Ik was na een paar sessies ook wel klaar. Het enige wat ik heb geleerd was het G schema.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of het tarief dat de zorgverzekering hem betaald niet hoog genoeg naar zijn zin
Hier wel jaquote:
Staat me bij dat hier nog iets anders achter schuilt; de blinde darm lijkf (ik geloof dat nog niet alle onderzoeken klaar zijn) ook een soort van 'kweekvat' te zijn voor bacterieen die je echt serieus nodig hebt in je spijsverteringskanaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Die acute blindedarmontsteking kan volgens de laatste inzichten misschien wel wachten
Het lijkt erop dat opereren toch lang niet altijd nodig is zolang die niet gesprongen is.
Weet dat ze nog bezig zijn jaquote:Op woensdag 31 december 2025 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Staat me bij dat hier nog iets anders achter schuilt; de blinde darm lijkf (ik geloof dat nog niet alle onderzoeken klaar zijn) ook een soort van 'kweekvat' te zijn voor bacterieen die je echt serieus nodig hebt in je spijsverteringskanaal.
Ja, prima voorzien hier.quote:
U ook Choco.quote:
Ik had hem vlak daarvoor nog gemeetquote:Op woensdag 31 december 2025 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
helaas .....
Vandaag zou Sinterklaaskapoentje jarig zijn ..... affijn, zijn verhaal staat ook in dat topic .....
Stapels bollen, flappen, etc?quote:
Niks moet.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef drakin het volgende:
Ik ben nu al moe, moeten we echt nog tot 12 uur
Ik heb wel bezoek vanavondquote:
Ik ben nu op werkquote:
Ja. Je kan het.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef drakin het volgende:
Ik ben nu al moe, moeten we echt nog tot 12 uur
Ik kan morgen iig langer blijven liggenquote:
Kijk en je krijgt ook visite dus gaat je gewoon lukken, wakker blijven.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan morgen iig langer blijven liggen
Koffie erin en gaaaaaaaanquote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk en je krijgt ook visite dus gaat je gewoon lukken, wakker blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |