Ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Elke keer als het "in memoriam"-topic gekickt wordt schrik ik ....
Ik heb het inderdaad mee gekregenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef maily het volgende:
[..]helaas .....
Vandaag zou Sinterklaaskapoentje jarig zijn ..... affijn, zijn verhaal staat ook in dat topic .....
Op twitterquote:Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind FOK! best wel meevallen eigenlijk. Op andere social media gaat het er veel heftiger aan toe.
Hij heeft in zijn laatste maanden wel veel aan FOK! gehad.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef maily het volgende:
[..]helaas .....
Vandaag zou Sinterklaaskapoentje jarig zijn ..... affijn, zijn verhaal staat ook in dat topic .....
ja, dat hebben zijn ouders/familie gelukkig ook meegekregenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn laatste maanden wel veel aan FOK! gehad.
Dat is mij ook opgevallen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel suïcide is op FOK!
Precies, daar vliegen de bedreigingen en rechtszaken over je beeldscherm.quote:
Zijn het er echt zoveel? Of valt het hier meer op?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel suïcide is op FOK!
Ja inderdaad, echt veel jonge mensen ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen.
Veel jonge mensen in dat in memoriam topic.
Nou inderdaad, er zullen ook users overleden zijn waarvan het het niet weten.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef Domnivoor het volgende:
En dat zijn dan alleen de users waarvan je het weet. Er zijn er genoeg waar je gewoon nooit meer wat van hoort.
Zit vol met wappiesquote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies, daar vliegen de bedreigingen en rechtszaken over je beeldscherm.
Users die ineens weg zijn idd.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef Domnivoor het volgende:
En dat zijn dan alleen de users waarvan je het weet. Er zijn er genoeg waar je gewoon nooit meer wat van hoort.
Wat wil je met die ultieme lijder die ze daar hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zit vol met wappies![]()
Bizar hoe daar gereageerd wordt onder berichten, op FOK ga je dan op vakantie.
Ik ken de statistieken niet, maar ik vind dat vooral de laatste tijd best aardig wat users zelf hun leven beëindigd hebben.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn het er echt zoveel? Of valt het hier meer op?
En zeker de aantallen per jaar zijn niet schokkend toch? (Al is iedere er 1 teveel)
Daar is het ook gewoon doxen ,als in privé gegevens openbaar maken. Echt bizar om te zien.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zit vol met wappies![]()
Bizar hoe daar gereageerd wordt onder berichten, op FOK ga je dan op vakantie.
Sinds hij de eigenaar is mag heel veel idd.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je met die ultieme lijder die ze daar hebben
Ik heb de CBS cijfers erbij gezocht, voor heel NL dus. Het zijn er (in 2024) gemiddeld 5 per dag.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken de statistieken niet, maar ik vind dat vooral de laatste tijd best aardig wat users zelf hun leven beëindigd hebben.
Dat hebben we ruim 15 jaar geleden in RLS gehad, toen kwam een trouwe user ineens niet meer posten en zijn er een paar op zoek gegaan en bleek hij inderdaad te zijn overleden, 27 jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Users die ineens weg zijn idd.
Veel zitten anoniem hier.
Ik denk dat we geen van beide zin hebben om te tellen, dus we zullen het nooit weten en misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar ik heb dat idee wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb de CBS cijfers erbij gezocht, voor heel NL dus. Het zijn er (in 2024) gemiddeld 5 per dag.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)zelfdodingen-in-2024
Vraag me dan af of het percentage hier hoger is dan over heel NL.
Sinds corona is dat cijfer flink omhoog gegaan. De wachtlijst voor hulpverlening is dan ook enorm. Ik heb bijna een jaar moeten wachten. Veel mensen houden dat niet vol.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken de statistieken niet, maar ik vind dat vooral de laatste tijd best aardig wat users zelf hun leven beëindigd hebben.
Dat idee heb ik ook wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen van beide zin hebben om te tellen, dus we zullen het nooit weten en misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar ik heb dat idee wel.
Triest idd. Zoiets raakt je wel, al ken je de persoon niet in real life.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we ruim 15 jaar geleden in RLS gehad, toen kwam een trouwe user ineens niet meer posten en zijn er een paar op zoek gegaan en bleek hij inderdaad te zijn overleden, 27 jaar.
Dat heeft mij toen heel erg geraakt.
Er is zo'n groot tekort op dat vlak, met hele nare gevolgen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sinds corona is dat cijfer flink omhoog gegaan. De wachtlijst voor hulpverlening is dan ook enorm. Ik heb bijna een jaar moeten wachten. Veel mensen houden dat niet vol.
Nou, dat blijkt dus niet uit de CBS cijfersquote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sinds corona is dat cijfer flink omhoog gegaan. De wachtlijst voor hulpverlening is dan ook enorm. Ik heb bijna een jaar moeten wachten. Veel mensen houden dat niet vol.
Lezen, dat staat er niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
5 per dag op FOK! lijkt me sterk. Zo groot is het nou ook weer niet.
Het gaat ook niet om het aantal, maar om een percentage.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
5 per dag op FOK! lijkt me sterk. Zo groot is het nou ook weer niet.
Het is vooral niet te berekenen. Dan zou je met 100% zekerheid moeten weten wie er op fok zat en .......quote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen van beide zin hebben om te tellen, dus we zullen het nooit weten en misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar ik heb dat idee wel.
Allemaal bezuinigingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zo'n groot tekort op dat vlak, met hele nare gevolgen.
Misschien niet het aantal zelfdodingen (dat weet ik zo niet), maar wel het aantal hulpvragen voor de zorg.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt dus niet uit de CBS cijfers
En dat ligt nu opeens allemaal aan Jetten.quote:
In mijn geval begon men zich al binnen 2 dagen na de eerste crewmeet al af te vragen of ik niet ergens in een greppel beland was, omdat ik nog niet gereageerd had(en mn alcoholinname had daar ws ook iets mee te maken).quote:Op woensdag 31 december 2025 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we ruim 15 jaar geleden in RLS gehad, toen kwam een trouwe user ineens niet meer posten en zijn er een paar op zoek gegaan en bleek hij inderdaad te zijn overleden, 27 jaar.
Dat heeft mij toen heel erg geraakt.
Nee precies, het ging mij ook meer om het idee wat ik erbij heb.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is vooral niet te berekenen. Dan zou je met 100% zekerheid moeten weten wie er op fok zat en .......
en die data is gewoon niet genoeg bekend.
En was je dat ?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In mijn geval begon men zich al binnen 2 dagen na de eerste crewmeet al af te vragen of ik niet ergens in een greppel beland was, omdat ik nog niet gereageerd had(en mn alcoholinname had daar ws ook iets mee te maken).
Het aantal hulpvragen neemt toe ja, dat weet ik uit andere bronnen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Misschien niet het aantal zelfdodingen (dat weet ik zo niet), maar wel het aantal hulpvragen voor de zorg.
Dat is zo gebeurd, vooral wanneer je met een stuk in je kraag aan de rand van een kade gaat staan plassen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In mijn geval begon men zich al binnen 2 dagen na de eerste crewmeet al af te vragen of ik niet ergens in een greppel beland was, omdat ik nog niet gereageerd had(en mn alcoholinname had daar ws ook iets mee te maken).
Volgens wappies op X wel jaquote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ligt nu opeens allemaal aan Jetten.
hulpaanvragen is niet eens vreemd aangezien er veel minder gedekt en veel meer afgeschoven word.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Misschien niet het aantal zelfdodingen (dat weet ik zo niet), maar wel het aantal hulpvragen voor de zorg.
gelukkig heb je een behoorlijk selectief geheugen als je bezopen bent.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurd, vooral wanneer je met een stuk in je kraag aan de rand van een kade gaat staan plassen.
Huhquote:Op woensdag 31 december 2025 14:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hulpaanvragen is niet eens vreemd aangezien er veel minder gedekt en veel meer afgeschoven word.
Een kennis van me is zo aan zijn einde gekomen. Stomdronken in de singel gevallen en verzopen. Stom toevallig was ik erbij toen ze hem uit het water haaldenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurd, vooral wanneer je met een stuk in je kraag aan de rand van een kade gaat staan plassen.
Er is nog niet eens een coalitie die de troep mag opruimen.quote:
Wat ergquote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een kennis van me is zo aan zijn einde gekomen. Stomdronken in de singel gevallen en verzopen. Stom toevallig was ik erbij toen ze hem uit het water haalden
Mensen hebben voornamelijk hulp nodig als ze ergens niet uitkomen, en als dat financieel niet uitkomt hebben ze hulp nodig omdat te dekken, dingen als psychologische hulp zitten niet(of zeer beperkt) in het basispakket dus het zal in dat geval logisch zijn dat mensen met psycho dingetjes sneller hulp aanvragen bij andere instanties.quote:
Het gaat op Twitter alleen maar over Links en Rechts. Zo verschrikkelijk dom allemaal om te lezenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een coalitie die de troep mag opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |