 27 jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Users die ineens weg zijn idd.
Veel zitten anoniem hier.
Ik denk dat we geen van beide zin hebben om te tellen, dus we zullen het nooit weten en misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar ik heb dat idee wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb de CBS cijfers erbij gezocht, voor heel NL dus. Het zijn er (in 2024) gemiddeld 5 per dag.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)zelfdodingen-in-2024
Vraag me dan af of het percentage hier hoger is dan over heel NL.
Sinds corona is dat cijfer flink omhoog gegaan. De wachtlijst voor hulpverlening is dan ook enorm. Ik heb bijna een jaar moeten wachten. Veel mensen houden dat niet vol.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken de statistieken niet, maar ik vind dat vooral de laatste tijd best aardig wat users zelf hun leven beëindigd hebben.
Dat idee heb ik ook wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen van beide zin hebben om te tellen, dus we zullen het nooit weten en misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar ik heb dat idee wel.
Triest idd. Zoiets raakt je wel, al ken je de persoon niet in real life.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we ruim 15 jaar geleden in RLS gehad, toen kwam een trouwe user ineens niet meer posten en zijn er een paar op zoek gegaan en bleek hij inderdaad te zijn overleden, 27 jaar.
Dat heeft mij toen heel erg geraakt.
Er is zo'n groot tekort op dat vlak, met hele nare gevolgen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sinds corona is dat cijfer flink omhoog gegaan. De wachtlijst voor hulpverlening is dan ook enorm. Ik heb bijna een jaar moeten wachten. Veel mensen houden dat niet vol.
Nou, dat blijkt dus niet uit de CBS cijfersquote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sinds corona is dat cijfer flink omhoog gegaan. De wachtlijst voor hulpverlening is dan ook enorm. Ik heb bijna een jaar moeten wachten. Veel mensen houden dat niet vol.
Lezen, dat staat er niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
5 per dag op FOK! lijkt me sterk. Zo groot is het nou ook weer niet.
Het gaat ook niet om het aantal, maar om een percentage.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
5 per dag op FOK! lijkt me sterk. Zo groot is het nou ook weer niet.
Het is vooral niet te berekenen. Dan zou je met 100% zekerheid moeten weten wie er op fok zat en .......quote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen van beide zin hebben om te tellen, dus we zullen het nooit weten en misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar ik heb dat idee wel.
Allemaal bezuinigingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zo'n groot tekort op dat vlak, met hele nare gevolgen.
Misschien niet het aantal zelfdodingen (dat weet ik zo niet), maar wel het aantal hulpvragen voor de zorg.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt dus niet uit de CBS cijfers
En dat ligt nu opeens allemaal aan Jetten.quote:
In mijn geval begon men zich al binnen 2 dagen na de eerste crewmeet al af te vragen of ik niet ergens in een greppel beland was, omdat ik nog niet gereageerd had(en mn alcoholinname had daar ws ook iets mee te maken).quote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we ruim 15 jaar geleden in RLS gehad, toen kwam een trouwe user ineens niet meer posten en zijn er een paar op zoek gegaan en bleek hij inderdaad te zijn overleden, 27 jaar.
Dat heeft mij toen heel erg geraakt.
Nee precies, het ging mij ook meer om het idee wat ik erbij heb.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is vooral niet te berekenen. Dan zou je met 100% zekerheid moeten weten wie er op fok zat en .......
en die data is gewoon niet genoeg bekend.
En was je dat ?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In mijn geval begon men zich al binnen 2 dagen na de eerste crewmeet al af te vragen of ik niet ergens in een greppel beland was, omdat ik nog niet gereageerd had(en mn alcoholinname had daar ws ook iets mee te maken).
Het aantal hulpvragen neemt toe ja, dat weet ik uit andere bronnen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Misschien niet het aantal zelfdodingen (dat weet ik zo niet), maar wel het aantal hulpvragen voor de zorg.
Dat is zo gebeurd, vooral wanneer je met een stuk in je kraag aan de rand van een kade gaat staan plassen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In mijn geval begon men zich al binnen 2 dagen na de eerste crewmeet al af te vragen of ik niet ergens in een greppel beland was, omdat ik nog niet gereageerd had(en mn alcoholinname had daar ws ook iets mee te maken).
Volgens wappies op X wel jaquote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ligt nu opeens allemaal aan Jetten.
hulpaanvragen is niet eens vreemd aangezien er veel minder gedekt en veel meer afgeschoven word.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Misschien niet het aantal zelfdodingen (dat weet ik zo niet), maar wel het aantal hulpvragen voor de zorg.
gelukkig heb je een behoorlijk selectief geheugen als je bezopen bent.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurd, vooral wanneer je met een stuk in je kraag aan de rand van een kade gaat staan plassen.
Huhquote:Op woensdag 31 december 2025 14:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hulpaanvragen is niet eens vreemd aangezien er veel minder gedekt en veel meer afgeschoven word.
Een kennis van me is zo aan zijn einde gekomen. Stomdronken in de singel gevallen en verzopen. Stom toevallig was ik erbij toen ze hem uit het water haaldenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurd, vooral wanneer je met een stuk in je kraag aan de rand van een kade gaat staan plassen.
Er is nog niet eens een coalitie die de troep mag opruimen.quote:
Wat ergquote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een kennis van me is zo aan zijn einde gekomen. Stomdronken in de singel gevallen en verzopen. Stom toevallig was ik erbij toen ze hem uit het water haalden
Mensen hebben voornamelijk hulp nodig als ze ergens niet uitkomen, en als dat financieel niet uitkomt hebben ze hulp nodig omdat te dekken, dingen als psychologische hulp zitten niet(of zeer beperkt) in het basispakket dus het zal in dat geval logisch zijn dat mensen met psycho dingetjes sneller hulp aanvragen bij andere instanties.quote:
Het gaat op Twitter alleen maar over Links en Rechts. Zo verschrikkelijk dom allemaal om te lezenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een coalitie die de troep mag opruimen.
Nee, nooit tegen een boom.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat erg
Daarom altijd in een bosje of tegen een boom en niet aan de waterkant
Psychologisch hulp zit WEL in het basispakket, geen idee waar je vandaan haalt dat het er niet in zou zittenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mensen hebben voornamelijk hulp nodig als ze ergens niet uitkomen, en als dat financieel niet uitkomt hebben ze hulp nodig omdat te dekken, dingen als psychologische hulp zitten niet(of zeer beperkt) in het basispakket dus het zal in dat geval logisch zijn dat mensen met psycho dingetjes sneller hulp aanvragen bij andere instanties.
Tegen een bosje dan ook nietquote:Op woensdag 31 december 2025 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, nooit tegen een boom.
Dat is niet goed voor de boom.
Daar gaat het niet sneller door nee, maar ook dat is niet de reden dat meer mensen psychologische hulp nodig hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
Het gaat meer om de lange wachtlijsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Heb je gelijk in. Dat heeft andere redenen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet sneller door nee, maar ook dat is niet de reden dat meer mensen psychologische hulp nodig hebben.
Er zijn weinig planten die er tegen kunnen.quote:
Niet op de manier waarop het er vroeger in zat en word ook maar tot een handje vol sessies per jaar gedekt en dat is juist het probleem, voorheen had je 25 sessies gedekt, nu maar 7, en die andere sessies kosten je bwz 120 euro per stuk tenzij je bijverzekerd bent.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Psychologisch hulp zit WEL in het basispakket, geen idee waar je vandaan haalt dat het er niet in zou zitten
En of het er in zit of niet is niet de reden voor de stijgingen op dit moment.
Dan maar hard naar huis hollen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn weinig planten die er tegen kunnen.
Dit zegt toch iets heel anders:quote:Op woensdag 31 december 2025 14:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet op de manier waarop het er vroeger in zat en word ook maar tot een handje vol sessies per jaar gedekt en dat is juist het probleem, voorheen had je 25 sessies gedekt, nu maar 7, en die andere sessies kosten je bwz 120 euro per stuk tenzij je bijverzekerd bent.
Nou kun je zeggen van verzeker je bij, maar dat is een keuze die niet iedereen kan maken, en ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat het heel erg kut is om iemand aangewezen te krijgen om alles te vertellen wat er met je psyche speelt in vergelijking met hetzelfde vertellen aan iemand waar je zelf voor kunt kiezen.
Deels, ik moest een psycholoog 20 euro per consult bijbetalen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zegt toch iets heel anders:
https://www.rijksoverheid(...)n-de-zorgverzekering
De GGZ zit gewoon in het basispakket.
Het kan wel zijn dat sommige psychologen niet gecontracteerd worden.
Doe haar de groetjes.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:29 schreef RedShoe het volgende:
Op bezoek bij mijn schoonmoeder
En vanavond thuis.
Ja, dat zou zomaar kunnen dat er daardoor meer 'op straat terecht komt'. En de gevolgen daardoor erger worden.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn punt was ook meer dat er door de lange wachtlijsten meer dingen uit de hand lopen voor iemand die hulp nodig heeft. Iemand met een acute blindedarmontsteking kan je ook niet op de SEH laten wachten.
Dat ligt dan aan je psycholoog. In principe is het gedekt door de basisverzekering.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deels, ik moest een psycholoog 20 euro per consult bijbetalen.
Dan was zijn koffie zo duur.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je psycholoog. In principe is het gedekt door de basisverzekering.
Of het tarief dat de zorgverzekering hem betaald niet hoog genoeg naar zijn zinquote:
Ik was na een paar sessies ook wel klaar. Het enige wat ik heb geleerd was het G schema.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of het tarief dat de zorgverzekering hem betaald niet hoog genoeg naar zijn zin
Hier wel jaquote:
Staat me bij dat hier nog iets anders achter schuilt; de blinde darm lijkf (ik geloof dat nog niet alle onderzoeken klaar zijn) ook een soort van 'kweekvat' te zijn voor bacterieen die je echt serieus nodig hebt in je spijsverteringskanaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Die acute blindedarmontsteking kan volgens de laatste inzichten misschien wel wachten
Het lijkt erop dat opereren toch lang niet altijd nodig is zolang die niet gesprongen is.
Weet dat ze nog bezig zijn jaquote:Op woensdag 31 december 2025 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Staat me bij dat hier nog iets anders achter schuilt; de blinde darm lijkf (ik geloof dat nog niet alle onderzoeken klaar zijn) ook een soort van 'kweekvat' te zijn voor bacterieen die je echt serieus nodig hebt in je spijsverteringskanaal.
Ja, prima voorzien hier.quote:
U ook Choco.quote:
Ik had hem vlak daarvoor nog gemeetquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
helaas .....
Stapels bollen, flappen, etc?quote:
Niks moet.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef drakin het volgende:
Ik ben nu al moe, moeten we echt nog tot 12 uur
Ik heb wel bezoek vanavondquote:
Ik ben nu op werkquote:
Ja. Je kan het.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef drakin het volgende:
Ik ben nu al moe, moeten we echt nog tot 12 uur
Ik kan morgen iig langer blijven liggenquote:
Kijk en je krijgt ook visite dus gaat je gewoon lukken, wakker blijven.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan morgen iig langer blijven liggen
Koffie erin en gaaaaaaaanquote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk en je krijgt ook visite dus gaat je gewoon lukken, wakker blijven.
Da's hun probleem he, niet het jouwequote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Denken mn kinderen anders over...
Daarom moet je ook wakker blijven anders schrik je heel de tijd wakker en dat is ook niet handig.quote:
Ja, dan heb je een probleemquote:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Denken mn kinderen anders over...
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom moet je ook wakker blijven anders schrik je heel de tijd wakker en dat is ook niet handig.
Het is wel leuk bezoekquote:
Oh dat is minder leuk.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.
Helaas ze hebben al gezegd dat ze ticket to ride willen spelen met mij. Dus helaasquote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's hun probleem he, niet het jouwe
Lekker dan... Zit je ook niet heel rustig.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.
Ik hoop het ook voor jouquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoop dat het volgende jaar beter wordt voor mij dan afgelopen jaar.
Dan blijf je ook sneller wakkerquote:
Die heb ik ergens anders geparkeerd. Voor mijn deur staat een oud vot. Ik hoop die binnenkort wel te kunnen vervangen. Misschien een Jeep ofzoquote:Op woensdag 31 december 2025 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is minder leuk.
Hier is het met oud en nieuw wel eens, dat een auto affikt, niet het hele jaar door gelukkig.
Ik hoop dat je BMW het overleeft.![]()
Ik hoop dat de auto's van mijn zoon het ook overleven.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zegt Nostradamus?quote:
Nee vroeger was alles beterquote:
I second thatquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoop hetquote:
Dat sowiesoquote:
Die is voor volgend jaar. Geprakte banaan door de pap is ineens een nieuwe verslavingquote:
Havermoutpap?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is voor volgend jaar. Geprakte banaan door de pap is ineens een nieuwe verslaving
Spelt, die hebben ze hier bij de bio winkel en is erg lekker. Gebruik niet veel van dat speltspul, banaan en melk en wat kaneelquote:
Ah klinkt niet verkeerd en vult natuurlijk ook wel goed..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Spelt, die hebben ze hier bij de bio winkel en is erg lekker. Gebruik niet veel van dat speltspul, banaan en melk en wat kaneel
Vult niet teveel, is eigenlijk zelfs lichter dan yoghurtquote:Op woensdag 31 december 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah klinkt niet verkeerd en vult natuurlijk ook wel goed..
Oh echt, zou je juist wel verwachten..tenminste havermout pap wel..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Vult niet teveel, is eigenlijk zelfs lichter dan yoghurt
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapenquote:
Is zo sneu voor dieren die zo bang zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapen
Ja heel sneu, het wordt elk jaar een beetje erger.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is zo sneu voor dieren die zo bang zijn
Behoorlijk leeftijd al dus..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heel sneu, het wordt elk jaar een beetje erger.
Hij is dan ook al aardig op leeftijd, bijna 16.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Behoorlijk leeftijd al dus..
Wie weet volgend jaar geen vuurwerk meer..
Tomatensoepquote:
Jammer is dat.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapen
Geloof je het zelf ? Het wordt nu ook al het hele jaar afgestoken hierquote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Behoorlijk leeftijd al dus..
Wie weet volgend jaar geen vuurwerk meer..
Hier niet heel af en toe dat een gek in de nacht iets afsteektquote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof je het zelf ? Het wordt nu ook al het hele jaar afgestoken hier
Hier ook. Vooral in het weekend.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier snachts voor winkelpuien en zo en op bruiloftenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier ook. Vooral in het weekend.
Hier zijn ze begonnen zodra het donker werd.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze al maanden bezig?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn ze begonnen zodra het donker werd.
Ze hebben gewacht tot vanavond.quote:
Maar je zegt net na het donkerquote:Op woensdag 31 december 2025 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot vanavond.
Ah, stuur jij die met je telefoon aan, wat modernquote:Op woensdag 31 december 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb mijn koptelefoon op, ik hoor geen vuurwerk, net wel 1 keer voelen trillen, dat was een zware.![]()
En nee dat was niet mijn vi telefoon
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, stuur jij die met je telefoon aan, wat modern
Dan nog is het een record hequote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef RedShoe het volgende:
Recordbedrag aan vuurwerk.
Vertekend beeld, want het spul is ook loeiduur.
Alles is duurder jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef RedShoe het volgende:
Recordbedrag aan vuurwerk.
Vertekend beeld, want het spul is ook loeiduur.
Heel heel veel duurder.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wou het niet zeggen maar ja heel veel duurder
Doe jij je filmspel nog even? Of doe je het morgen voor 16h00?quote:
Tsss, doe jij zelf even en gaat hem nu niet meer worden en doe ik morgen wel voor 16 uur.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij je filmspel nog even? Of doe je het morgen voor 16h00?
Is prima hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tsss, doe jij zelf even en gaat hem nu niet meer worden en doe ik morgen wel voor 16 uur.
Ik begrijp je helemaal niet meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
Ah het zullen wel buitenlanders zijn die nu in hun thuis tijdzone NYE vieren en daarom knallen
Ja ja, zal vast goed komen. Mijn score was van de week zo slecht dat ik geen kans meer maak op de eerste 2 plaatsen.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is prima hoor
Niet vergeten he, is de laatste
In China bv is het al nieuwjaarquote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal niet meer.
Mooi zo en lekker hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
Gourmetten was lekker![]()
En banenen geflambeerd
Joehoeeee heb hem gedaan he.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is prima hoor
Niet vergeten he, is de laatste
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
dan is het nu wachten of er nog iemand zin heeft om te vullen,
de eindstand morgen na 16h uur. Al zullen de opletters het al weten
Hoeveel statistieken willen jullie erbij?
Okequote:
Dat is zo gedaan, de data is er (zo goed als volledig).quote:Op woensdag 31 december 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hup aan het werk, moet morgen om 16 uur af zijn.
Ohw.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zo gedaan, de data is er (zo goed als volledig).
Het is elk jaar een record, omdat het elk jaar een keer zo duur is.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog is het een record he
En ik twijfel er ook niet zo aan dat er meer verkocht is omdat het de laatste keer is.
Zitten hier ook de cijfers uit DE en BE in?
Of halen ze het in het buitenland of kopen neppeuken.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:57 schreef RedShoe het volgende:
Er wordt ook elk jaar voor meer geld gerookt.
Gek hé met prijzen van boven de 20 euro![]()
Ondertussen roken er steeds minder mensen.
Ja, en ook hoor je dit jaar dat ze meer gehaald hebben dan anders, want laatste keer.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is elk jaar een record, omdat het elk jaar een keer zo duur is.
Een beetje pot kost je zo 70 euro
Het is hier veel vuurwerk, maar wel duidelijk minder dan jaren terug.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en ook hoor je dit jaar dat ze meer gehaald hebben dan anders, want laatste keer.
Dus een mooi versterkend effect
Die zijn ouder geworden en lopen nu gewoon te rellen in steden ipv een dorp?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is hier veel vuurwerk, maar wel duidelijk minder dan jaren terug.
Vroeger zag je veel meer jeugd over straat slenteren, dat is nu veel minder.
Ik blijf lekker binnenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
Succes met zo meteen buiten staan met een kaarsje.
Ik ook.quote:
In de dorpen hier in de buurt kunnen ze er ook wat van.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn ouder geworden en lopen nu gewoon te rellen in steden ipv een dorp?
Staan hier achter een aantal in de tuin om een vuurkorfquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier in de sc wel, hier buiten niet.
buiten anders ook hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier in de sc wel, hier buiten niet.
Het komt in golven hier.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb inmiddels wel zweet oren van mijn koptelefoon maar iedere keer als ik even luister of het rustiger is buiten, is het dat dus niet.
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Staan hier achter een aantal in de tuin om een vuurkorf
is t toch ookquote:Op woensdag 31 december 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijn
Beetje fris...quote:Op woensdag 31 december 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijn
Nee joh, vuur is warm, gewoon dichtbij staan.quote:
Winter barbecuequote:Op woensdag 31 december 2025 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, vuur is warm, gewoon dichtbij staan.![]()
Ik heb afgelopen zaterdag naast een brandende tuinkachel gezeten om te bbq
In de sneeuw is nog het mooist.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]afgelopen jaren wel, bij mijn dochter.
Dat denk ik ook alleen sneeuwt het al jaren niet genoeg daarvoor, in deze regio iig.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de sneeuw is nog het mooist.
Denk ik dan.
Komende week sneeuwquote:Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook alleen sneeuwt het al jaren niet genoeg daarvoor, in deze regio iig.
Waar woon je?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het, ik zie wel wat blijft liggen en hoe veel het gaat zijn.
Ik hoop hetquote:
De kans is heel groot.quote:
Gaat wel wit worden..quote:Op woensdag 31 december 2025 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vlakbij Rotterdam. Veel te warm hier in de randstad door veel te veel mensen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
oma-Nijn is in da house.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Op de valreep, maar wij wensen jullie een mooi, liefdevol, maar vooral gezond 2026.
Silverfox en Nijn koesteren, ondanks dat ik er bijna niet ben, alle mooie fok momenten🥰
Liefs
Hetzelfde voor jullie.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Op de valreep, maar wij wensen jullie een mooi, liefdevol, maar vooral gezond 2026.
Silverfox en Nijn koesteren, ondanks dat ik er bijna niet ben, alle mooie fok momenten🥰
Liefs
Voor jullie ookquote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Liefs
Oleeeequote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
Voor 129 miljoen aan vuurwerk verkocht.
Bizar.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
Bij het glazen huis waren ze blij met 18 miljoenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi bedrag voor een goed doel.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bij het glazen huis waren ze blij met 18 miljoen
En nu schieten ze het zo de lucht in.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi bedrag voor een goed doel.
Is dat meer dan voorgaande jaren?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
11 miljoen meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat meer dan voorgaande jaren?
Tot nu toe is het hier in Utrecht rustig qua vuurwerk. Dat is wel eens anders geweest.
Met vuurwerk ?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
Straks Aoibhin maar eens wakker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |