Da's hun probleem he, niet het jouwequote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Denken mn kinderen anders over...
Daarom moet je ook wakker blijven anders schrik je heel de tijd wakker en dat is ook niet handig.quote:
Ja, dan heb je een probleemquote:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Denken mn kinderen anders over...
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom moet je ook wakker blijven anders schrik je heel de tijd wakker en dat is ook niet handig.
Het is wel leuk bezoekquote:
Oh dat is minder leuk.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.
Helaas ze hebben al gezegd dat ze ticket to ride willen spelen met mij. Dus helaasquote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's hun probleem he, niet het jouwe
Lekker dan... Zit je ook niet heel rustig.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.
Ik hoop het ook voor jouquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoop dat het volgende jaar beter wordt voor mij dan afgelopen jaar.
Dan blijf je ook sneller wakkerquote:
Die heb ik ergens anders geparkeerd. Voor mijn deur staat een oud vot. Ik hoop die binnenkort wel te kunnen vervangen. Misschien een Jeep ofzoquote:Op woensdag 31 december 2025 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is minder leuk.
Hier is het met oud en nieuw wel eens, dat een auto affikt, niet het hele jaar door gelukkig.
Ik hoop dat je BMW het overleeft.![]()
Ik hoop dat de auto's van mijn zoon het ook overleven.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zegt Nostradamus?quote:
Nee vroeger was alles beterquote:
I second thatquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoop hetquote:
Dat sowiesoquote:
Die is voor volgend jaar. Geprakte banaan door de pap is ineens een nieuwe verslavingquote:
Havermoutpap?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is voor volgend jaar. Geprakte banaan door de pap is ineens een nieuwe verslaving
Spelt, die hebben ze hier bij de bio winkel en is erg lekker. Gebruik niet veel van dat speltspul, banaan en melk en wat kaneelquote:
Ah klinkt niet verkeerd en vult natuurlijk ook wel goed..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Spelt, die hebben ze hier bij de bio winkel en is erg lekker. Gebruik niet veel van dat speltspul, banaan en melk en wat kaneel
Vult niet teveel, is eigenlijk zelfs lichter dan yoghurtquote:Op woensdag 31 december 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah klinkt niet verkeerd en vult natuurlijk ook wel goed..
Oh echt, zou je juist wel verwachten..tenminste havermout pap wel..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Vult niet teveel, is eigenlijk zelfs lichter dan yoghurt
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapenquote:
Is zo sneu voor dieren die zo bang zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapen
Ja heel sneu, het wordt elk jaar een beetje erger.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is zo sneu voor dieren die zo bang zijn
Behoorlijk leeftijd al dus..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heel sneu, het wordt elk jaar een beetje erger.
Hij is dan ook al aardig op leeftijd, bijna 16.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Behoorlijk leeftijd al dus..
Wie weet volgend jaar geen vuurwerk meer..
Tomatensoepquote:
Jammer is dat.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapen
Geloof je het zelf ? Het wordt nu ook al het hele jaar afgestoken hierquote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Behoorlijk leeftijd al dus..
Wie weet volgend jaar geen vuurwerk meer..
Hier niet heel af en toe dat een gek in de nacht iets afsteektquote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof je het zelf ? Het wordt nu ook al het hele jaar afgestoken hier
Hier ook. Vooral in het weekend.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier snachts voor winkelpuien en zo en op bruiloftenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier ook. Vooral in het weekend.
Hier zijn ze begonnen zodra het donker werd.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze al maanden bezig?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn ze begonnen zodra het donker werd.
Ze hebben gewacht tot vanavond.quote:
Maar je zegt net na het donkerquote:Op woensdag 31 december 2025 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot vanavond.
Ah, stuur jij die met je telefoon aan, wat modernquote:Op woensdag 31 december 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb mijn koptelefoon op, ik hoor geen vuurwerk, net wel 1 keer voelen trillen, dat was een zware.![]()
En nee dat was niet mijn vi telefoon
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, stuur jij die met je telefoon aan, wat modern
Dan nog is het een record hequote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef RedShoe het volgende:
Recordbedrag aan vuurwerk.
Vertekend beeld, want het spul is ook loeiduur.
Alles is duurder jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef RedShoe het volgende:
Recordbedrag aan vuurwerk.
Vertekend beeld, want het spul is ook loeiduur.
Heel heel veel duurder.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wou het niet zeggen maar ja heel veel duurder
Doe jij je filmspel nog even? Of doe je het morgen voor 16h00?quote:
Tsss, doe jij zelf even en gaat hem nu niet meer worden en doe ik morgen wel voor 16 uur.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij je filmspel nog even? Of doe je het morgen voor 16h00?
Is prima hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tsss, doe jij zelf even en gaat hem nu niet meer worden en doe ik morgen wel voor 16 uur.
Ik begrijp je helemaal niet meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:15 schreef chufi het volgende:
Ah het zullen wel buitenlanders zijn die nu in hun thuis tijdzone NYE vieren en daarom knallen
Ja ja, zal vast goed komen. Mijn score was van de week zo slecht dat ik geen kans meer maak op de eerste 2 plaatsen.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is prima hoor
Niet vergeten he, is de laatste
In China bv is het al nieuwjaarquote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal niet meer.
Mooi zo en lekker hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
Gourmetten was lekker![]()
En banenen geflambeerd
Joehoeeee heb hem gedaan he.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is prima hoor
Niet vergeten he, is de laatste
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
dan is het nu wachten of er nog iemand zin heeft om te vullen,
de eindstand morgen na 16h uur. Al zullen de opletters het al weten
Hoeveel statistieken willen jullie erbij?
Okequote:
Dat is zo gedaan, de data is er (zo goed als volledig).quote:Op woensdag 31 december 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hup aan het werk, moet morgen om 16 uur af zijn.
Ohw.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zo gedaan, de data is er (zo goed als volledig).
Het is elk jaar een record, omdat het elk jaar een keer zo duur is.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog is het een record he
En ik twijfel er ook niet zo aan dat er meer verkocht is omdat het de laatste keer is.
Zitten hier ook de cijfers uit DE en BE in?
Of halen ze het in het buitenland of kopen neppeuken.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:57 schreef RedShoe het volgende:
Er wordt ook elk jaar voor meer geld gerookt.
Gek hé met prijzen van boven de 20 euro![]()
Ondertussen roken er steeds minder mensen.
Ja, en ook hoor je dit jaar dat ze meer gehaald hebben dan anders, want laatste keer.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is elk jaar een record, omdat het elk jaar een keer zo duur is.
Een beetje pot kost je zo 70 euro
Het is hier veel vuurwerk, maar wel duidelijk minder dan jaren terug.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en ook hoor je dit jaar dat ze meer gehaald hebben dan anders, want laatste keer.
Dus een mooi versterkend effect
Die zijn ouder geworden en lopen nu gewoon te rellen in steden ipv een dorp?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is hier veel vuurwerk, maar wel duidelijk minder dan jaren terug.
Vroeger zag je veel meer jeugd over straat slenteren, dat is nu veel minder.
Ik blijf lekker binnenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
Succes met zo meteen buiten staan met een kaarsje.
Ik ook.quote:
In de dorpen hier in de buurt kunnen ze er ook wat van.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn ouder geworden en lopen nu gewoon te rellen in steden ipv een dorp?
Staan hier achter een aantal in de tuin om een vuurkorfquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier in de sc wel, hier buiten niet.
buiten anders ook hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier in de sc wel, hier buiten niet.
Het komt in golven hier.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb inmiddels wel zweet oren van mijn koptelefoon maar iedere keer als ik even luister of het rustiger is buiten, is het dat dus niet.
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Staan hier achter een aantal in de tuin om een vuurkorf
is t toch ookquote:Op woensdag 31 december 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijn
Beetje fris...quote:Op woensdag 31 december 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijn
Nee joh, vuur is warm, gewoon dichtbij staan.quote:
Winter barbecuequote:Op woensdag 31 december 2025 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, vuur is warm, gewoon dichtbij staan.![]()
Ik heb afgelopen zaterdag naast een brandende tuinkachel gezeten om te bbq
In de sneeuw is nog het mooist.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]afgelopen jaren wel, bij mijn dochter.
Dat denk ik ook alleen sneeuwt het al jaren niet genoeg daarvoor, in deze regio iig.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de sneeuw is nog het mooist.
Denk ik dan.
Komende week sneeuwquote:Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook alleen sneeuwt het al jaren niet genoeg daarvoor, in deze regio iig.
Waar woon je?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las het, ik zie wel wat blijft liggen en hoe veel het gaat zijn.
Ik hoop hetquote:
De kans is heel groot.quote:
Gaat wel wit worden..quote:Op woensdag 31 december 2025 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vlakbij Rotterdam. Veel te warm hier in de randstad door veel te veel mensen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
oma-Nijn is in da house.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Op de valreep, maar wij wensen jullie een mooi, liefdevol, maar vooral gezond 2026.
Silverfox en Nijn koesteren, ondanks dat ik er bijna niet ben, alle mooie fok momenten🥰
Liefs
Hetzelfde voor jullie.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Op de valreep, maar wij wensen jullie een mooi, liefdevol, maar vooral gezond 2026.
Silverfox en Nijn koesteren, ondanks dat ik er bijna niet ben, alle mooie fok momenten🥰
Liefs
Voor jullie ookquote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Liefs
Oleeeequote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
Voor 129 miljoen aan vuurwerk verkocht.
Bizar.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
Bij het glazen huis waren ze blij met 18 miljoenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi bedrag voor een goed doel.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bij het glazen huis waren ze blij met 18 miljoen
En nu schieten ze het zo de lucht in.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi bedrag voor een goed doel.
Is dat meer dan voorgaande jaren?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
11 miljoen meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat meer dan voorgaande jaren?
Tot nu toe is het hier in Utrecht rustig qua vuurwerk. Dat is wel eens anders geweest.
Met vuurwerk ?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
Straks Aoibhin maar eens wakker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |