Er loopt heel wat gestoord gespuis rond.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een deel ja. Er zitten ook gewoon zwaar mentaal zieke mensen tussen die groepen die dat soms kunnen verbergen
Hoef je alleen maar hier op het forum te kijkenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er loopt heel wat gestoord gespuis rond.
Moet je eens kijken wat voor debielen er op het internet achterlijke dingen post. Stel 1% voert daadwerkelijk uit wat ze schreeuwen
Mensen die 'gek' zijn weten dat zelf niet, mensen die daarintegen claimen dat ze 'gek' zijn zijn over het algemeen leugenaars.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een deel ja. Er zitten ook gewoon zwaar mentaal zieke mensen tussen die groepen die dat soms kunnen verbergen
Ik ben dan ook niet gek,quote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mensen die 'gek' zijn weten dat zelf niet, mensen die daarintegen claimen dat ze 'gek' zijn zijn over het algemeen leugenaars.
In elke groep zit wel een gekkie, je hebt de gekkie nodig voor zinloos vermaak of om dingen te (laten) doen die je zelf niet wilt om de relevantie van je groep aantoonbaar te maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet gek,
ik ben een vliegtuig
En als je dat niet gelooft, dan stap je maar uit
Cobras zijn nou niet van die werp dingetjes he, het zijn geen strijkers oid, daarbij zijn deze(netzo als strijkers) al verboden dus daar zou een verbod niks aan bijdragen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mag ik ook users hier op het forum (nee, niet deze tpoic) uitkiezen die hun cobra 6 eens te lang gaan vasthouden?
Zou het niet posten.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mag ik ook users hier op het forum (nee, niet deze tpoic) uitkiezen die hun cobra 6 eens te lang gaan vasthouden?
Vroeger was het nog veel erger hier op FOKquote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoef je alleen maar hier op het forum te kijken
En nee, in deze bedoel ik niet eens deze tpoic
Kijk maar uit.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
FOK! zit vol met gekkenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vroeger was het nog veel erger hier op FOK![]()
Toen werd er ook meer gepost uiteraard.
Ik heb ooit eentje in mijn dm gehadcompleet gestoord.
Same same,quote:
https://ibb.co/wZwXrQ98quote:Op woensdag 31 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
5 is echt overkill zeg maar, dan moet je echt stukjes gaan zoekenquote:
Dat krijg je als je een tijdje meegaat als forum. Mensen gaan nou eenmaal dood.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef RedShoe het volgende:
En meerdere users al overleden hier op FOK.
Triest jaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef RedShoe het volgende:
Elke keer als het "in memoriam"-topic gekickt wordt schrik ik ....quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef RedShoe het volgende:
Die en het overleden acteurs topicquote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Elke keer als het "in memoriam"-topic gekickt wordt schrik ik ....
Ik vind FOK! best wel meevallen eigenlijk. Op andere social media gaat het er veel heftiger aan toe.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
FOK! zit vol met gekken![]()
In het ene subforum meer dan in het andere.
Ik vind dat er veel suïcide is op FOK!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Elke keer als het "in memoriam"-topic gekickt wordt schrik ik ....
helaas .....quote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel suïcide is op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |