Geloof je het zelf ? Het wordt nu ook al het hele jaar afgestoken hierquote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Behoorlijk leeftijd al dus..
Wie weet volgend jaar geen vuurwerk meer..
Hier niet heel af en toe dat een gek in de nacht iets afsteektquote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof je het zelf ? Het wordt nu ook al het hele jaar afgestoken hier
Hier ook. Vooral in het weekend.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier snachts voor winkelpuien en zo en op bruiloftenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier ook. Vooral in het weekend.
Hier zijn ze begonnen zodra het donker werd.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze al maanden bezig?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn ze begonnen zodra het donker werd.
Ze hebben gewacht tot vanavond.quote:
Maar je zegt net na het donkerquote:Op woensdag 31 december 2025 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot vanavond.
Ah, stuur jij die met je telefoon aan, wat modernquote:Op woensdag 31 december 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb mijn koptelefoon op, ik hoor geen vuurwerk, net wel 1 keer voelen trillen, dat was een zware.![]()
En nee dat was niet mijn vi telefoon
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, stuur jij die met je telefoon aan, wat modern
Dan nog is het een record hequote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef RedShoe het volgende:
Recordbedrag aan vuurwerk.
Vertekend beeld, want het spul is ook loeiduur.
Alles is duurder jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef RedShoe het volgende:
Recordbedrag aan vuurwerk.
Vertekend beeld, want het spul is ook loeiduur.
Heel heel veel duurder.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wou het niet zeggen maar ja heel veel duurder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |