Da's hun probleem he, niet het jouwequote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Denken mn kinderen anders over...
Daarom moet je ook wakker blijven anders schrik je heel de tijd wakker en dat is ook niet handig.quote:
Ja, dan heb je een probleemquote:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Denken mn kinderen anders over...
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom moet je ook wakker blijven anders schrik je heel de tijd wakker en dat is ook niet handig.
Het is wel leuk bezoekquote:
Oh dat is minder leuk.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.
Helaas ze hebben al gezegd dat ze ticket to ride willen spelen met mij. Dus helaasquote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's hun probleem he, niet het jouwe
Lekker dan... Zit je ook niet heel rustig.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben steeds bang dat ze vuurwerk bij/onder mijn auto afsteken, zijn nogal wat autobranden hier de laatste tijd.
Ik hoop het ook voor jouquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoop dat het volgende jaar beter wordt voor mij dan afgelopen jaar.
Dan blijf je ook sneller wakkerquote:
Die heb ik ergens anders geparkeerd. Voor mijn deur staat een oud vot. Ik hoop die binnenkort wel te kunnen vervangen. Misschien een Jeep ofzoquote:Op woensdag 31 december 2025 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is minder leuk.
Hier is het met oud en nieuw wel eens, dat een auto affikt, niet het hele jaar door gelukkig.
Ik hoop dat je BMW het overleeft.![]()
Ik hoop dat de auto's van mijn zoon het ook overleven.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zegt Nostradamus?quote:
Nee vroeger was alles beterquote:
I second thatquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |